środa, 30 stycznia 2013

Bardzo bardzo, baaaardzo wielkie sorry / LuLuś♥

Witam was kochani po długiej nieobecności na blogu! A może raczej przepraszam?? Chciałam się na początek wytłumaczyć za tą nieobecność. Na scenariusze na tym blogu nie miałam pomysłów, nie miałam kiedy i jak je dodać... W dodatku wszystko się od tamtego czasu zmieniło... Wszystko! Blogerki i ich zachowanie. Wszyscy się od siebie odwrócili odkąd tylko pewna osoba zaproponowała odejście już od sierpnia! Czy nawet później... :P
Może przejdę do wiadomości na temat scenariuszy. Sama nie wiem..nie bede ich pisac, bo mam braki pomysłów już od zawsze, więc, chyba możemy się pożegnac... To moje ostatnia notka na tym blogu... Wiem ,pewnie nie chcecie abym odchodziła, ale muszę. Ja w ogóle nwm po co tu dołączyłam! Będę bardzo za wami tęskniła ,ale wy za mną na pewno nie, więc... Sami wiecie. :C

Żegnam ze łzami w oczach :C

Yourr, Victoria ; 33

5 komentarzy:

  1. Zostawiłam wam tego bloga, żebyście się nim zaopiekowały, same tego chciałyście... Ty odchodzisz, ja odeszłam, fluffy ! zawiesiła pisanie, a nawet odeszła... Została Agnes, która i tak rzadko pisze... Może rzeczywiście go usunę? :|
    Chcę w spokoju zapomnieć o bloggerze, ale nagle rozpętuje się smutna moda na odchodzenie i usuwanie... Co ja mam w tej sytuacji zrobić? ;(

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja samam nwm... Eh, ja yh.. nawet sama nwm po co tu dołączyłam! Lepiej będzie jak odejdę. Przynajmniej ponałam wam powód! :P

      Usuń
    2. Myślałam, że chociaż wy mnie nie zawiedziecie... Cóż, jednak każdy może się czasami pomylić. Żałuję, że natknęłam się na coś zwane bloggerem. Pauline ^^

      Usuń
  2. Nie! Najpierw Paulina, teraz ty! Zostawiacie mnie samą... ;(((

    OdpowiedzUsuń