niedziela, 29 lipca 2012

SCENARUSZ 6/AMBER

Sorki,że tak długo nie pisałam,ale musiałam coś wymyślić!!!
Teraz scenariusz

N- Znowu???
F- Spokojnie!! Będę przy Tobie!
N- Kochany jesteś
(Pocałowali się)
(Salon)
N- Amber,Patricia chodźcie na chwilę.
A- O co chodzi??
N- Sibuna- zebranie zaraz u Nas
A-Co??
P-Spoko przekażę.
N- Dzięki. Amber skąd wiedzieliście??
A- Jerome powiedział.
N- Czyli rozwiązał poprzednią zagadkę. A właściwie znalazł kamery!!
A-No......
(zebranie Sibuny)
N- Gdy zostaliście wywaleni pojawiła się senkchara i powiedziała "Macie 4 miesiące!! Znajdźcie To co ukryte jest w Lesie pod wypalonym drzewem"
E- No to trzeba się wybrać do wypalonego drzewa. odkopać go. i poszukać.
F- No prawie. Coś mi się wydaje,ze wisior Niny go otworzy.
A- To wszystko???
N- Tak!!
P- To teraz was zabieramy!!
N/F- ŻE CO???
(Chłopcy wzięli Fabiana,a dziewczyny Ninę.)
N- Co tu się dzieje??
P- To kara za oszukanie nas!!!
N- Jaka kara?????
 A-  Rozdzielimy was na trochę.
N- A na ile???????????????
A- Nie wiem gdzieś na 2-3 tygodnie.
N- co??? Jak??? Dlaczego???????
M- Bo nas okłamaliście!
N- I to jest powód????
Dz- Tak!!
N- Idę do łazienki
(WYBIEGŁA Z DOMU)
(Natknęła się na Fabiana)
N- Słyszałeś co oni wymyślili???
F- Nie podoba mi się to! 2-3 tygodnie bez ciebie??
N- Za bardzo bym tęskniła!!!
F- Ja też.
(pocałowali się)
F- Coś ci pokażę!!
N- Co takiego???
F- Schowamy się przed nimi
N- Z Tobą zawsze!!
(wziął ją na ręce i zaniósł do domku w lesie)
N- wooow. !!! Co to???
F- Przeczekamy tu letnią burzę???
N- Oczywiście!!!
(zaczęli się całować)
(w domu Anubisa)
Mi- Amber Fabian zniknął!!!!
A- Nina też!!!!!!
P- Chyba się spotkali!!!
E- skąd wiesz???
P- Bo ich nie ma już godzinę!!!
A- Szukamy ich!!!!

Dobra to tyle!!

Pa!!
Marzena

4 komentarze: