poniedziałek, 24 września 2012

Przepraszam + powiadomienie + droga Pati! + pytanie / Pauline ^^

Hej! Nie, spokojnie, nie odchodzę xD. Słuchajcie, próbuję napisać scenariusz, ale... nie mogę, tak może być przez jakiś czas. Powód? - Jestem chora, czuję się fatalnie. Wiem, większość osób na moim miejscu wykorzystałaby to i pisałaby jak najwięcej notek, ale... nie wyobrażacie sobie, jak mnie boli głowa i w ogóle jak się czuję... Może uda mi się coś jutro zredagować, ale wątpię. Przepraszam... Nie macie mi tego za złe? Mam taką nadzieję... Jeszcze raz sory :c

A teraz druga część notki - powiadomienie:
Otóż, dostałam wiadomość od fluffy. Mówiła, że przez brak czasu i urwanie głowy nie będzie pisała przez najbliższy tydzień notek, ale postara się coś dodać w weekend, lecz nie obiecuje.

To tyle z tej króciutkiej notki. Jeszcze raz przepraszam za takie coś ;(.
Aha i zapomniałabym, to wiadomość do Pati:
Słuchaj kobieto!! Nie denerwuj mnie! Masz nie odchodzić i nie mówić, że nic ci nie wychodzi, bo przyjadę tam.... gdzie mieszkasz (już ja wiem, gdzie ty mieszkasz, mam swoje źródła <troll face>) i przemówię ci do tego rozumu! Jeśli odejdziesz, to ja także - proste. Piszesz, że nic ci nie wychodzi. Ale to nieprawda! To mi nic nie wychodzi. Jeśli chodzi o naukę, to ci powiem, że nawet osobie, która się dobrze uczy, mogą się zdarzyć jakieś 3 lub 2, ale to nie koniec świata :). MASZ NIE ODCHODZIĆ! Rozumiemy się? Marzenko, proszę, przemów jej do tej główki!

Pytanie do Marzenki: Co miałaś na myśli, kiedy napisałaś: "Widzisz dobrze że nie napisałam ci Paulinko referatu xD"? Czyżby szykowało się kolejne przemówienie od ciebie? xP

2 komentarze:

  1. Nie martw się !! Wyzdrowiej nam!! Musisz być silna!! Pati jak ja ci zaraz do tej twojej łepetyny nawkładam to będziesz biedna!! I tak Paulinko Do ciebie miał być zastosowany referat w razie gdybyś miała odejść xD

    OdpowiedzUsuń