sobota, 13 października 2012

Pożegnania są takie smutne, czyli ostatnia notka na blogu / Pauline ^^

Hej! Pewnie liczyliście na scenariusz ode mnie. Właśnie chciałam go pisać, ale nasza droga Pati poinformowała nas, że odchodzi. Dzisiaj to samo chce również zrobić Marzenka. Czas także na mnie. Załamałam się tym odejściem dziewczyn, dlatego też postanowiłam zrobić to samo. Bardzo wam wszystkim dziękuję za komentarze, obserwowanie bloga, nasze śmieszne kłótnie o byle co i wiele, wiele więcej. Ta przygoda na blogu była cudowna, ale czas już przejrzeć na oczy. Będę za wami mocno tęskniła. Być może pożałuję tej decyzji, ale... przepraszam... Zostawiam wam tego bloga dziewczyny. Róbcie z nim, co chcecie. Zmieńcie wygląd, nagłówek, co tam sobie chcecie. Tylko mam do was prośbę - prowadźcie go tak dobrze jak do tej pory. Uprzedzam - będę od czasu do czasu was kontrolować ;P. Jestem załamana :(. Pati, Marzenka, Deenie, Magda, echhh... już nie będę wymieniać :D - mam nadzieję, że czasami pogadamy sobie o byle czym na GG ;). To by było na tyle. Przyjemnością było dla mnie założyć tego bloga i pisać dla was te okropne scenariusze xP. Więc... do napisania lub zobaczenia. W momencie, gdy Marzenka i Pati dopną swego (chyba wiecie, o co chodzi), ja usunę się z tego bloga.


Your Pauline ^^

9 komentarzy:

  1. Super! (sarkazm) Fajny prezent na urodziny (złość i smutek), które mam jutro. Napisałam to na blogu Pati do niej i cb, więc proszę odcztyaj tamten komentarz, bo nie mam siły już powtarzać. Poprostu załamałyście mnie. Mam tylko nadzieje, że będziemy pisać na GG. ;/ Proszę nie odchodź! ... Jestem cała czerwona od płaczu....A jeśli odejdziesz to ... poprostu będzie mi cię brakowało, tak samo jak Pati.
    Wasza załamana, smutna i z zalamaniem nerwowym fanka. ;( :'(
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pati zostaje. ;) Może ty też zostaniesz?
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż, wasza decyzja. ale nie będę przekonywać, bo i tak dopniecie swego. ;/ chciałam tylko powiedzieć, że będę tęsknić, chociaż jestem z wami dopiero od niedawna. ale ja nie mam zamiaru odchodzić. jeśli kiedykolwiek będziecie chciały wrócić, to bardzo się uciesze. ale, Agnes, jeśli ty też odejdziesz to znajdę cię i wybiję to z głowy. xdd więc, papa. ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dzwoni do psychiatryka!! To wszystko przez was!! Zadowolone??!! Mam nadzieje!! Ja juz po prostu mam dosyć!! Wiem, że nikt nie chce, żeby ktokolwiek odchodził, no ale sorka, każdy ma coś w tej swojej głupiej łepetynie co mu przeszkadza w wyrażaniu emocji!! Ja nic nie mam ja zawsze uwalniam emocje!!! Więc powiem to raz, żeby nie było!! Jestem potwornie WKU****NA!!!!!
    Marzena

    PS.- TYLKO JA MAM PRAWO DO SZANTAŻU!! ZAPAMIĘTAJ TO SOBIE MAŁPO® ZAPAMIĘTAJ TO SOBIE!!!

    PS2.- Specjalnie dla jaśnie wielmożnej Paulinki zostawiam tylko 5 blogów!!
    dwa moje, ten,Pati i Natalki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zarzz zwarjuje ! Ja postanowiłam zostać na blogach . A ty ?? Ja nw co zrobie bez cb jak odejdziesz : (

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenka + szantaż = okrucieństwo ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie , Patrycja zostaje a ty ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wy jesteście dziwne tylko chcecie odchodzić

    OdpowiedzUsuń