sobota, 13 października 2012

Ostatni raz / Pauline ^^

Echhh... Poprzednia notka miała być moją ostatnią. Ale dziewczyny nie dają mi żyć na GG. Czyli... wracam Już nie odejdę. Chyba że dziewczyny odwiną jeszcze raz taki numer. Nie róbcie tego nigdy, bo musiałam wziąć przez was tabletki na ból głowy... Robię to dla:
- Pati - nie rób tego więcej, proszę, brakowałoby mi ciebie :(,
- Marzenki - także nie daje mi żyć na GG, tęskniłabym za tobą ;(,
- Paulinki - jutro ma urodziny i jest na tym blogu chyba z miesiąc, z tobą także się zżyłam mocno, tęskniłabym :{,
- Wiktorii - co by się tu rozpisywać - tęskniłabym baaaardzo :(,
- Natalii - też bym tęskniła, nasza kłótnia z Anonimkiem na blogu Isabel była niezapomniana <333,
- fluffy (masz chyba na imię Magda ;P) - również barkowałoby mi ciebie, śweitnie prowadzi się z tobą bloga ;**.

Och, musiałabym was wymieniać i wymieniać <333. Tak wieć zostaję. Cieszycie się? Do kolejnej notki. Już prawie odeszłam, powoili klikałam przycisk "skasuj mnie z bloga" czy jakoś tak, ale jakos mi się smutno zrobiło, jak o wasm pomyślałam. Jesteście niezastąpieni ;***

Your Pauline ^^

10 komentarzy:

  1. Nooooooooooooooooooooooooooooooo. :D
    I tak ma pozostać. !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście!! My jesteśmy THE BEST!!! I nie zapominaj!! Też bym za Tobą tęskniła!1 I gg jest od tego, żeby wredne Małpy® nauczyć porządku!!

    OdpowiedzUsuń
  3. :-* ale zwariowany dzień :-P Więcej tak nie robcie:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra! ;) Tak się cieszę, że aż mi brakuje słów. Najlepszy prezent urodzinowy ;***
    A i też się z tb zżyłam, bardzo by mi cię brakowało. Poprostu bym tęskiła.... Jak przyjaciółki, które się nie znają :p choć na przyjaźń to chyba jeszcze za mało, hm... Nieważne. Najważniejsze, że ty i Pati zostajecie. ;)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, ja zawału z wami dostane... naprawdę nie róbcie tak więcej. fajnie, że zostajecie. <3

    OdpowiedzUsuń