sobota, 20 października 2012

Nie wiem już, jak to nazwać, czyli nowości dotyczące bloga / Pauline ^^

Hej! Jak wskazuje tytuł posta - wprost nie wiem, jak to już nazwać. Marzenka (asiulek) napisała mi kilka minut temu na GG, że nie ma już zapału na pisanie scenariuszy o HoA. Chyba wszyscy dobrze wiemy, co to znaczy :(. Odchodzi z tego bloga, ale nie tylko z tego. Zostawi sobie chociaż dwa blogi - swój i Pati. Bardzo mi przykro z tego powodu ;(. Ale... rozumiem ją. Przynajmniej mówi prawdę. Nie chcę jej zatrzymywać na siłę, to jej decyzja. Rozumiem ją. Będę tęsknić za jej notkami... Była ze mną na tym blogu od... chyba 2. dnia istnienia. To była naprawdę udana współpraca. Dziękuję ci za wszystkie mile spędzone chwile. Było warto :). Będę tęsknić ;(.

Około tydzień temu przysłała do mnie być może niektórym z was znana Wiktoria z bloga: Scenariusze Wiki ; 33. Chce pisać na tym blogu. I tu pytanie do was: czy przyjąć Wiki? Odejdzie Marzenka, a na jej miejsce wejdzie Wiktoria, czyli autorka obecnego nagłówka. Poproszę o odpowiedzi, to ważne.

Ciężko mi pisać tę notkę o odejściu. Robię to ledwo co. Bardzo mi smutno :(. Marzenko, strasznie się z tobą żżyłam :{. Odejdzie z tego bloga wieczorem.

Jeśli chodzi o mój scenariusz, to spróbuję go napisać, ale zdołowała mnie ta informacja, Nie wiem czy dam radę, ale spróbuję. Poza tym Deenie także zrobiła sobie przerwę, a Paulinka - autorka scenariuszy z podstrony "Wasze scenariusze" - prawdopodobnie ma szlaban, więc nic nie podeśle przez jakiś czas :(. Październik to jednak beznadziejny miesiąc.

Your Pauline ^^

5 komentarzy:

  1. ;((Przyjąć Wiki.Szkoda że tak dużo osób odchodzi albo chce odejść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też nie jest łatwo :( Chciałam ogarnąć wszystkie blogi, ale nie mogę, nie potrafię. Przykro mi :( I też będę za wami tęsknić!! I czekam na notki Wiki. Paulinko nie załamuj się, każdy kiedyś odejdzie i trzeba to przeżyć!! KOCHAM WAS!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem rozumiem Marzenkę mi też jest czasami trudno po drugie focha na was nikt nie skomentował moich kartek z pamiętnika :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc Paulinko... Masz zamiar mnie przyjmować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjąć Wiki. ;) .... Przykro mi, że Marzenka odchodzi, a ja dowiaduje się w taki sposób ;( Będzie mi jej brakowało.... I to prawda mam szlaban, ale niedługo się odezwę... chyba ;/
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń