czwartek, 26 lipca 2012

scenariusz 5/Amber

Hejka!! To znowu ja po przerwie!! Musiałam coś wymyślić,żeby były tu zagadki!!Ile ja się namyślałam!! Wenę znalazłam!! Wiecie gdzie??? Pod komputerem!! Leżała sobie jakby nigdy nic! Musiałam sobie z nią porozmawiać!!A teraz scenariusz!!

(Rano)
N/F- Hej!!
 (popatrzyli na siebie jakby zaraz mieli się zabić)
W- Hej!!
A- Jeszcze się nie pogodziliście???
N- Nie! I nie mamy zamiaru!!
(wyszła)
F- Co ją znowu ugryzło???
(wyszedł)
A- Co im jest??
P- Myślałam,że się pogodzili!!
(U Niny i Fabiana)
N- Jacy oni są naiwni!!
F- Szopkę umiemy odstawić!!
(pocałowali się)
N- Ja idę do szkoły!!
F-Pójdę z Tobą!!
N- Nie kochanie!! Bo nas rozszyfrują!!
F- Trudno !! Nie chcę się z Tobą kłócić!!
N- Oj! To tylko kilka dni!!
F- No dobrze!
(Pocałowali się)
N- Pa!!F
- Pa!!
( W szkole)
A- Dlaczego się kłócicie??
N- Bo jest tępy!!
A- Z wami jak z dziećmi!!
(Lekcja z Panem Winklerem)
J.W- Na za 2 tygodnie macie przygotować Projekty o teatrze!! Wybiorę grupy!
Nina i Fabian,
N/F- Co??? Nie!!!
J.W- Alfie i Amber, Eddie i Patricia, Mara i Jerome,Joy i Mick......Komuś nie pasuje??
N/F- Mi!!!
J.W- Nie macie nic do gadania!!
N/F- Ugh......
( Dom Anubisa)
N- Amber zamień się !!Pliss!!!\
A- Nie!!
N- I tak jestem z Nim w pokoju!! To wystarczy!!
A- Nie!!
N- Amber zebranie Sibuny całej!!!
A- ok!!
(obiad)
N-Trudy przepyszny ten obiad!!
T-Dziękuję Gwiazdko!!
P- Możecie z Fabianem na chwilę się pogodzić???
N/F- Nie!!
P- Dlaczego???
N- Bo jest tępy??!!
F- Bo kłamie??!!
A- Wczorajszy eksperyment  się nie udał!!
N- Inteligentne!!
P-Myśleliśmy,że to zadziała!!
F- To sie pomyliliście!!
(Nina wstała i udała,że wyszła na dwór, a tak naprawdę weszła na górę)
F- Co za dziewczyna!!!
(wyszedł)
(pokój Fabiny)
N- Jak ja lubię ich wkręcać!!
F- Ooo Jesteś cudowna!!
N-Kocham cie!!
F- Ja ciebie też!!
(zaczęli się całować)
(salon)
Je- Mam newsa!!
W- Jakiego??
Je- Nasza Fabina się pogodziła!!
W- Co??
Je- Zrobili nas w konia!!
W- CO???
A- Zabiję ich!!
(Wyleciala jak strzała z Salonu)
A- Zabiję Was!!!!
N- O nie!!
F- Po nas!!
(WPADA DO POKOJU)
A Jak wy mogliście??
N- A możemy przynajmniej się ubrać??
A- Najpierw mnie słuchajcie!!
N/F- Zaczyna się!!
A- JAK WY MOGLIŚCIE??? MI NIE POWIEDZIEĆ??? IIII NAS OSZUKIWAĆ!! NO NIE TO NIE JEST DO POMYŚLENIA!!
P- I tak to krótka mowa!!
N- Możecie wyjść???
W- NIE!!
N- WYNOCHA!!
(WYSZLI)
N- Wiem muzę zabić Jeroma!!
F-Pomogę ci!!
(ubrali się)
Sen(pojawia się)- Macie 4 miesiące!! Znajdźcie To co ukryte jest w Lesie pod wypalonym drzewem"

6 komentarzy: