środa, 17 października 2012

Przepraszam / Pauline ^^

Hej! Słuchajcie, wiem, że dawno już nie dodawałam scenariusza. Nauka dała mi w kość w tym tygodniu, to samo w przyszłym. Np. w poniedziałek (22.10.) mamy 3 klasówki! A mogą być tylko 2 i to w tygodniu, a nie w jednym dniu. Trzy mogą być tylko wtedy, gdy my, uczniowie, się na to zgodzimy. Ale nauczyciele mają to wyłącznie w nosie :<. A więc od razu napiszę, że w niedzielę nie pojawi się ode mnie żaden scenariusz albo zwyczajna notka. W rzeczony poniedziałek być może też. Strasznie zaniedbałam bloga :(. Jeszcze raz przepraszam. Gdy już napiszę te wszystkie kartkówki i sprawdziany, wynagrodzę wam to. Scenariusze będą dłuższe, a gdy będę miała czas, będą nawet 2 razy w dzień :). Ale to zależy od szkoły, niestety.
Chciałam także powiadomić, iż w piątek (19.10.) też może nie pojawić się ode mnie żadna notka. Powód? Wyjeżdżam na wycieczkę (w końcu, już myślałam, że nigdy się nie doczekam :D). 
Scenariusz pojawi się BYĆ MOŻE jutro :).
Czy wybaczycie mi to wszystko? Mam nadzieję, że tak. ;)
Miłej nocki. 

P.S. Paulina, której scenariusz wpisany jest w zakładce "Wasze scenariusze", postara się przesłać kolejny jutro lub w piątek :]

Your Pauline ^^

3 komentarze:

  1. Wybaczamy wszystko, a nawet więcej. Scenariusz wstawisz jak będziesz miała czas ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam. Ja wybaczyć tobie Paulino.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać, ale czekam :)

    OdpowiedzUsuń