środa, 18 lipca 2012

scenariusz 2/Amber

 Dobra znalazłam jakąś tam wenę!! Więc dla was szybko ją opiszę!!

N- Tym kimś jest Vera!!!!

Si- Jak to???

N- Normalnie!! Razem z Rufusem!! Trochę o siebie i o was martwię!!

F- Ale przecież Rufus był w piele!

P-To najwyraźniej wyszedł!

A-  No Bravo!!! Blondynko!!!

N- Amber....

P- Co???

F- Nie ty jesteś Patricia!!!

A- Nie to  ja jestem Patricia!!!

N- Ok!! Zamieniły się ciałami tylko jak???

F- Patricia musi zachowywać się jak Amber, a Amber musi zachowywać się jak Patricia!!

A/P- Co??? Fuuuu Nie!!!!

A(mber)j(ako)P(atricia)-To ja mam być z nim????
(wskazuje na Eddiego)

PjA- A ja z Alfiem????

E-Ta...Dobrze,że ja o tym wiem!!!

PjA- Jak byś nie wiedział też by ci się nic nie stało!!!

Je- Ciągle tak samo cięta tylko,że w innym ciele!!!

N- Nie kłóćcie się!! Muszę wykombinować jak was odmienić!!!!

AjP- To może się łaskawie pośpieszysz??? Ile ja mam w tych ubraniach wytrzymać???

 N- Pójdę spać!! Wtedy może Sara mi coś podpowie???

F- TAk!! Sibuna??

Si- Sibuna!!!

AjP- To my się zmywamy!!!

(wyszli,została Fabina)

N- Więc mamy kolejne zagadki!!!

F- Tak. Ale tym razem chyba nie zamienią się w 9-latków,zestarzeją,stracą pamięć lub głos???

N- Mam nadzieję,że nie!!

F- Cieszę się,że cię mam!!

N- Ja też się cieszę!!

(Pocałowali się)

W- Ooo

F- To ja z nimi pogadam, a ty prześpij się!! 

N- Dzięki kochanie!!

(Sen Niny)

N- Kto tu jest???

(Pod Gabinetem Victora)

V- Tak,Ericku załatwione!! Panna Wiliamson i Panna Milington się zamieniły ciałami!! .....Tak nie wiedzą jak to odwrócić....Prosto!! Trzeba Wypić eliksir życia, a oni jak i ja nie wiedzą jak go przyrządzić!! ..Tak!! Do zobaczenia!!

(Nina się budzi)

N- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

 

T tyle nie miałam pomysłów więc to pokręciłam!!

Marzena

4 komentarze: