czwartek, 11 października 2012

scenariusz 7 +dziękujee!/fluffy

Niektóre komentarze pod moim ostatnim postem mnie zmotywowały do napisania 7 scenariusza. Dziękuuuje  wam z całego serca <3 Nie było tego dużo, ale pod tym postem liczę na mniej spamu, dziewczynyy. <3 A na więcej opinii. ;** Wyszedł trochę krótki.

Scenariusz nr 7 by fluffy
N: Co to było?! *wystraszona*
F: Nnniewiem, ale musimy to sprawdzić.
Al: Amber! Amber, gdzie jesteś?!
P: Amber!
*kilka minut później*
E: \Tu jej nie ma. Wątpie, żeby jeszcze w ogóle była w domu...
N: To znaczy, że...
P: Ktoś ją porwał?
F: Ale kto i po co?
Al: Może kosmici?! O jeju, moją dziewczynę porwali kosmici!
N: Uspokój się Alfie. To na pewno nie kosmici, a jeśli już naprawdę została porwana, to ją znajdziemy.
E: Ale gdzie ona może być?
P: Zazwyczaj porywacz zostawia jakąś wiadomość?
N: Serio?
P: Yh, nie wiem. *smutno*
*Nina dostaje SMS'a*
N: Miałaś rację.
P: Co?
N: Pisze, że mamy odnaleźć pierścień i dać znać, wtedy zwróci nam Amber.
F: Więc jednak została porwana?
Al: Myślicie, że to...
E: Nie, to nie Rufus. On nie żyje, teraz to już na 100%. To musi byc ktoś inny.
P: Wiemy tylko, że na pewno zależy mu na nieśmiertelności.
F: Lub jej.
N: Vera?
Al: Znowu ta wiedźma, która robi wspaniałe naleśniki?! Już ja jej pokażę, porywać Amber jej się zachciało, tak?!
N: Spokojnie Alfie, jeszcze nie wiemy, czy to na pewno Vera. A Amber się znajdzie, zobaczysz.
F: Musimy tylko znaleźć pierścień.
E: A to nie będzie łatwe.
P: Może zejdziemy dziś do tuneli?
N: Tak. Dzisiaj to konieczne.
F: A jak wyjaśnimy Victorowi i Trudy nieobecność Amber?
P: Powiemy, że ojciec ją zabrał na kilka dni. Victor zawsze daje się na to nabiera. W końcu pan Millington jest jednym z najlepszych sponsorów szkoły.
N: Okej. Czyli teraz najważniejsze jest szybko znaleźć pierścień i odzyskać Amber. Fabian i ja poszperamy w internecie na temat tego pierścienia. musimy coś więcej o nim wiedzieć. Eddie i Patricia, pójdziecie powiedzieć Victorowi, że Amber wyjechała. A ty Alfie sprawdź, czy w szkole jeszcze ktoś jest.
Al: Ale po co?
N: Po prostu mi to potrzebne.
Al: Dobra, idę.
*wszyscy się rozchodzą*
*w pokoju  Niny i Amber*
F: Nigdy nic nie znajdziemy. Nie ma nic nowego o pierścieniu.
N: Jak mamy znaleźć coś o czym prawie nic nie wiemy?
F: ...
N: Musimy zejść. Teraz.
F: Na pewno?
N:Tak. Chodźmy po reszte.
F: Jak uważasz.
*kilka minut później w tunelach*
F: Nino, dlaczego reszta Sibuny nie mogła z nami iść?
N: Bo Victor coś podejrzewa. Musimy iść sami, bo gdyby połowa Domu gdzieś znikła, to by zwróciło jego uwagę. A zresztą powiedzieliśmy im o tym, i się zgodzili, tak?
F: W sumie, tak.
N: Jest nasze skrzyżowanie. Więc idziemy w prawo?
F: Na to wygląda.
*po kilku minutach*
N: Tu nic nie ma. Tylko ściany.
F: Zaczekaj. * podchodzi do ściany i w nią puka* Za tą ścianą  nic nie ma.
N: Jak to? *napiera na ścianę*
*otwiera się przejście*
FiN: Wooow!
F: *podchodzi so dużego stołu* To chyba karty do gry.
N: A to instrukcja? *podnosi małą kartkę* O nie.
F: Co?
N: Podejrzewam, że trzeba przejść tą grę i przejdzie się do następnej komnaty czy czegoś. Ale ta gra jest dla 6 osób.
F: Czyli potrzebna nam jeszcze jedna osoba?
N: Ale nie możemy jeszcze kogoś w to wplątywać...
Koniec

Krótki, znowu. Ale przynajmniej mi się udało coś napisać. Siedzę w domu, bo jestem chora więc.... do następnego \scenariusza. <3

PS do następnego scenariusza dołącze opis tego nowego chłopaka, który ma się pojawić.

Wasza fluffy. ;**

32 komentarze:

  1. Suuuper ;D.

    Kochani, jestem mendą, więc złożę wam propozycję... Robimy na złość fluffy i spamujemy? xDDD xPPP, hahahahahahahah, głupawka mnie znowu dopadła, tylko nie to *_*! To mi przeszkadza w pisaniu. Muszę coś napisać u Kath, Isabel i tutaj :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osz ty mendoo. <3 mogą być opinie, spamik co chcecciee. <3

      Usuń
    2. A więc... SPAMUJEMY, hahahahahaha ;>

      Usuń
    3. To co, kiedy zaczynamy? W końcu się bliżej poznamy :). Moze być jutro ok. 15? Będę wtedy po szkole, a teraz nie mogę, bo o 6 muszę znowu wstać -,-

      Usuń
    4. em, ok może być o 15. ale ja kończe o 14:15, a ze sql mam troche daleko do domu, więc jakbym się spóźniła, to sorkaaa. ja też muszę wstać o 6. -.- a nawet wcześniej, bo nwm czy się wyrobie. ;/ to dobranoc. <3

      Usuń
    5. Ja też jestem chora!Znowu!Na spamiku też się pojawię, może :*

      Usuń
    6. spóźniona na spamik, ale ja mam kulture. <3

      Usuń
    7. A ja to w ogóle spóźnienie na całą klapę :|. Sorry, musiałam mamie pomóc przy obiedzie... Przepraszam :(

      Usuń
    8. nic się nie stało. ej, ale ja wracam za 15 minut, musze iśc po zakupy do sklepu. xd'

      Usuń
    9. Ja też :D. I właśnie piszę opowiadanie na mojego innego bloga :)

      Usuń
    10. Ja też jestem. I ja się najbardziej spóźniłam.

      Usuń
    11. a tam. <3 na jakiego bloga piszesz? ^^

      Usuń
    12. jaaa... siedze na bestach, pisze 8 scenariusz, oglądam focie na fb i słuchaam muzyki. xd wszystko na raz. <3

      Usuń
    13. Ja, siedze na nk, esemesuje z kolegą,oglądam telewizje, pisze opowiadanie,słucham muzyki, piję koktajl i jem domowe frytki z dipem czosknowym.. Też wszystko naraz :D

      Usuń
    14. a gdzie się Pauline podziała? znikłaś gdzieś? ;)

      Usuń
    15. < straszna muzyczka > Dun, dun, dun! xDD Smacznego :). A opowiadanie piszę na bloga Kath, czyli bol Love Fabina. :D

      Usuń
    16. Nieee!!! Piszę paskudnie! Aaaaa! xP

      Usuń
    17. taaa, tak paskudnie, że aż wcale. <3 kto wchodzi na gg?! znudził mi się spam . xdd

      Usuń
    18. No chyba nie :P. Zaraz wejdę :3

      Usuń
    19. Brytjski mam talent wygrał pies.

      Usuń
    20. Żartujesz, prawda? Hahahahaha! :P

      Usuń
    21. Nie żartuje. Od dzisiaj zacznę trenować mojego psa. Albo jutro.

      Usuń
  2. Siupel :D
    Czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń