czwartek, 26 lipca 2012

Scenariusz nr 13 (pechowy czy nie? :D) / Summer

Hej! Marzenko, ile razy mam ci mówić, że jestem beztalenciem? Ale jesteś uparta xD. A pozatym dziś już jest 13. część scenariusza. Bloga założyłam w piątek trzynastego, może to jednak tylko taki przesąd? Bo naszemu blogowi nieźle idzie. Sorki, trochę się rozpisałam..


< jadalnia, kolacja, jest tylko Sibuna >
N: I co? Jakieś głosy się odezwały?
F: Nie, na razie spokój.
Jo, Ma i Je: < wchodzą >
V: < wchodzi > Chcę was powiadomić, że światła gasimy dziś po 9.
P: Znowu?
V: Zapraszam także po kolacji pannę Ninę, pannę Patricię, pana Fabiana i pana Eddiego do mojego gabinetu.
E: Za co?!
V: Nie takim tonem, młodzieńcze! < wychodzi >
Jo: Co zrobiliście?
F: My nic.
Je: Odbiło mu już na stare lata. 
W: < śmieją się >
Al: Bardzo stare i... kosmiczne lata.
W: Alfredzie Marmaduke Lewis!
E: Alfie, ty masz na drugie imię Marmduke? Hahaha! 
Al: Odezwał się Eddison Miller Sweet pseudo kosmita. 
W: < śmieją się > 
< po kolacji >
N, P, F i E: < wchodzą do gabinetu Victora >
V: Wejdźcie.
P: Co znowu?
V: Panno Williamson!
P: Dobra, dobra...
V: A więc doszły mnie słuchy, że kilka dni temu uciekliście z zajęć lekcyjnych. 
E: Nie uciekliśmy!
V: Tak? A więc gdzie byliście?
N: Emm...
F: W bibliotece... szukaliśmy czegoś.
V: Panie Rutter, proszę mi tu nie kłamać. 
N: On nie kłamie!
V: Czy nie zakazywałem wam oddalać się od domu Anubisa? < daje wszystkim szczoteczki > Wszystkie toalety mają jak zwykle lśnić. A oprócz tego...
E: No super!
V: Panie Miller!!! A oprócz tego macie dwa tygodnie prac domowych.
N: Lepiej być nie mogło. < cicho do siebie >
V: Możecie już wyjść.
N, F, P i E: < wychodzą, po czym się śmieją >
P: Co za burak .
F: Ooo, tak.
F i E: < schodzą na dół >
< godzinę później >
E: < idzie do Patricii >
F: < idzie do Niny >
< w pokoju Mary, Joy i Patricii >
M: Zakochałaś się? W kim? 
Jo: W Dave'ie.
P: No to sobie wybrałaś faceta. < uśmiech >
E: < wchodzi > Można?
M, Jo i P: Tak.
E: Mogę chwilę porozmawiać z Yacker... na osobności?
M i Jo: Pewnie. < wychodzą > 
< na korytarzu >
Je: < podchodzi do Mary > Hej.
M: O, Jerome. Coś się stało?
Je: Nie, tylko chciałem cię jeszcze raz zobaczyć przed zgaszeniem świateł.
Jo: Ooooooo.
M: Druga Amber.
Je: < śmiech >
< u Peddie >
P: Słucham?
E: Wiesz, Nina i Fabian idą dziś do piwnicy i może pójdziemy z nimi?
P: Chętnie. < całuje go >
E: No to widzimy się o północy.
P: Dobrze. < uśmiecha się >
M i Jo: Możemy już wejść?
P i E: Tak.
M i Jo: < wchodzą >
< u Fabiny >
F: Czyli dziś o północy?
N: Tak.
Am: Czy ja o czymś nie wiem? 
F: Ja, Nina i być może Patricia i Eddie idziemy dziś do piwnicy.
Am: Po co? Ugh, macie kolejną zagadkę?! < wściekła >
N: Ciiiii! Nie, nie mamy. Idziemy pośmiać się z Victora.
Am: Tam nie ma nic do śmiechu... chyba. 
F: Och, Amber.
Am: No co?
F: Już nic...
< opuszczony budynek >
R: < rozmawia przez telefon > Tak.
N(ieznana)O(soba): Kto dokładnie?
R: Zdjęcia wyślę e-mailem.
NO: Gdzie mieszkają?
R: W domu Anubisa.
NO: Dobrze, zajmie mi to ok. 2 tygodnie. 
R: Dziękuję. < rozłącza się >
Ve: Zrobi to?
R: Tak.
Ve: Dobrze.
R: Świetnie. To będzie dla nich prawdziwy cios...


Wyszedł... nawet długi, heh. A więc do jutra :).









11 komentarzy:

  1. Super!!! Czekam na nastepne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to teraz wykład jak u Amber!!!- POSŁUCHAJ MNIE!! TY MASZ WIELKI TALENT!! I NIE MOŻESZ ZAKAZAĆ MI ,A NI NIKOMU INNEMU O TYM MÓWIĆ!!! PRZYRZEKAM ŻE OD DZIŚ BĘDĘ TAK JĘCZAŁA POD KAŻDYM TWOIM SCENARIUSZEM!!!! POZDRAWIAM MAŁPKO®!! MAŁPKA/GORYL/MARZENA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz se tak małpko® wmawiać, ale ja nie mam talentu, a co dopiero wielkiego. Gdybym miała talent, odnosiłabym sukcesy, jestem przecietną nastolatką i tyle. I rzeczywiście, wykład jak u Ambarelli xD

      Usuń
    2. Wykład sweet :P A ty się z Nami nie kłóć!! My mamy rację!! Masz talent!! Tak jak każdy!! Ci którzy piszą uważają,że nie mają talentu. A prawda jest inna. Gdyby nie mieli talentu Nikt by ich "wypocin" nie czytał!! Ja osobiście dużo czytam blogów nie tylko o HoA. I są świetne!! Więc nie masz co się wykłócać!! Ja uważam że nie mam talentu, a wy że ja mam talent!! Tak będzie zawsze!! Jak ktoś nas tak z Boku czyta to myśli tak jak moja Mama" Oni mówią,że nie mają talentu,aby ich chwalić!!!" W większości ludzie tacy są!! Ale mam nadzieję,że nikt tak nie robi z naszego Grona!!!
      POZDRAWIAM
      MAŁPIATKA®/GORYL®/Marzena
      PS-Rozpisałam się!!

      Usuń
    3. Nie, ja tak nie robię, tylko.. nie czuję, żebym miała talent i tyle. Ale ty się rozpisałaś xD. Niby małpa®, a pisze za stu :D. I ty masz talent!!

      Usuń
    4. Ja Małpa® Jedyna w swoim rodzaju!!! Skończmy tą dyskusję kto ma rację bo i tak do niczego nie dojdziemy XD

      Usuń
    5. Może kiedyś... Ale ty jesteś gorylem® czy małpą? :P

      Usuń
    6. Trudne pytanie!! Następne proszę!!

      Usuń
    7. Ok, pytanie za 100 punktów. Jesteś małpą® czy gorylem? xD

      Usuń
    8. Trudne Pytanie!!! Ja jestem Gorylo-Małpą®

      Usuń
    9. A może małpo-gorylem®? < troll face > :DD

      Usuń