sobota, 9 lutego 2013

do roboty, dziewczęta / fluffy

Trzeba się zabrać do roboty. Naprawdę musimy się wysilić, by ten blog mógł dalej funkcjonować. Z tego co wiem, to Wiktoria* ma już ferie. Ja osobiście też mam obecnie czas. Nie wiem jak z Agnes, ale myślę, że skoro mamy weekend, to także znajdzie trochę czasu. Chciałam zapytać autorki o pozwolenie. Czy mogę już zająć się usuwaniem starych zakładek? Wiktoria mogłaby złożyć zamówienie na Zaczarowanych-Szablonach*, a Agnes pomyśleć nad czymś, co by trochę ożywiło tego bloga. Np. może głosowanie na postać roku albo jakaś rocznicowa niespodzianka? W sumie to nie do końca wiem kiedy ten blog został dokładnie założony, ale na pewno trochę już funkcjonuje. ;) Nie wiem czy taki przydział funkcji wam pasuje. Jeśli nie, to napiszcie, zmienimy. :) A teraz coś do czytelników : jeśli nadal tu zaglądacie, to proszę was, napiszcie komentarz, żebyśmy wiedziały ile was jest. :) 

*LuLuś nazywasz się Wiktoria, tak? Bo nie jestem pewna. :)
*http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/ - macie adres jakby co.

PS a co do mojego scenariusza, to nie wiem kiedy się pojawi. Ostatnio nie miałam czasu... myślę, że najpierw powinnyśmy się uporać z odnową bloga, potem na pewno znajdę czas na napisanie. :)

No więc czekam na wasze odpowiedzi,
całuję, 
wasza fluffy. ;**

5 komentarzy:

  1. Mi pasuje. Głosowaniem zajmę się jutro, ale pomyślę jeszcze nad czymś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do czasu, właśnie skończyły mi się ferie

      Usuń
  2. Zamówienie mogę złożyć ,ale ie wiem kiedy. Zalezy też kiedy odpowiedzą..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo nie. Nie złożę zamówienia, ponieważ nie umiem tego robić, więc pozostałaś ty fluffy labo Agnes. :D Soorkaa :*
      Nagłowek ja mogę zrobić, tylko na kiedyś??

      Usuń