sobota, 29 września 2012

Czy to dobry pomysł? + na szczęście :) / Pauline ^^

Hej! Wooow... zauważyłam, że już dawno nie dodawałam scenariusza... Pojawi się być może w poniedziałek, bo muszę przepisać zeszyty z całego tygodnia. Dlaczego ja?? Ale przejdę w końcu do posta. Jak może niektórzy wiedzą, na blogu, na którym odbywałam staż, pisałam crossover HoA i iCarly. Skończyłam go wczoraj. Marzenka zasugerowała, żebym na tym blogu również zrobiła połączenie TDA z jakimś innym serialem. Jak myślicie, czy to dobry pomysł? Ja nie jestem tego pewna. Nie, żeby mi się nie chciało, nawet tak nie myślcie ;). Tylko, że ja na Nicku oglądam tylko HoA, iCarly oraz Pingwiny z Madagaskaru, a seriali Disney'a nie wszyscy lubią, dlatego się waham. Co wy o tym sądzicie? To dobry pomysł czy sobie odpuścić?

A teraz druga część notki, która będzie dotyczyć tego, iż rozmawiałam z Marzenką na GG i... zostaje na blogu! Straaasznie się cieszę, a wy? Przecież kto powiedział, że jej scenariusze muszą być z zagadkami? ;].

Ok, to by było na tyle. Post trochę krótki, bo muszę się zastanowić nad kolejną propozycją bloga :). Poza ty, w tym samym czasie glądam "Noc w muzem" na Polsacie. Świetna komedia <3. Ktoś z was też ją ogląda? ;).

12 komentarzy:

  1. 1. Uważam, że to dobry pomysł. Zrób połączenie tda z pingwinami. Hahaha. To było by dobre.
    2. Ekstra! Cieszę się, że zostaje.
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!!! Cieszę się, że to rozważasz. I myślę coś nad może...Victoria znaczy zwycięstwo, BTr, Nie wiem co jeszcze to takie z nick'a

    OdpowiedzUsuń
  3. No baa że sie cieszę.
    <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że zostajesz.! Ok oglądasz tylko na nicku pingwiny i ICARLY a na Disneyu zrób nie ma to jak statek powodzenia Charlie itp.

    Pozdrowionka

    radocha6:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam oglądam czasami disney'a, chociaż uważam, że niektóre seriale są tam głupie i nieprzemyślane.;/ ale np. takie powodzenia charlie albo nie ma to jak statek byłoby fajne, zgadzam się z radocha6:* . ale icarly też fajne, bo wolę nick'a. super pomysł, w każdym razie. dobra nie rozpisuje się, fajnie że Marzenka zostaje, ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że zostajesz! Czekam na następny scenariusz!

    ilovesibunailovetda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam film był super i czekam na scenariusze

    OdpowiedzUsuń