sobota, 1 grudnia 2012

Zawieszam/fluffy

Witam. Nie było mnie długo, a oto powód. Moje uczucie i przywiązanie do Tajemnic Domu Anubisa się wypaliło. Z chwilą, kiedy skończył się 2 sezon, przestałam "żyć" tylko tym serialem. Zaczęłam się interesować serią o Harry'm Potterze, słuchać One Direction i ogólnie zapomniałam o Tajemnicach. Straciłam także wenę do pisania scenariuszy. Nie wiem, czy kiedyś  jeszcze ona wróci, ale mam nadzieję, że tak. Dodatkowo dobiło mnie odejście Pauline. Jestem zła, smutna, załamana i głodna. :) Mam ochotę zacząć coś nowego, a nie ciągle żyć Tajemnicami Domu Anubisa. Postanowiłam zapisać się na jakiegoś bloga grupowego, a z racji tego, że dostałam obsesji na punkcie HP, jest to blog o Hogwarcie. Czuję, że to będzie coś nowego. Nie chcę stąd odchodzić. Bo jednak z tym blogiem wiąże się jakiś sentyment, mimo to, że jestem tu krótko. Sam blog nie istnieje przecież wcale tak długo. Więc, żegnam was na jakiś czas. Nie wiem kiedy wrócę, i czy w ogóle wrócę. Zawieszam.

Wasza fluffy. :**

4 komentarze:

  1. Nie :((((((. Od dzisiaj mam żałobę, przedwczoraj z ciężkim sercem podjęłam decyzję o odejściu, a teraz ty zawieszasz?! Pieprzony grudzień!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie! Chociaż w sumie cię rozumiem, miałam tak ze zmierzchem. Mam tylko nadzieję, że wrócisz :(

    OdpowiedzUsuń