poniedziałek, 21 stycznia 2013

Liebster Blog Award + Mother of God... / Pauline ^^

Heej.. Wiem, że dawno się nie odzywałam, a nawet... Planowałam się usunąć z bloggera... Ale groźby i prośby innych osób jakoś mnie od tego odwodzą :O. Co by tu jeszcze napisać, zanim przejdę do głównego tematu? Ach, tak. Scenariusz. Hmm... Nie wiem, kiedy go napiszę. Prawdopodobnie cały tydzień przeleżę niestety w domu, zawodząc koleżankę... Za długo by to tłumaczyć. Poza tym to blog o HoA, a nie o mnie XD.
Druga sprawa - kłótnia. Mój Boże, co tam się działo na Fabinie stories! We wczorajszej kłótni wzięłam czynny udział... Niestety... Starałam się bronić tamtego bloga, ale to nie zostało docenione. Nie, to na dodatek zostało potępione. I to... przez samą Patrycję. No pięknie. I po co ja to robiłam? Miałam i chyba jeszcze mam na nią focha i jej bronię? Ok, sama już siebie nie rozumiem. Ale następnym razem będę miała w nosie kłótnie na blogu, nieważne na jakim (choć są wyjątki), a wy nie będziecie mieli prawa mieć do mnie jakichkolwiek pretensji. To już zaszło za daleko. I co ja mam zrobić? Jestem taka wściekła, że już nie chce mi się prowadzić blogów, nie chcę mieć bloggera, chcę mieć spokojne życie... Ale nie będę odchodzić ze względu na kilka osób, którym z całego serca dziękuję. Patrycjo, Patrycjo, Patrycjo, co ja mam z tobą zrobić?
Ok, to teraz najważniejsze informacje. Blog ten dostał 3 nominacje do Liebster Blog Award.
Zasady są takie (pewnie większość z was zna je na pamięć, ale to tylko tak dla przypomnienia):
Dostając nominację, odpowiadasz na 11 pytań osoby, która cię nominowała. Potem ty nominujesz 11 kolejnych blogów. UWAGA: Musisz ich o tym powiadomić! Po wytypowaniu przez ciebie osób godnych nominacji, zadajesz im 11 pytań. Nie możesz nominować blogów, które dały ci nominację.
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne :D.
Ok, więc biorę się za odpowiadanie na pytania.

Liebster Blog Award - blog nominowany przez Secrets, romances, betrayal... - House of Anubis.
1. Dlaczego założyłaś bloga?
Cóż, nigdy się nie spodziewałam tego wydarzenia. Gdyby ktoś powiedział mi przed wakacjami: "Słuchaj, wiesz, że założysz w wakacje bloga, który będzie miał wpaniałych czytelników?" - wyśmiałabym go. Jednak podczas letniej przerwy poznałam Marzenkę (asiulek) oraz Mo. Potem do naszych rozmów dołączyła Patrycja (Nathalia Ramos). Takie pogawędki zachęciły mnie do założenia własnego bloga. Chciałam zobaczyć, jak to jest zrobić i osiągnąć coś samemu. W nocy z 12 na 13 lipca dokładnie przemyślałam wszystkie za i przeciw. Postanowiłam jednak spróbować swoich sił :).

2. Uprawiasz jakiś sport?
Hmmm.. Cóż, niestety nie. Kocham grać w koszykówkę, ale mam niestety problemy z nogą i zwolnienie lekarskie z w-fu ;C.

3. Śpiew vs taniec?
Szczerze mówiąc, nie kręci mnie ani to, ani to. I proszę, nie wspominajcie nic o śpiewie, bo na samą myśl o tym podczas mojej choroby nabieram chęci na wymianę gardła zakupionego przez allegro ;).

4. Twoje hobby?
Więc tak.. Moje główne hobby to pisanie opowiadań, bloga i tak dalej. Jednak w ostatnim czasie polubiłam kłócić się ze złośliwymi anonimami... Ma to jednak swoje złe strony, o których chcę zapomnieć jak najszybciej. Ale to niestety niemożliwe :(.

5. Lubisz czytać?
Powiem tyle - czytanie było kiedyś moją wielką pasją. Niestety, przez szkołę wszystko się zmieniło. Ciągłe nudne lektury, brak czasu na osobiste sprawy i tym podobne obrzydziły mi wykonywanie tej czyności.

6. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Znam wiele osób, które odpowiedziałyby na to pytanie: "Nie wiem". Jak sądzicie? Jak będzie ze mną? Kilka lat temu nie zastanawiałam się nad tym.. Ale teraz trochę "dojrzałam", więc uświadomiłam sobie kilka spraw. Zauważyłam, tak samo jak wszyscy moi znajomi, przyjaciele i rodzina, że jestem strasznie wygadana i nikt nie jest w stanie ze mną wygrać w tej kwestii. Sądzą, że powinnam zostać adwokatem bądź dziennikarką. Mnie się ten pomysł bardzo podoba, nie mam nic przeciwko. Właśnie któryś z tych zawodów chciałabym posiadać w pzyszłości.

7. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Nigdy się nad tym poważnie nie zastanawiałam. Jednak po ostatnich przeżyciach sądzę, że w życiu ważna jest przede wszystkim rodzina i przyjaciele, którzy mnie wspierają. Tak, bez wątpienia tak jest ;>.

8. Według Ciebie trwalsza jest przyjaźń czy miłość?
Po tej odpowiedzi niktórzy z was mogą wziąć mnie za dziwaczkę... Uważam bowiem, że to przyjaźń jest trwalsza. Uzasadnienie jest takie - przyjaciela masz na całe życie, możesz go stracić tylko wtedy, gdy przyjaźń była udawana. Miłość natomiast jest zaskakująca. Czasem przynosi szczęście, ale czasami smutek. Nieraz coś, co wygląda na miłość, to zwyczajne zauroczenie, które kończy w większości wypadków wszystko - przyjaźń, znajomość itd.

9. Ulubiony/a piosenkarz/ka.
Tutaj nie mam żadnych wątpliwości. Ostatnio bardzo polubiłam Rihannę i tego się trzymajmy :). W kwietniu zapałałam także sympatią do muzyki Eminema.

10. Najgorszy przedmiot w szkole to...
Bez wątpienia - biologia i geografia. Biologia to dla mnie czarna magia, nic z tego nie rozumiem, jakimś cudem mam z tego 3 podczas, gdy z matmy mam chyba 5 (z innych przedmiotów także, ale nie wszystkich). Nienawidzę tego przedmiotu.

11. Twoja średnia na koniec pierwszego semestr.
Tego niestety nie wiem. A czemu tak jest? Powód jest prosty. Do dziś nauczyciele mieli wystawiać oceny. Ze względu na chorobę byłam dziś nieobecna, więc nie znam z połowy swoich ocen. Ale ponad 4.3, 4.4 powinna mi wyjść. W tamtym roku tak miałam i wyciągnęłam na 4,71 :P.


Liebster Blog Award - blog nominowany przez Fabina stories by-Patrycja.
1. Dlaczego postanowiłaś / postanowiłaś założyć bloga o tematyce HoA?
Cóż,  ponad połowę tej odpowiedzi napisałam już w pierwszym pytaniu powyższej nominacji.  Ale dlaczego akurat o HoA? Odpowiem krótko - uwielbiam ten serial, ma w sobie tyle emocji. Z pewnością każdy widz przyzna mi rację - najlepsze w tym wszystkim jest oczekiwanie na nowy odcinek, gdyż ten poprzedni skończył się w bardzo tajemniczym momencie. Dlatego też chcemy wiedzieć, co dalej. To w tym serialu lubię. Zaintrygowało mnie to, więc blog postanowiłam założyć o HoA.

2. Twe największe marzenie.
Hmm.. Sama jestem zdziwiona, ale... nie mam większego marzenia. Ale takim skrytym marzeniem jest to, by Kamil Stoch (mój ulubiony sportowiec <3333) stanął w klasyfikacji generalnej Pucharu Świata na podium :)).

3. Ulubiony blog :*
Właściwie to nie mam ulubionego... Ale jeśli miałabym wymienić, to byłoby ich kilka. Ostatnio na bloggerze ujawnia się wiele talentów, więc mam zbyt szerokie pole do popisu.

4. Lato czy Zima ;* ^^
Z całą pewnością i bez wahania - lato. Powód? Wtedy są wakacje! Czas wolny, zero szkoły, wiele czasu na sprawy osobiste i ciepłe wody mórz i zalewów, w których można się pokąpać :).

5. Ulubione danie :D
Mogłabym wymieniać i wymieniać potrawy, które ubóstwiam. Zajęłoby to jednak zbyt dużo czasu. Niestety, ale takiej jednej, jedynej nie potrafię określić.

6.  Sukienka czy spódniczka ? ^^
Ani to, ani to. W przeszłości, czyli wtedy, gdy miałam jakieś 6-8 lat, powiedziałabym, że to sukienka rządzi... Ale jak ktoś powiedział - Kobiety są niezwykle zmiennymi stworzeniami.

7. Ile masz blogów ? ;-P
Na chwilę obecną tylko 2... A czemu tylko tyle? Gdybym nie odchodziła z żadnego bloga, na których pisałam ze względu na prośby oraz jedno zgłoszenie, to miałabym ich ok... 15-17? Gdzieś tyle.

8. Lubisz chodzić do szkoły ? :(
Nienawidzę. Buda zabiera tylko czas, świat kręci się tylko wokół niej. Nawet gdy z niej wrócimy, to i tak w niej jesteśmy. A czemu to napisałam? Ze względu na na lekcje. Na ten przykład ja mam codziennie zadane z wszystkich przedmiotów średnio po 5 zadań. A lekcji codziennie mam zwykle 7, więc... Dopowiedzcie sobie sami... Dodatkowo dochodzą sprawdziany i klasówki... Zwykle mam 5 klasówek w tygodniu i 3 sprawdziany. W jednym dniu mamy często 3 prace klasowe... Nie chce mi się pisać dalej i się denerwować...

9. Co masz zamiar robić .. w sensie dalej ze swym blogowaniem ? :D
Hmm.. Więc tak. Pewnie zauważyliście, że często piszę notki o tym, że zawieszam się bądź odchodzę z blogów.. Nie, nie robię tego dla komentarzy, wejść i co tam sobie jeszcze pomyślicie... Moja życie to nie jest bajka, mam wiele spraw, obowiązków, a od początku grudnia dzień w dzień dostaję jakąś smutną wiadomość... A teraz na dodatek mocna kłótnia z... kimś... Wszyscy znacie tego / tę osobnika / osobniczkę. Na bloggerze i tak by za mną nikt nie tęsknił (teraz też nie), więc postanowiłam go usunąć... Nie zrobiłam tego z powodów napisanych na początku notki.

10. Ulubiona postać z HoA ? ;*
Zdecydowanie i bez wątpienia Fabian.. Co tu dużo pisać - to głównie dzięki tej postaci oglądałam drugi sezon HoA (od odcinka, gdy Nina stała się tą głupią jędzą... Bez urazy dla jej liczebnej ilości fanów...)... Kiedyś ona i Fabian to były postacie, które ubóstwiałam! Nie mogłabym wtedy sobie wyobrazić, że ich nie ma w serialu... W drugim sezonie Nina zmieniła się nie do poznania i teraz za nią w ogóle nie tęsknię... Ach, zapomniałabym, 3. sezonu też nie oglądam, bo to jest jakiś żart...

11. Co byś zrobiła/ zrobił gdybyś spotkałą jaką kolwiek gwiazdę z HoA ??
Na początek pomyślałabym pewnie, ze to sen... Gdy do mojego móżdżka dotarłaby w końu wiadomość, że to prawda - poprosiłabym o autograf.

Niestety, ostatni blog, który mnie nominował, został usunięty ;C.
Dobrze, nominuję jeszcze blogi, zadam pytania i to będzie końcówka notki:
1. http://mscenariuszehoa.blogspot.com/
2. http://radoszkaaa-1999.blogspot.com/
3. http://house--of--anubis.blogspot.com/
4. http://my-history-of-anubis.blogspot.com/
5. http://life-as-nina.blogspot.com/
6. http://amfiepeddieifabina.blogspot.com/
7. http://love-sibuna-tda.blogspot.com/
8. http://anubisibuna-scenariusze.blogspot.com/
9. http://future-house-of-anubis.blogspot.com/ 
10. http://scenariuszehoabyyola.blogspot.com/
11. http://housee-of-anuubis.blogspot.com/

Pytania dla was:
1. Co lubisz robić w wolnym czasie?
2. Czy masz swojego idola? Jeśli tak, to podaj jego imię, nazwisko i czym się zajmuje.
3. Który ze sportów zimowych oglądasz najchętniej? (jeśli w ogóle jakiś oglądasz)
4. Który sezon HoA jest, według ciebie, najlepszy?
5. Czy masz rodzeństwo?
6. Czy masz jakiegoś zwierzaka? Jeśli tak, podaj, co to za zwierzak (kot, pies, chomik itd.) i jak się nazywa.
7. Jak myślisz, jaka by była reakcja twoich rodziców, gdyby dowiedzieli się, że nie zdajesz do następnej klasy?
8. Wolisz ferie zimowe czy wakacje letnie?
9. Czy zdasz z czerwonym paskiem?
10. Co sądzisz o atmosferze panującej obecnie na bloggerze?
11. Czym się interesujesz?

Ok, to by było na tyle... Dziewczyny, proszę was, pogódźcie się w końcu...

Your Pauline ^^


7 komentarzy:

  1. Też czynnie brałam udział w kłótni, ale wszystko jest już okej. Takie życie bloggera, kłótnie na miejscu dziennym. Czekam na scenariusz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey ! Pamiętasz mnie ? W wakacje prowadziłyśmy razem dwa blogi ze scenariuszami. To były blogi : SCENARIUSZE HOUSE OF ANUBIS i We Love Fabina. :-D Dawno nie byłam na tym blogu za co bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, nic się nie stało :3. Oczywiście, że cię pamiętam ;**.

      Usuń
    2. Jeśli chcesz zapraszam do sb, gdy bd na blogu notka. Ja już nie interesuje się HoA tak jak kiedyś, więc to nie jest blog związany z tym serialem.

      :*

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :D ♥

    OdpowiedzUsuń