sobota, 27 października 2012

Złamana ręka

Hej :**

Tak jak sam tytuł wskazuje mam złamaną rękę. Po prostu ktoś bardzo chciał mnie zrzucić ze schodów w szkole. Gips mi zdejmują dopiero w grudniu, dlatego nie za bardzo będę miała jak pisać, ale może się zdarzyć,że napiszę wcześniej. Dzisiaj też zamiast muzyki pani pozwoliła mam puszczać z jej laptopa piosenki i tańczyliśmy, także trochę mnie ręka boli, bo gips lekki nie jest.Tak poza tym, to kto dzisiaj musiał iść do szkoły?? Bo ja tak. Co głupi pomysł, bo mieliśmy odrabiać, bo nie idziem w następny czwartek, piątek, sobotę i niedzielę. Jeżeli,się chcecie ze mną skontaktować, to tu jest mój link do mojego facebooka: http://www.facebook.com/zosia.garczynska.7?ref=tn_tnmn#!/zosia.garczynska.7


Do zobaczenie,


Deenie :**

3 komentarze:

  1. Beznadzieja.U nas jest tak że nasza dyrektora ma 7 dni i może je wykorzystać kiedy chce np.teraz w piątek i nie musimy odpracowywać.A ty chodzisz do podstawówki czy gimnazjum? Bo u nas jest tak w gimnazjach,bo moi koledzy i koleżanki z innych szkół też tak mają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedactwo moje :(. Zdrowiej!
    Poza tym jeszcze jedna blogerka musiała iść dziś do szkoły. Co za beznadzieja :|

    OdpowiedzUsuń