sobota, 24 listopada 2012

Zawieszka / Pauline ^^

Heej ;**. Ja dla was ze smutną wiadomością... Zawieszka... Nie, nie odchodzę, tylko zawieszam na razie pisanie. Nie chce mi się pisać, dlaczego to robię. Nie, to nie przez Pati czy kogokolwiek z was.. Ani przez oceny, bo jak na 2 gimnazjum są naprawdę dobre (chyba :P). Powiem w skrócie tak - jestem zmęczona, nie przez naukę ani przez to, co sobie tereaz myślicie. Nauka to dla mnie nie problem, bo jeśli się uczę na klasówki, to zajmuje mi to 30 min do godziny, a na kartkówki 5 min. Lekcje też mi szybko idą, choć jest ich wiele, ja za bardzo nie przejmuję się ocenami xD. Jestem po prostu zmęczona... nie wiem czemu. Też chciałabym wiedzieć... Taka zawieszka chyba dobrze mi zrobi... Powinna ona trwać 3 dni do 2,5 tygodnia. Przepraszam was za to... Wiem, ze te zawieszki to już są nudne, ale nic na to nie poradzę. Tylko nie róbcie żadnych głupot z tego powodu, ok? :). Do następnej notki..


Your tired Pauline ^^

9 komentarzy:

  1. :( Skoro musisz :( Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ;( Why? :(
    Ale w zasadzie - rozumiem cię. Ja też czasem wcale nie mam ochoty pisać. Uwielbiam to robić, ale są też inne rzeczy. I każdy chce odpocząć :* Będę czekała na twój powrót bardzo niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale rozumiem cię. Jednak mam nadzieję, niedługo wrócisz do pisania. A na razie odpocznij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, myślę że wytrzymam tą przerwę i czekam na twòj "wielki powrót" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też tak mam od dłuższego czasu. może też z tego powodu ostatnio nic tu nie dodawałam? kiedy skończył się 2 sezon HOA, jakoś... straciłam chęci? nwm. ale w każdym razie, rozumiem i czekam na twój powrót. ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Yyyy czy długo mnie nie było?

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpocznij, bo to ci dobrze zrobi, ale jeśli nie wrócisz do pisania to ja cię znajdę i ręką noga mózg na ścianie ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń