niedziela, 30 grudnia 2012

Bardzo ci dziękuję, wiesz anonimku? / Pauline ^^

Heeej ;**. Wiem, że piszę bardzo późno... Ale jakiś czas temu skończyłam pisać z osobą, która pisze te wspaniałe scenariusze do zakładki "Wasze scenariusze". I wiecie, czego się dowiedziałam? Paula.. chce z nimi skończyć! Powód? - anonim. Napisał on, że "pisze okropnie i lepiej, by nic już nie przesyłała na bloga, bo jest on zbyt wysokiej klasy". Wiecie co ona na to? Otóż zgodziła się z tym! Przecież ona pisze fantastycznie! Pewnie się ze mną zgodzicie, co nie? I teraz chce wszystko zakończyć przez jednego anonima.. Nie pozwolę na to! Kto jest ze mną? Przecież to karygodne i niedopuszczalne! Ja tego tak nie zostawię. Ktoś chce się dołączyć? Nie pozwólmy, żeby to się tak skończyło! Nie w ten sposób, nie teraz..
Ciekawostka: Wiecie, że Paula miała założyć bloga, gdy już się zakończą egzaminy gimnazjalne (ona jest 3 klasie gimnazjum)? I teraz wszystko ma legnąć w gruzach... Proszę, nie rób tego! ;( To ty mnie najbardziej wspierałaś w najcięższych chwilach i nadal to robisz. SMS-ujesz, dzwonisz, piszesz.. Co ja bym bez ciebie zrobiła? :( Teraz moja kolej, by wybić ci głupoty z głowy! Nie pozwolę na to i koniec.. Jeszcze zmienisz zdanie..
Wiem Paulinko, miałam (a właściwie cię ostrzegałam) tę notkę napisać po kościele, ale znalazłam chwileczkę... Więc.. tylko spróbuj to zrobić.. Jeszcze nie znasz potęgi bloggera. <uśmiech cwaniaka>

Your Pauline ^^

10 komentarzy:

  1. Kicia, kocham twoją zrytą łepetynke!!! ;* Tak to prawda. Rozważam zaprzestanie mojej działalności pisarskiej. Dziękuję, że się tak o mnie troszczysz. ;) Ale to nie oznacza, że zostanę i będe pisać... Mówiłam ci wcześniej przed anonimem, że nie nadaje się do pisania, a on czy ona utwierdził/a mnie tylko w tym przekonaniu... Wiesz, że nie jest łatwo. Tysiąc pomysłów, wyobraźnia działa, a jak chcesz przelać to na papier to dupa blada. Nic nie trzyma się kupy, jest bezsensu ;/ Chciałabym pisać tak jak ty, czy inne blogerki, ale nie umiem i nic na to nie poradzę :( Nie mogę się zmuszać. Ludzie nie lubią tego co ja bazgrze. Nie szkoda ci notki na takie duperele jak moje problemy??? Innych to nie obchodzi.
    Co do mojego bloga, to nic nie jest pewne i dobrze o tym wiesz... ;p Wiem, że dostanie mi się za ten komentarz, ale co tam. Będziesz mnie ścigać za to do końca życia ;) Sama prawda.
    Ze mnie jest zwykły anonimek i to wszystko.
    Paula xD (Misia :>)
    P.S O co chodzi z tą potęgą bloggera??? :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten anonim jest pierdolnięty na mózg i to równo nie zna się przecież wiem że Paula piszę fantastyczne scenariusze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinę chybe jebneło ?? Kobieto ty masz fantastyczny talent w porównaniu ze mną.. Nie wytzymuję bez twoich scenariuszy. Proszę Cię !! Nie odchodź z powodu jakiegoś głupiego anonimka. Tydzień temu miałam okropny przypadek.. Jakiś anonim przysłał mi wiadomość , że piszę okropnie !! ;( Co racja smuciłam się i chciałam odejść z blogów. Nie mogłam.. Pomyśl o innych.. ja już pomyślałam .. Proszę przemyśl to:)

    Pozdrawiam ... Patrycja ^.^ ( menda ) < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no...Nie warto przejmowac sie anonimkami.Bo oni tylko sa zeby spierdolic innym zycie taka prawda.Nie przejmuj sie (i do innych osob ktore sie przejmuja)nie warto! Moze nie mam bloga ale i ja i moje kolezanki maja ask.fm tam pojawiaja sie tak zwani hejterzy ktorzy czesto wrzucaja na nas typu:jestes pusta bo masz vansy. oczywiscie kto to sa?anonimy.Ja sie wogole tym nie przejmuje.Nie maja mi mawet zamiaru powiedziec to w twarz..Co jest debilnoscia.Ale wlasnie podobnie jest na blogach...Ludzie potrafia zazdroscic wszysko.Pppatrz ile jest pozytywnych komentarzy a jeden negatywne od kogo? anonima??;o Jest poprostu zazdrosny ze ktos jest LEPSzy od niego.Warto przejmowac sie opinia tylko ludzi na ktorych nam zalezy i sie nie poddawac bo komus sie nie spodobalo czy cos.Nie odchodz.NIECH ANONIM NIE MA SATYSFAKCJI !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa ;* Wiem, nie dałam mu satysfakcji i przysłałam drugi scenariusz ;p Ale nie o niego chodzi.... Ja poprostu nie mam czasu i siły. Moja wyobraźnia działa w nocy i wtedy wymyślam, ale ostatnio nie mam pomysłu ;/ Poprostu straciłam sens, nie pozbierać ludzi. Nie mogę znaleźć radości i nadzieji. Szukam odpowiedzi. Za dużo myślę o życiu... ;) Jeśli chodzi o anonimki to nie wszystkie są złe i będe ich bronić :D Sama nim jestem ;p A tego jednego anonima mam gdzieś!!!
      Paula xD (Misia :>)

      Usuń
  5. Słuchajcie! Przez te anonimy Paula niby chce skończyć dwoją tzw: ,,przygode''? Koniec z jej najlepszym zajęciem? Nie dawno odkryłam ,że znalazła się kopiara moich scenariuszy ,ale nie miałam zamiaru odchodzić ,bo wiedziałam ,że jest zazdrosna o mój tzw: ,,talencik'' :P Nie przejmowałam się dopóki powiedziała ,że to są jej scenariusze! Wojna jeszcze się nie zaczęłam i się pewnie już nie zacznie!! Bo jak ona nie kopiuje moich wypocin to znaczy ,że blokada jednak działa.. Wiem za dużo gadam o moich przeszłych problemach.. Też miałam kiedyś niezły problem przez jednego anonima. Gdzieś we wrześniu stworzyłam rozdział na blogu Patrycji i anonim napisał ,że nie bedzie czekał aż do takiej jednej soboty na kolejną kartkę...A jeszcze po tym dodał ,że beznadziejna kartka, a Patrycja z powodu tego głupiego anonima chciała odejść. Co te cztery słowa mu zrobiły?? Możliwe ,że jak ktoś przeczytał mój czwarty rozdział to wie o co mi chodzi... :D Paula nie odchodź!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi o anonima!!! ;p Kicia zabije cię za tą notkę... :) Buhahaha...
      Paula xD (Misia :>)

      Usuń
  6. Obronie cie mamusiu!! A Paulinke, to naprawde trzeba przetrzepać, za to że nie chce pisać scenariuszy. :p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. pisz dalej super jeszcze raz super nie słuchaj żadnych złych amniów pisz dalej

    OdpowiedzUsuń