niedziela, 11 listopada 2012

przepraszam+nowy blog/fluffy

Hej. Chciałam tylko powiedzieć, że w tym tygodniu mam bardzo dużo sprawdzianów i nie będe miała za dużo czasu na pisanie. Więc z góry was przepraszam. No i chciałam jeszcze nadmienić, że założyłam bloga z opowiadaniem o One Direction. Baardzo zależy mi na jakiś opiniach. Więc wstawiam tu link i mam nadzieję, że w wolnej chwili wpadniecie i poczytacie te moje wypociny. xd To chyba na tyle.

http://i-love-these-little-things-1d.blogspot.com/    -    mój blog. ;)

Kocham was, fluffy. ;**

8 komentarzy:

  1. Wpadnę jutro :)
    O i mogłabyś mi przywrócić tytuł Administratora? Dzisiaj naprawdę sporo namieszałam. A zresztą, wiesz, co zrobiłam xDDD. Odeszłam z tego bloga :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No baa ,że wejdęę. A mogłabyś wejść na mojego i dołączyć się obserwatorów??? housee-of-anubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dołącze...a mozesz tez u mnie??? (life-as-nina.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej a ty do mnie? Będę wdzięczna :D housee-of-anubis.blogspot.com

      Usuń