sobota, 21 lipca 2012

scenariusz 4 /Amber

Nie umiem pisać o zagadkach,ale się staram!! Nie miejcie mi tego za złe!!!  A tak w ogóle To się cieszę,że mamy aż tyle wejść!!!!

(Pokój Niny i Fabiana)
N- Fajnie,że Mamy razem pokój!!!
F- Zgadzam się!!
(Pocałowali się)
(Pokój Joy i Micka)
Pamiętnik Joy"
Nie popuszczę tej ...tej  Debilce!!! Ona mi zabrała Fabiana!! A teraz jest z nim w pokoju!!!! Wiem co zrobić!!! Jak on ją znienawidzi to ja będę miała polę do popisu!!! Zaraz wcielę swój plan w życię!!!
Joy!!"
(Salon są wszyscy)
Jo- Nino mogę z tobą pogadać??
N- Jasne!!!
(Hol)
N- To co chciałaś???
Jo- Ał!!! Nie proszę nie bij mnie!!
(wszyscy wpadają do holu)
N- Nic ci nie zrobiłam!!
Jo- Nie prawda!! Uderzyłaś mnie!!
F- Nino jak mogłaś???
N- Nie uderzyłam jej!!!
F- taaa... Na pewno!!! Już ci wierzę!!!
N- Jak chcesz!!!
(Wybiegła z Domu)
(Polana)
Sen(khara)- Wybrana!!!
N- Czego???
Sen- Nie boisz się mnie???
N- Eeeee..... Po dłuższym zastanowieniu....Nie.
Sen-Mam dla Ciebie zadanie.
N- Co znowu??
Sen- Znajdź krzyż...(Nina jej przerwała)
N- Krzyż Ankch. Wiem. Ale pod jednym warunkiem.
Sen-Jakim???
N- Odmienisz moich przyjaciół!!
Sen- Gotowe!!!
N- Nie możesz tego cofnąć???
Sen- Nie!!
N- Więc nic ci nie znajdę!!!
Sen- Ty..ty... Ah.. Nie ważne.Jesteś sprytna!!!
N- Trzeba sobie radzić!!!
Sen- A i przykro mi z powodu Fabiana.
N-skąd wiesz???
Sen- Ja wiem wszystko!! Pa.
N- Pa
( W domu)
F- Jak ona mogła???
A- Ty na serio myślisz,że to ona ją uderzyła???
F- A skąd by miała siniaka???
A- oh.... Jaki ty jesteś tępy!!!
( Do domu wchodzi Nina)
F- Idę z nią zerwać!!
A- Co z Ciebie za debil!!!!
(Pokój Fabiana i Niny)
F- Nino...
N- Czego??
F- Musimy zerwać!!!
N- Jak to?
F- Nie może być tak,że bijesz Joy!!!
N- Ja jej nie uderzyłam!!
(Zaczęli wrzeszczeć)
F- Myślisz,że ci uwierzę???
N- A myślisz,ze jak bym mogła uderzyć Joy to bym ją zostawiła przy życiu???
F- Też racja!!
N- Już wiem dlaczego większość dziewczyn nie ma chłopaków!!Bo jesteście głupi!!!
F- Przegięłaś!!!
N(spokojniejszym tonem) - Opowiedz mi dlaczego wierzysz Joy , a nie mi??
F- No nie wiem... Bo Joy nie kłamie??
N- A ja kłamię???
F- Tak!!!
N- To żegnam!!!
(zeszła na dół i zginęła w kuchni)
(Zan nią zchodzi Fabian, Dostaje z liścia od Amber i Patricii!)
A- Ty tępaku!!!
P- Idę za nią!! A ty trzymaj się lepiej od mnie  z daleka!! Bo cię utłukę na miejscu!!!
(Patricia,Amber,Alfie,Mara,Eddie, Jerome idą za Niną)
(Pokój Frobiszerów)
N- Co za Debil!! (Wali nogą w ścianę)
Głos-" Za każdą ścianą jest ukryte rozwiązać zagadkę każdą może!!"
N- Co???
( Do pokoju wchodzi Sibuna)
N- Co wy tu robicie???
P- Przyszliśmy do ciebie!!
N- Aha.. Super!! Mamy nową zagadkę!! " Za każdą ścianą jest ukryte rozwiązać zagadkę każdą może!!"
A- Mam pomysł!!!
Je- Co?? Tu masz pomysł?? Powiedz za nim umrze z  Samotności!!!
A- hahaha!!!  Tu jest -rozwiązać zagadkę każdą może!! A co może?? Kamery!!
Si-Super!!
N- No Brawo Amber!!
A- Chodźmy na górę!!!
N- Idźcie!! Ja tu zostaję!!
A - Chłopaki wiecie co robić!!
JE/Al/E- TAAK!!
(wzięli ją na ręce)
N- Puśćcie mnie!!
Ch- nie!!
 (Wynieśli ją na górę)
T- Co się stało???
 Ch- Nic!!
T- ok!
A- Do jej pokoju!!
N- Nie!!
Si- TAK !!
(Pokój Niny i Fabiana)
(Jest sam Fabian)
E- Dostarczona!!!
F- Po co???
A- Macie się dogadać!! Nie wypuścimy was stąd!!!
N- OK!!
(OTWIERA OKNO)
N- Serio??? Kraty???
P- Musieliśmy !!
(zamknęli drzwi i wyszli)
N- Idę spać!!
(Położyła się i zaczęła płakać)
F- Nino.....
N-..........
F- Przepraszam!!
N..........
F- Powinienem ci  uwierzyć!!!
N- skąd taka zmiana???
F- Czytałem pamiętnik Joy!!
N- Teraz mi uwierzyłeś!1 A jak ja ci mówiłam to mi nie wierzyłeś!!!
F- Byłem głupi,tempy i jestem Debilem!!
 N- Odkrycie!!!
F- Nino.. Ja ciebie kocham!!!
N- Ja ciebie też!!!
 (zaczęli się całować)
(zza drzwiami)
A- Lepiej tam nie wchodzić!!Dobranoc!!!
W- Dobranoc!!!

On wyszedł mi bardziej romantyczny,ale i miał zagadkę no nic nie umiem pisać zagadek1! Pozdrawiam
Marzena

1 komentarz:

  1. Super scenariusz! A ja właśnie za bardzo nie umiem miłości, ale ze to zagadki tak :)

    OdpowiedzUsuń