poniedziałek, 16 lipca 2012

Scenariusz 1 /Amber

Dobra to mój pierwszy scenariusz, mam nadzieję, że udany!!!

(Przed domem Anubisa, podjeżdża Taksówka)
N- Dziękuję Bardzo!! Do widzenia!!
Taksówkarz- Do widzenia
(Taksówka odjechała)
G(łos)S(ary)- Nino to nie koniec!!!!Znajdź Ankch krzyż!!!
N- Wiedziałam, że to nie może być piękne!!
F- Co takiego???
N- Nic!! Cieszę się, ze cię widzę!!!
F- Ja też się cieszę!!
(Pocałowali się)
A- Ooo Jak miło!!!
N- Amber!!!
([Przytuliły sie)
N- Jest cała Sibuna???
A- TAk!!
N- To za 10 minut w pokoju u Nas mam złe wiadomości!!!
A- ok!!
(10 minut późnej w pokoju dziewczyn)
N- A gdzie reszta??
A- A to oni też???
N- Tak!!!
A- Eddie, Jerome!!!Chodźcie!!
Ed/Je- Już!!
N- Więc tak to nie koniec!!!
Si- Jak to????
N- Sara mi powiedziała!! 
P- A co mamy znaleźć???
N- Krzyż Ankch!!
Si- Spoko!!
A- Sibuna???
Si- Sibuna!!!!
N- Mam jeszcze jedną sprawę!! Ktoś mnie śledzi!! Tym kimś jest......

Sorka, że krótki, ale mam zaraz zajęcia!!!

1 komentarz: