czwartek, 29 listopada 2012

Ogólne podsumowanie + do zobaczenia :( / Pauline ^^

Hej! Może zacznę najpierw od informacji. Jak wiecie, zawiesiłam swoje pisanie. Napisałam, że zrobiłam to, by odpocząć, ale to nie jest cała prawda. Po prostu musiałam pomyśleć o sobie, o blogu, po co go stworzyłam, czy ja się tu w ogóle nadaję i tym podobne pytania. Wszystko sobie przemyślałam i.. prawdopodobnie nie wrócę. Blogowanie nie jest dla mnie, jestem tym zmęczona. Mam miliony pomysłów na scenariusze, ale jestem zmęczona. Nie nadaję się tu i już. Jeśli mam być szczera, to czasami żałuję, że zaczęłam blogować... To niestety prawda :(. I za to, co teraz napisałam, Patrycja jest na mnie wściekła i nie odzywa się do mnie.. Co ja sobie myślałam przy zakładaniu bloga? Że wszystko będzie jak z bajki? :|. Jaka ja jestem głupia... ;(.
Chcę wam wszystkim podziękować za wszystko. Za to, że wchodzicie na tego bloga, dodajecie się do obserwatorów, komentujecie bez szantażu... Jesteście najlepsi :). A zresztą, sami zobaczcie. Oto statystyki:

Tyle było wyświetleń podczas tych 4,5 miesiąca istnienia bloga.


A tyle w ciągu ostatniego miesiąca:



 
























                             
 A teraz inne.



 












Ok, to teraz wyświetlenia stron z wszystkich miesięcy:

Teraz wszystkie wyświetlenia stron:
 I ostatni wykres - komentarze:
 
Nie wiem jak dla was, ale to dla mnie bardzo dużo :).
I kolejne podsumowania:
Data założenia - 13.07.2012 r. (piątek)
Obserwatorzy - 35
Najpopularniejsza notka - "Scenariusz nr 1" - 363 wyświetlenia

To chyba wszystko, jeśli chodzi o te wszystkie statystyki. Teraz podziękowania dla takich osób, jak:
- Patrycja (wiem, że nie jesteś zadowolona... przepraszam..),
- Wiktoria,
- Marzenka,
- (pewnie tego nie czyta, ale... dodawała mi ostatnio kolorków w całym dniu) Bunny Writer,
- Ola,
- Nataliie;*,
- Lovely Everdeen,
- Natalka (radocha, nasza kochana radocha),
- wszystkie miłe Anonimki,
- wszyscy komentatorzy i obserwatorzy bloga,
- wszyscy, którzy w ogóle czytają tego bloga,
- moja ukochana imienniczka - Paulina. Jak ja mogłam o tobie zapomnieć??! Jestem głupia, głupia, głupia!
Jeśli o kimś zapomniałam, niech napisze pod tą notką. Mam po prostu tyle na głowie, że naprawdę się czasami dziwię, że mam takie dobre oceny, oczywiście jak na 2 gimnazjum. Z całego serca wszystkim wam dziękuję i przepraszam, że się tak szybko "wypaliłam". Wyników ankiet nie będę dodawać, bo to i tak teraz bez sensu. Ale tak czy siak napiszę, że gdybym jednak nie odchodziła, to zdecydowaliście, że Fabina ma się nie zejść.. Tej ostatniej, którą wstawiłam, nie będę kasować, bo chciałabym poznać wasze zdanie... To tyle, co chciałam wam napisać. Żegnam.

Your tired Pauline ^^


15 komentarzy:

  1. Nie rób tego.Proszę.;((((Błaaaagaaam.;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Żartujesz? Proszę powiedź (napisz), że tak. Bez ciebie to nie będzie to samo. Zostań, proszę! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. You're kidding ? Prosze nie odchodź ..... ...... Pomyślałaś o nas ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co?! ;'( Nie możesz mi tego zrobić! Nie możesz zrobić tego NAM!
    Dzięki tobie i naszym rozmowom mam pomysły, gdyż nieraz mnie "natchnęłaś" :* Proszę, przemyśl to jeszcze raz... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cooo ? Jak to odchodzisz ? Dzięki temu blogowi mam pomysły na swoje notki. Ty dajesz mi natchnienie. To jest blog,którego czytam od początku. Nie mogę się pogodzić z tym, że odchodzisz. Będę walczyć o tego bloga. Jest on jednym z moich ulubionych i nie pogodzę się z twoją decyzją

    OdpowiedzUsuń
  6. Popłakałam się jak to czytałam. ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Pauline.Prosze zastanów się.Serio.Chcesz odejsć? Zostawić to wszystko.;((((((Co jak co ale ja myślałam że ty nigdy nie zostawisz nas tutaj wszystkie.Bo jestes jedna z najlepepiej piszących.Gdybyś pisała źle nie byłoby tylu wejść i obserwatorów.To bardzo smutne że chceesz to zakonczyc w taki sposób.;((

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi nie musisz dziękować.:D Ale wiesz odejście z bloga to zły ale to bardzo zły pomysł przemyśl to.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem sumntna szkododa i

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Nawet się nie wasz!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. O Boże. Nigdy bym nie pomyślała, że skończysz z blogowaniem. I szkoda, że cię tu nie będzie, żeby mnie powstrzymać od zawieszenia bloga;) Chyba tyle chciałam powiedzieć. I jeszcze, że będę za tobą cholernie tęsknić. Pokazałaś mi, co naprawdę znaczy blogować. Byłam, jestem i będę ci za to bardzo wdzięczna.
    Oby do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa! Jak możesz mnie tak zostawić? Chcesz,, żebym założyła bloga, a sama odchodzisz? Poza tym nie jesteś głupia i założenie bloga jest jedną z najlepszych rzeczy jaką zrobiłaś... ;( I pominełaś MNIE! Kocham cię i będziesz moją mamusią. Będe tęsknić... Papa
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nauczyłaś mnie wszystkiego, dziękuję ci i nie zapominaj o nas. Spróbuje założyć szybko bloga dla ciebie i kilku innych osób... ;*
      Paula xD

      Usuń
  13. Niee ! Proszę powiedz ze to nieprawda ! Świetnie piszesz . Twoje scenariusze są jedne z najlepszych jakie w życiu czytałam , jeśli nie najlepsze . A moze sie jeszcze rozmyślisz ? Oby . :)

    OdpowiedzUsuń
  14. długo mnie nie było. mam to samo co ty, czuję to samo. ale nie chcę odchodzić, choć nie mam tylu czytelników co ty. więc, podejrzewam, że już podjęłaś ostateczną decyzję. zostaje mi tylko powiedzieć : jesteś wspaniała, będę tęsknić. PAPA. ;(
    PS chyba zapomniałaś o mnie. :)

    OdpowiedzUsuń