piątek, 4 stycznia 2013

Wyjaśni mi ktoś, o co chodzi? / Pauline ^^

Heeej. Słuchajcie, wiem, że to blog o scenariuszach HoA, a nie do zwykłych notek, ale.. mam do was pewne pytanie. Może osoby, które prowadzą blogi będą coś wiedziały? Otóż z ciekawości włączyłam sobie pierwszy odcinek trzeciego sezonu HoA - a własciwie tylko czołówkę... Patrzcie na to. Kurde, nie chce mi się wstawić ten screen :/. A więc zapytam wprost: Czemu zamiast Tasie Dhanraj jest napisane Tasie Lawrence? Może mi to ktoś wyjaśnić? Bo nie kapuję... Jak mi się uda, to postaram się nad dowód dodać to zdjęcie, ale nie obiecuję. Co o tym sądzicie? Przecież autorzy tej czołówki nie mogli się pomylić.. Ok, ok, mogli. Ale aż tak? Nic nie rozumiem. Czy ktoś postara mi się to wyjaśnić? Będę wdzięczna.

Your Pauline ^^

3 komentarze:

  1. Podobno "Tasie Lawrence" jest pseudonimem artystycznym Tasie, wzorowanym na głównej bohaterce jej ulubionej książki. ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłopak Tasie to Joey Lawrence ale nie wiem czy to już jej nazwisko !

    OdpowiedzUsuń