wtorek, 2 października 2012

Zakładka + dziękuję :) (Edit) / Pauline ^^

Hej! Scenariusz pojawi się jutro, a tymczasem w zakładce "Wasze scenariusze" pojawiła się praca stałej komentatorki bloga - Pauli xD. Baaaardzo mi się podoba :). Mówiła, że jeśli będzie 50 komentarzy, to założy własnego bloga ;D. Serdecznie zapraszam. Zajrzysz? ;P. Miłej nocy i do napisania :)


P.S. Głosujcie w nowej ankiecie, jeśli chcecie :)

EDIT: Dziękuję wam bardzo za wszystko. Blog istnieje od piątku trzynastego (to niby nieszczęśliwa data, przynosząca pecha, ale czytajcie dalej), a dokładniej 13.07.2012 r. Więc ma już ponad 2,5 miesiąca, za 11 dni będzie 3-miesięcznica, a jest już (aktualnie na tę godzinę) +12740 wyświetleń, 26 obserwatorów i... 837 komentarzy! Straaaasznie wam dziękuję. Cieszę się, że podobają wam się nasze posty i pod prawie każdym z nich pojawiają się komentarze. Komentujecie bez żadnego szantażowania - choć ja i tak bym tego nie zrobiła, nawet gdyby tego wymagała sytuacja - po prostu nie lubię na kimś czegokolwiek wymuszać. Nie sądziłam wtedy, ze założenie bloga będzie takim świetnym pomysłem :>. Na tę 3-miesięcznicę wypiszę podziękowania dla poszczególnyc osób, dzięki którym piszę i dzięki którym nie tracę weny - chyba jeszcze nigdy jej nie straciłam xP. Więc... do chyba jutra ;D.

1 komentarz: