wtorek, 13 listopada 2012

Co powiecie na...? :) / Pauline ^^

Heeej, a raczej dobry wieczór. Tak się zastanawiłam i pomyślałam o blogu... Co byście powiedzieli na... konkurs? Mam na niego kilka pomysłów, a nagrody obmyśliłabym w czasie jego trwania. Chcielibyście takie coś? Bo wiem, że niektórzy nie chcą brać w nich udziału, a niektórym nawet się komentarza nie chce napisać xDDD. Ja do niczego nie zmuszam, tylko poprosiłabym o odpowiedź - tak lub nie :). Mogłabym oceniać w 2 kategoriach - grafika i praca pisemna - każdy mógłby wybrać tę, która najbardziej mu odpowiada. Przecież to oczywiste, że jedni są lepsi z tego, a drudzy z tego ;). Podejrzewam, że każdą kategorię oceniałabym osobno, czyli za grafikę osobne nagrody i za pracę pisemną osobne. Chcielibyście więc takie coś? I powtarzam - nikogo do niczego nie zmuszam :D.

P.S. Nie wiem, kiedy pojawi się scenariusz xDD.
Pozdrawiam,

your Pauline ^^

P.S.2 - Dzięki Wiki, że przypomniałaś - odbywałby się on w dniach 19.11. -  02.12.2012. Mielibyście 2 tygodnie na przysyłanie swoich prac. Zrobiłam tak specjalnie, bo rozumiem, że niektórym szkoła daje w kość... ;)

22 komentarze:

  1. No słuchaj ,ja chciałabym wziąść udział w konkursie graficznym... Tylko muszę wiedzieć kiedy on będzie... ; ****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałabym radę. A grafika z kim ma być? Czy może w ,, Parami HOA ''??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc tak... Jesli chodzi o gragikę - każdy musiałby zrobić jeden nagłówek ze swoją ulubioną postacią bądź parą (jeśli ma kilka ulubionych par lub postaci, to może zrobić z nimi wszystkimi).

      Usuń
  3. Genialny pomysł. Na pewno wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy osoby ktore nie piszą blogi też mogłyby wziąść udział w konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja biore udział.A na jaki temat mozna napisac prace pisemna.?

      Usuń
    2. Z pracą pisemną to będzie tak - na podstawie opowiadania trzeba będzie napisać scenariusz. Nie wiem, czy napiszę dla was tę specjalną pracę, czy wykorzystać którejś z redaktorek. Chyba że wezmę tę, którą napisałam na urodziny Pauli xD. Dam wam prawo wyboru :]

      Usuń
    3. Co z linkiem na nagłówku??

      Usuń
    4. Nie, żadnych linków. To nie ma być nagłówek na tego bloga, to ma być nagłówek konkursowy. Trzeba się tylko na nim podpisać i już, bo prawdopodobnie pokażę wasze prace. Po prostu jeszcze nie wiem, czy ja będę wybierać, czy zdecyduję się wybrać zwycięzcę za pomocą ankiet. ^^

      Usuń
    5. A zresztą, wszystko wam wyjaśnię przed dniem rozpoczęcia konkursu :P

      Usuń
    6. Fajnie ,bo już zrobiłam nagłówek :D

      Usuń
    7. O, szybka jesteś... A konkurs się zaczyna dopierow poniedziałek xDD

      Usuń
  5. ja w sumie moze bym napisala cos na en konkurs..ale grafiki juz niue zrobie bo mi raczej nie wychodza....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wezmę udział dla mnie obojętnie jaka kategoria ale lepiej mogła by być pisemna.<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam, ma niestety złamaną rękę :(

      Usuń
    2. A dlaczego jest usunięta z autorów?

      Usuń
    3. Co??? Chwilka, sprawdzę... Rzeczywiście! Niech tylko wróci, już ja jej dam... Czemu się usunęła?! :(

      Usuń
    4. A może ktoś ją usunął?

      Usuń
    5. Nieeee, my się wszystkie świetnie dogadywałyśmy :|

      Usuń
    6. Coo !!! Usunęła się??? Ooo nie!!!!!

      Usuń