wtorek, 22 stycznia 2013

Usunięcie bloga

Hej. Cóż, bez zbędnych słów - usuwam bloga. Po napisaniu tej notki od razu to zrobię. Na razie chcę podziękować niektórym osobom, ale nie będę pisać komu. Ci, którzy byli tego warci, sami się tego domyślą. I tak nikt nie będzie tęsknił za tym blogiem. Ewentualnie będę mogła go chyba przywrócić, jeśli inne jego redaktorki będą tego chciały. To wszystko zaszło za daleko. Wiem, słowa tej notki wyglądają, jakby pisał je niewyspany 6-latek..  Ale cóż, spieszy mi się. A więc do być może zobaczenia.

Your Pauline ^^

7 komentarzy:

  1. Przywróciłam bloga, ponieważ chciałam skopiować swoje notki na mój komputer. Nie wiem czy Paulinka go usunie z powrotem, jednak mam nadzieję, że nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O 17:00 usuwam go z powrotem. Ale jeśli chcesz, możesz sobie go mieć na własność.

      Usuń
    2. Myślę, że dziewczyny będą chciały pisać, bo ja na pewno. Byłabym wdzięczna gdybyś go nie usunęła

      Usuń
    3. Dobrze, nie sumę go.. Powodzenia w pisaniu.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń