sobota, 13 października 2012

scenariusz 9+ufff.../fluffy

Hej. Napisałam następny scenariusz! No i... dziewczyny jednak zostają na blogu! Już myślałam, że z Agnes zostaniemy same. ;/ Ale, to chyba było przejściowe, prawda dziewczyny? Więc byłam taka ucieszona, że dokończyłam 9 scenariusz. ;D

Scenariusz nr 9 by fluffy


F: Co się stało Nino?
N: Ja... mamy coraz mniej czasu. *podaje mu telefon*
F: Ale... przecież szybciej już nie możemy.
P: Co jest?
F: Mamy się pospieszyć. "Wasza blondynka staje sie coraz mniej potrzebna"...
E: Tak napisał? Lub napisała....
N: Tak. To... myślicie, że miał lub miała na myśli, że... Amber...
F: Nie. Na pewno nic jej nie zrobi. Tylko nas tak straszy.
Al: Może zejdźmy szybko do tych tuneli, co?
N: Okej. Chodźmy.
*w tunelach*
Je: Czy ktoś wie przynajmniej o co chodzi w tej grze?
N: Może... najpierw usiądźmy.
*wszyscy siadają*
N: Więc... chodzi o to... tak w skrócie... Każdy ma 9 kart i 6 kości do gry. Na tych kościach... wydaje mi się, że na każdym z sześciu boków mają wizerunek jednego boga lub boginii. Mamy Zeusa, Atenę, Afrodytę, Herę, Posejdona i Hadesa. Rzucamy kostkami i od tego co wypadnie zależy to, jaki ruch możesz wykonać za pomocą kart. Np. wyrzuciłeś Atenę Fabian. Jakiej karty możesz się pozbyć?
F: Tej z sercem? Bo Atena była boginią miłości.
N: Dokładnie. Właśnie o to chodzi. Żeby jak najszybciej pozbyć się kart. Mamy dokładnie godzinę od rozpoczęcia gry, na to, aby każdy z nas pozbył się kart. Nie wolno oszukiwać.
E: Dlaczego?
N: Tak pisze w instrukcji. Aha i jeszcze coś... Instrukcja była po grecku i nie wiem, czy wszystko dobrze przetłumaczyłam, ale ... te 6 kości, które każdy ma... jeśli podczas tych 6 rzutów kostką nie pozbędziesz się wszystkich kart "poniesiesz karę".
Al: O, to poważna sprawa. więc zaczynamy?
P: Chyba tak...
*na dole*
Jake: Halo! Jest tu ktoś?!
T: O witam! Tjesteś tym nowym uczniem, tak? Jestem Trudy, opiekunka.
Jake: Miło mi poznać. Czy to Dom Anubisa?
T: Tak, tak. Wchodź,  na pewno jesteś głodny.
M: Hej, ty jesteś ten nowy?
Jake: Tak, to ja. Jake Martinez.
M: Mara Jaffray. *uśmiecha się*
T: Maro, zawołasz resztę?
M: Joy siedzi w salonie, a resztę gdzieś wywiało. Szukam właśnie Jeroma, ale nigdzie go nie ma.
T: Pewnie zaraz przyjdą. A w tym czasie Maro, poznaj może Jake'a z Joy?
M: Okej.
J: Heeej, ty jesteś nowy, tak?
Ja: Tak, Jake Martinez.
J: Joy Mercer. Siadaj.
Ja: Okej. *siada*
J: Więc, skąd przyjechałeś?
Ja: Z Londynu. Tak mało was tu jest?
J: Cooo ty! Jest nas tutaj jeszcze dużo. Ale dzisiaj wszystkich wywiało. Jest Nina, Fabian, Amber, Alfie, Jerome, Patricia i Eddie, a Marę już poznałeś.
Ja: A z kim będę mieszkał?
J: Z największymi żartownisiami w Domu, a nawet w szkole! Jerome Clarke i Alfie Lewis. Dzięki nim  nigdy nie jest nudno.
*tymczasem w tunelach*
N: Fabian, jeśli teraz nie wyrzucisz Afrodyty, przegramy. Zostały 3 minuty.
F: Oookkej. *rzuca* Mam... Afrodytę.
N: Tak! *przytula go*
E: Ale fart. Przeszliśmy 1 zadanie. *otwiera się przejście*
N: Drugi tunel. Ale chyba musimy już wracać.
P: Racja. Chodźmy.
*salon, Sibuna wchodzi*
J: Heeeej! Gdzie wy byliście?! Przegapiliście przyjazd Jake'a!
Ja: Hej. Jestem Jake Martinez.
N: Hej. Jestem Nina. A to Fabian, Patricia, Eddie, Alfie i Jerome. A Amber... wyjechała. Niedługo wróci.
Al: Bo naprawdę warto ją poznać.
Ja: Super. Miło was poznać.
T: Jake, powinieneś się położyć! Pewnie jesteś zmęczony podróżą.
Ja: Aż tak daleko to nie miałem, ale dziękuje. A gdzie jest mój pokój?
Al: Ja cię zaprowadzę, mieszkasz ze mną i z Jerome'm.
Ja: Jasne. Dzięki.
*Ja, Al i Je wychodzą*
J: Fabe's, mogę wiedzieć gdzie się tyle podziewaliście? *siada obok Fabiana*
F: Em... to... byliśmy... musieliśmy coś załatwić.
J: Nie chcesz mówić,to nie. Spoko.
F: Joy, ja nie...
J: Spoko. Nic się nie stało. Przecież nie musisz mi o wszystkim mówić. *uśmiecha się*
F: *uśmiecha się*
N: *wchodzi* Hej Fabian. Możemy na słówko?
F: Jasne.
*wychodzą*
F: Co jest?
N: Dostałam sms'a od... no wiesz kogo. Pisze, że dobrze się spisaliśmy i żebyśmy tak dalej trzymali, to może oszczędzi Amber.
F: To chyba dobra wiadomość. Jest zadowolony, lub zadowolona...
N: Nie Fabian. Skąd wie, że przeszliśmy zadanie? On nas obserwuje, jest ciągle blisko, śledzi nas. Nie podoba mi się to.
Koniec

Znowu krótki, hehe. ;D Pewnie zauważyliście, że scenariusze pojawiają się prawie codziennie od jakiegoś czasu. Pierwszy powód jest taki, że mam wenę twórczą. ;D A poza tym, ostatnio trochę mniej nam zadawali w szkole, więc miałam więcej czasu. Obawiam się, że w tygodniu tego czasu mi braknie, ale nadrobię w weekend.

PS tak dla jasności, mam na imię Magda. Jak coś. <3

Wasza fluffy. ;**



60 komentarzy:

  1. Super :d Masz wielki talent , zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuper ;D.

    A ja wprost przeciwnie. Mam coraz więcej zadane, a w przyszłym tygodniu mam 2 klasówki, 4 sprawdziany i pewnie znowu niezapowiedziane kartkówki. A 22.10., czyli w poniedziałek, mam 3 klasówki -,-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. < do Pauline ^^ >
      Uuu współczuję. Ja w poniedziałek mam sprawdzian z polaka :D i z tego powodu się zbytnio nie cieszę. :(

      Usuń
    3. Tak mało? Ja się cieszę, jak jestem w tej sytuacji co ty, a to jest straaasznie rzadko i na dodatek mamy jeszcze te projekty :|. Maaasakra ;(

      Usuń
    4. Jenyy. To więc szczerze mówiąc przyszły tydzień masz przed książkami ? :D

      Usuń
    5. Tak mam od początku roku szkolnego do końca, bez wyjątków. Tydzień w tydzień to samo -,-

      Usuń
  3. Więc, Madziu, jeśli mogę tak do cb mówić. Scenariusz jest ... wspaniały. Bardzo mi się podoba. Kim jest ten koleś lub kolesiów? ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Paulinki: napewno sobie że wszystkim poradzisz, jesteś silna. ;)
      Paula xD

      Usuń
    2. Zawsze w cb wierzę. A co do tej twojej ostatniej ucieczki z GG, to... NIE WIESZ, ŻE MNIE SIĘ NIE OLEWA!!!!! Hihi ;p
      Paula xD

      Usuń
    3. Bez przesady ;) Choć to prawda, jestem straszna :p

      Usuń
    4. który koleś? jeśli chodzi o tego koogoś kto porwał Amber, to nie mogę zradzić. ;)

      Usuń
    5. Do Madzi, jeśli mogę tak do cb mówić: szkoda. Będe czekać, ale jestem bardzo ciekawa kto to jest. A co do Paulinki: poprostu nie wolno mnie wkurzać, bo inaczej.... np. twój dzisiejszy wyskok. Masz fart, że nie złapałam cię dziś na GG. ;p

      Usuń
    6. Złapałaś, tylko mnie chyba nie widziałaś, bo ja cię tak. Ufff... Miałam farta xD

      Usuń
    7. cóż, trzeba zaczekać. ;D co by to było gdyby zdradzono nam co się stanie w 3 sezonie TDA i jak się skończy? ;)

      Usuń
    8. Was nie można inaczej określić tylko- WARIATKI! Trafił swój na swego!!

      Usuń
    9. No wiesz co? Nie napisałaś do mnie?! Znów mnie olałaś?! Foch forever ;p
      Paula xD
      P.S a co do mojego bloga, którego jeszcze nie mam, to chyba go nie założę. Pod moimi scenariuszami jest tylko 7 komci. Więc uznaje, że nie mam talentu.

      Usuń
    10. może i fajnie, ale bez tego oczekiwania na następny odcinek byłoby nudno! <3 kto wchodzi na gg? ^^

      Usuń
    11. już je mam w kontaktach. xdd aha i Paulina, napewno sb poradzisz. a ten tydzień miałam luźny, ale to oznacza tylko, że następny będzie okropny. ;/

      Usuń
    12. do Pauli.xd - czytałam te scenariusze i naprawdę są fajne! a kiedy doszłam na tego bloga miałam pod scenariuszami 5 komentarzy jak nie mniej. ;) a teraz zobacz ile spamu. <3 załóż bloga, proszę.!

      Usuń
    13. Może założę....Zastanowie się. Ale jeśli tak to nie chciałabym sama. No wiesz we dwie zawsze raźniej ;)
      Paula xD

      Usuń
    14. Przecież ja lub któraś z dziewczyn możemy ci pomóc :)

      Usuń
    15. Wiem, wiem. I cieszę się, że tak mnie wspieracie. ;*
      Paula xD

      Usuń
    16. Hm... No niewiem...
      Paula xD

      Usuń
  4. Ja jestem na swoim i nikt ze mną nie chce pisać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro chcesz ;)
      Paula xD

      Usuń
    2. ja sie mogę przyłączyć tylko daj numer!!

      Usuń
    3. ok, tylko zresetuje kompa, bo mi sie coś psuje. ;/

      Usuń
    4. eh, gg mi się zacięło. spadam, a jutro naprawie gg i wejde. tutaj też, kontynuujemy spamik. ;) dobranoc, i sorka, że nie wchodze. <3

      Usuń
  5. Echh... będę na GG za ok. 30 min, bo muszę się wykąpać itd. Do zobaczenia ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też za jakieś pół godziny, ide się umyć, dzięki za pomysł! ;D

      Usuń
    2. Już ja z tb popiszę ;)
      Paula xD

      Usuń
  6. Ale ja twojego nieznam
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ile tu pogaduszek beze mnie :D Hmm..

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A spróbowałaś? :D

      Usuń
    2. Tak, powiększając szerokość bloga, powiększała się również szerokość nagłówka.

      Usuń
    3. No to chyba o to mi chodzi , tak ?? :D ;*

      Usuń
    4. Ale efekt jest ten sam, co teraz, tylko wszystko by się powiększyło :\

      Usuń
    5. A to źle dla twojego bloga???

      Usuń
    6. Tak jakoś... nie za bardzo... Teraz jest doobrze <33

      Usuń
    7. A jak zmienisz na 4 dni szerokość bloga to co się stanie?

      Usuń
    8. Ale u ciebie naprawdę jest tak, jak ty mówisz? Bo u mnie jest wszystko w porządku...

      Usuń
    9. Okej... Ja chyba już spadam z kompa :D
      Dobranoc. :D
      A i napisałam nową notkę na blogu zajrzyjcie jak chcecie :D :)

      Usuń