czwartek, 20 września 2012

Wstępna decyzja / Pauline ^^

Hej! Jestem załamana i zmęczona ;(. Pokłóciłam się z moją kumpelą, tylko i wyłącznie z jej winy... Długo by opowiadać... Ale... nie o tym teraz mowa. Podjęłam wstępną decyzję o odejściu z blogów, która może ulec zmianie do jutra. Najpierw napiszę "przepraszam" - a za co? A za to, że zaczęłam fatalną modę na odchodzenie z blogów :(. Wszystko zaczęło się ode mnie. Ze swoich blogów odeszła już Wiki (Motylek). Potem Patrycja chciała zrobić to samo, na szczęście podjęła słuszną decyzję i niedawno ogłosiła, że zostaje, teraz czas na mnie... Dziękuję za te wszystkie opinie pod moją ostatnią notką, te słowa dodały mi otuchy, ale... odchodzę... na 80%... Przepraszam... Nie wiem, czy zmienię zdanie, wszystko okaże się jutro. I powtarzam: NIE MAM TALENTU! Nie umiem pisać notek, nic mi się nie udaje. Jeśli chcecie się ze mną kłócić, to proszę bardzo, ale ostrzegam - jestem baaaardzo wygadana, więc kłótnie ze mną to nie prosta sprawa xD.

Do Marzenki: Napisałaś, że tylko dzięki mnie prowadzisz swoje blogi, choć swojego pierwszego założyłaś, gdy jeszcze się nie znałyśmy. Więc jak to możliwe? Choć - żeby nie było - pochlebia mi to :3. Czyli... do jutra.

5 komentarzy:

  1. Jestem mega wściekła na cb !!!! Nie możesz nas tutaj zostawić samych . Co ja zrobie bez cb ? Naszych kłótni itp ?????? Proszę cie zastanów się dokładnie 1000 razy zanim podejmiesz odpowiednią decyzję moja droga . Mam nadzieję , że ta decyzja bedzie słuszna ; P A co ze mną ? Skoro wy odejdziecie to ja tak samo .. Z bólem w sercu to znosze .... Ale cóź , takie jest zycie i nic na to nie poradzimy .xD

    OdpowiedzUsuń
  2. CO!? Nie masz talętu?! masz i to wielki! Prosimy cę wszyscy! nie odchodź!

    OdpowiedzUsuń
  3. No weź! Proszę zastanów się jeszcze, uszanuje twoją decyzję (choć jej nie rozumiem), ale pliss zastanów się. :'( Zacytuje ci coś: "Czasem potrzebujemy przerwy, aby zrozumieć i docenić to co jest dla nas ważne i jak wiele możemy stracić". Zrób sobie przerwę, ale nie odchodź. Nie można marnować takiego TALENTU!!! Wiem co mówię, będziesz tego żałować. Ale zrobisz co uważasz za słuszne. -,-
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Żarujesz sobie! Nie masz talentu????!!!! Nie umiesz pisać notek????!!!! napiszę drukowanymi żeby do ciebie dotarło: MASZ WIELKI TALENT, PISZESZ WSPANIAŁE NOTKI! Spójrz na wyniki ankiety! 35 i na pewno o wiele więcej osób uważa że piszesz wspaniale i masz talent! Czy to nic nie znaczy?? Jak tego potrzebujesz to zrób sobie przerwę, ale nie odchodź z bloga!! Jeśli odejdziesz będzie ci brakowało pisania a nam ciebie i twoich WSPANIAŁYCH scenariuszy!! Chociaż nie, nie wspaniałych, wspaniałych to za mało powiedziane, twoje notki są najleprze. Myślę, że wszyscy którzy czytają tego bloga i wszystkie autorki przyznają mi rację: BEZ CIEBIE TEN BLOG NIE ISTNIEJE. To ty go stworzyłaś! Gdy pierwszy raz weszłam na tego bloga w kilka minut przeczytałam wszystko co napisałaś i czekałam na następne. To dla twoich scenariuszy wchodziłam kilkanaście razy dziennie, żeby zobaczyć czy jest nowy! Gdyby nie ty nie odważyłabym się napisać opowiadania o TDA. To dzięki tobie moje (i nie tylko moje) opowiadania wyszły na światło dzienne! Mogłabym wymieniać i wymieniać powody, dla których powinnaś zostać. Jak już pisałam, jeśli musisz odpocząć od pisania zró sobie przerwę, ale nie odchodź!!

    OdpowiedzUsuń
  5. twoja decyzja, ale naprawdę jej nie rozumiem... ;/

    OdpowiedzUsuń