niedziela, 3 lutego 2013

odnawiamy? / fluffy

Okej, ja z taką sprawą. Jak wiecie większość autorek tego bloga odeszła. Zostałam ja i Agnes. LuLuś niedawno odeszła, ale jeszcze nie usunęła się z autorek bloga, więc mam nadzieję, że rozważa powrót. :) Pomyślałam, że ten blog potrzebuje odnowy. Nic się na nim od dawna nie działo. Dziewczyny, stracimy czytelników jeśli czegoś z tym nie zrobimy! ;) No więc oto moje propozycje:
- nowy szablon,
- nowe tło,
- musimy usunąć stare ankiety itp. ( np. było zdjęcie Fabiana, jako "Postaci TDA roku 2012", ale mamy rok 2013 więc może by zrobić nowe głosowanie? ^^ ),
- trzeba usunąć niepotrzebne zakładki ( np. bohaterowie scenariuszy i pary w scenariuszach Pauline ),
To tylko kilka rzeczy, które uważam, że powinnyśmy zmienić. Nie chcę, żeby ktoś pomyślał, że nie tęsknie za Pauline, bo myślę nad usunięciem jej zakładek... Nie o to chodzi... Po prostu twierdzę, że skoro Pauline już nie pisze, to te zakładki są zbędne. Oczywiście z całego serca pragnę jej powrotu, ale wiem, że na razie to chyba niemożliwe. ;( No więc ja się mogę zająć odnową bloga, jeśli inne autorki się zgadzają. Ale zostaje jeszcze skombinowanie szablonu. Mogłybyśmy złożyć zamówienie na Zaczarowanych-Szablonach, bo dziewczyny robią tam nieziemskie prace. A może któraś z czytelniczek ( lub czytelników? ) mogłaby zrobić szablon? Albo któraś z autorek? Nie wiem, ale uważam, że na Zaczarowanych zdobędziemy najładniejszy szablon ( nie chciałabym nikogo urazić, ale spójrzcie na ich prace! ). Czekam na odpowiedzi od pozostałych autorek. Gdy tylko uzyskam od was pozwolenie na odnowienie bloga zabieram się za to natychmiast.
I jeszcze mam taki pomysł... Jak wiecie niedawno odbyła się premiera 3 sezonu HOA w Wielkiej Brytanii ( czy tam Ameryce, never mind ). Pomyślałam, że może pisałabym opisy do każdego odcinka? Wiem, że niektórzy nie mogą się już doczekać nowego sezonu, a nie potrafią dobrze angielskiego. Na niektórych stronach pojawiają się już te odcinki z napisami, ale nie zawsze jest to przetłumaczone dobrze, czasami niezrozumiale... Jeśli byście coś takiego chcieli, to piszcie. Ja mogę się tego podjąć. :)

Wasza przywiązana jak nie wiem do tego bloga - fluffy. :**
PS co do następnego scenariusza, to powinien się pojawić najpóźniej w środę. :)

12 komentarzy:

  1. błgam bez Puline i Lśuś ten blog nie ma sesnu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że blog może funkcjonować nawet bez Pauline i LuLuś, wystarczy tylko, że reszta autorek się postara. Osobiście najbardziej lubię scenariusze fluffy, opowiadania Agnes także. Scenariusze Pauline były fajne, ale skoro odeszła, to nie ma co się nad sobą użalać. Odeszła i na razie nie ma ochoty wracać. ;( Uważam, że wszystkie zmiany jakie chce wprowadzić fluffy są jak najbardziej na miejscu i cieszę się, że wreszcie ktoś coś zrobi z tym blogiem. Co do szablonu, to polecam Zaczarowane-Szablony, jak napisała fluffy, ich prace są nieziemskie.

      Usuń
  2. Odnówcie, tego teraz temu blogowi trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odświeżmy bloga! Ale to w ferie lub z nastepny weekend ,ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, mi osobiście ferie się skończyły tydzień temu, bo ja ze świętokrzyskiego. ;) Ale daj znać kiedy masz ferie to wtedy można zacząć, ja mam czas. :)

      Usuń
    2. Otóż, ferie szkoda ,że ci się już skończyły, ,ale jeśli chodzi o moje to 11.02.2013.r. więc ,jeszcze ten tydzień szkoły i ferie, hura!!

      Usuń
    3. więc możemy ruszyć z odnawianiem bloga jak zaczną ci się ferie. tylko jeszcze pytanie co na to Agnes? ;)

      Usuń
  4. Odnowa bloga to dobry pomysł, tak jak opisy odcinków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odnowa jest wspaniała! :) A co do odwiedzania bloga przez Paulinkę to spokojnie poradzimy sobie. Odtego jest GG :P
    Życzę wam dziewczyny powodzenia w prowadzeniu tego bloga. Żebyście nigdy nie zapomniały do czego służy ten blog, żebyście jak najmniej się kłóciły i żebyście powiększały grono "fanów"
    Pozdrawiam Was serdecznie
    MArzena :D

    OdpowiedzUsuń