piątek, 19 października 2012

Ciężko mi to pisać,ale...robię sobie przerwę/Deenie

Wiem,że mnie zlinczujecie, ale niestety muszę sobie zrobić przerwę, bo trochę nie wyrabiam. Jak na razie jest dobra pogoda, więc korzystam i wychodzę na dwór, a jak wracam to jestem padnięta. Do tego dochodzi szkoła i kilka innych sprawch i niestety robię przerwę od pisania. Wolę, lepiej zająć się czymś innym i bardziej pożytecznym, niż siedzienie cały dzień w domu i ślęczenie przed komputerem i wymyślanie opowiadań/scenariuszy, które i tak nie mają sensu.MOŻE wrócę na moje urodziny(19 listopad), albo wcześniej. Jeszcze nie wiem.

Do zobaczenia(mam nadzieję),


Wasza Deenie.

4 komentarze:

  1. Że co??? OMG! Będę tęsknić ;(.

    P.S. Nie pisz głupot! Twoje prace są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz wspaniale.I jezeli to konieczne zrob sobie przerwe ale mam nadzieje ze bedzie ona krotka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi!! Ale cie rozumiem też się nad tym zastanawiam. o nic.... BĘDĘ TĘSKNIĆ!!!!!!!!!

    PS- JAK POWYŻEJ PISZESZ BOSKO

    OdpowiedzUsuń
  4. ty nie możesz odejść twoje scenariusze są boskie

    OdpowiedzUsuń