niedziela, 21 października 2012

wyniki ankiety+przepraszam/fluffy

   Witam. Długo mnie nie było, bo, powiem szczerze, miałam szlaban. Nie będe was zanudzała powodami. ;) Więc pewnie zauważyliście, że dodałam jakiś czas temu nową ankietę. Chciałam zobaczyć, ilu osobom się podobają moje scenariusze i czy jest w ogóle sens je pisać. Więc jest. ;) 24 osoby zagłosowały na "Tak, są wspaniałe!". Było kilka głosów na to, że są spoko, albo okropne. No ale zawsze znajdzie się ktoś, komu sie nie spodoba. Dziękuje wszystkim, którzy głosowali. ;**
   Druga część notki będzie dotyczyła... "nowości na blogu". Nie było mnie nwm... tydzień? Może więcej. I dowiaduje się :
a) Marzenka odchodzi,
b) Deenie robi sobie przerwe,
c) mamy nową autorkę, hej Wiki! xd

Mamy dwie niezbyt pozytywne wiadomości i jedną fajną. :) Więc jeszcze raz chciałam powitać Wiki i przeprosić za moją długą  nieobecność. Następny scenariusz może się niedługo pojawić.

Wasza fluffy. ;**

2 komentarze:

  1. Wiem, dużo się ostatnio dzieje...
    No nic, ja się już do tego przyzwyczaiłam.
    Pozdro.

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja też się gubię. ;( Wszystko mnie omija. Nikt mnie nie informuje.
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń