sobota, 8 września 2012

Scenariusz nr 35 + pytania + do dziewczyn + wyniki ankiet + info / Pauline ^^

Hej! A więc po długiej nieobecności piszę w końcu ten scenariusz xD. Jak już zapewne zauważyliście, zmieniłam nagłówek, który jest zrobiony przez tą samą osobę, co poprzedni. Baaaardzo mi się podoba, masz talent ;). Pod koniec notki zadam wam kilka pytanek, takich króciutkich :). Ale na początek wyniki ankiet:

Czy w moich scenariuszach ma dojść nowa postać? [Summer :)]

Tak i niech ma wpływ na akcję.                    20 (51%)
Tak, ale niech nie ma wpływu na akcję.         12 (30%)
Nie, trochę ich za dużo w tym internacie.      4 (10%)
Jak chcesz.                                                3 (7%)

Liczba głosów do tej pory: 39
Ankieta zamknięta


Ok, czyli dojdzie nowa postać, która będzie jakoś związana z Wyjątkową Czwórką. Tylko muszę coś wymyślić xD.



Kim ma być nowa postać? [odpowiedz, jeśli w ankiecie powyżej głosowałeś na "tak"]
Dziewczyną - ma komuś rozbić związek.                             4 (10%)
Dziewczyną - ale niech nikomu nie zaszkodzi w związku.      9 (23%)
Chłopakiem - niech wtrąci się w czyjś związek.                    22 (56%)
Chłopakiem - ale ma nie zaszkodzić żadnemu związkowi.      4 (10%)

Liczba głosów do tej pory: 39
Ankieta zamknięta 

Dobrze, więc w najbliższym czasie do Domu Anubisa dojedzie chłopak, który trochę namiesza w którymś ze związków, a może i w kilku. Mam kilka pomysłów, co do tej postaci ;). Przyjedzie w 37-39 scenariuszu =D.


A teraz scenariusz:  


N: Emmm.. myyy..
P: No bo...
M: Patricia coś tu.. zgubiła.
Je: I... pomagamy jej szukać...
V: Na prawdę? Co?
P: Yyyy...
N: Broszkę po... zmarłej babci...
V: Dobrze, znajdźcie ją i do pokoi! < idzie na dół >
P: Mało brakowało.
N: Dzięki za pomoc.
Je: Spoko.
M: Ale... co wy tam robiłyście?
P: My..
N: Przecież.. wiecie już o wszystkim.
M: Nie, nie o wszystkim, tylko trochę.
P: Maro, zrozum...
N: < dokańcza > To zbyt niebezpieczne.
P i N: < odchodzą >
M: I tak się dowiem. 
Je: Ale.. Maro...
M: Jerome, po prostu chcę się dowiedzieć. < idzie na dół >
Je: Świetnie. < sarkazm > , < patrzy na rozbitą szklankę > Ejjj! Ja mam to posprzątać?
< jadalnia, kolacja, są wszyscy prócz Eddiego i Fabiana >
Jo: Gdzie są Eddie i Fabian?
Al: Czy myślicie o tym samym co ja? 
Je: Alfredzie.
Al: Kto?
P: Ty, Alfie.
Al: Aaaaaa. O co chodzi, Jerome?
Je: Powiem tylko jedno. To na pewno nie UFO.
Al: Skąd wiedziałeś?
Je: Hmmmm... albo czytałem ci w myślach, albo no nie wiem..., z hmm... doświadczenia?
N: Nie kłóćcie się. Oni po prostu śpią.
Al: Ahaaaaa. < przedłużając literę "a" >
< po kolacji, salon >
P i N: < siedzą przygnębione >
Am i Al: < wchodzą > 
Am: Hej.
Al: Witajcie, kosmitki. 
P i N: ...
Am: < przywala mu z płaskiego >
Al: Auć! A to za co?
Am: < patrzy na niego morderczym wzrokiem >
Al: Przepraszam...
Am: W porządku? < z troską >
P: Tak, tylko..
N: Martwią nas te słowa i stan chłopaków... < smutno >
Am: Spoko, na sto procent będzie dobrze. < przytula je > Alfie, no zrób coś!
Al: Ale co? < po chwili namysłu idzie w stronę kuchni >
Am: Alfie! Miałeś mi pomóc, a nie jeść! 
Jo: < wchodzi >
Al: Amb's, daj mi chwilkę. < podchodzi do zlewu, wkłada tam coś > 
Jo: Co tu się dzieje?
M i Je: < wchodzą >
P: Alfie? Co ty robisz?
Al: Zobaczycie. < szyderczy uśmieszek > 
V: < przechodzi koło salonu >
Al: O, Victor! Zaczekaj! < podbiega do niego >
V: < zatrzymuje się > Co znowu? Spieszę się!
Al: Zlew się zatkał...
V: Ugh! Zaraz będę. < odchodzi wściekły > Ani chwili spokoju z tymi bachorami. < do siebie > , < po chwili idzie do kuchni > Odsuń się!
Al: < idzie do pozostałych >
V: < robi coś przy zlewie >
Al: < odlicza > Trzy... dwa... jeden...
< zawartość zlewu znalazła się na Victorze >
W: < śmieją się >
V: LEWIS!!!!
W: < śmieją się dalej >
V: DO MOJEGO GABINETU!! < wychodzi wściekły >
Al: I jak? Może być?
N: Och, Alfie. < uśmiech >
P: Dzięki. < uśmiech >
G: < do Niny i Patricii > Już czas! Znajdźcie ją!
P: Mówiliście coś?
N: Właśnie?
Je: Nieeee. < robi dziwną minę >
P: My.. musimy już iść.
P i N: < wstają >
Jo: A wy dokąd?
N: Niedługo przyjdziemy. 
N i P: < wychodzą >
< w holu >
P: Czy ty też musisz...
N: Iść do piwnicy?
P: Taaak, to dziwne.
N: Nie ma Victora?
P i N: < rozglądają się >
P: Droga wolna.
N: Ok, wchodzimy.
N i P: < wchodzą do piwnicy >
P: Ok i co teraz?
N: Nie wiem.
P i N: < zauważają coś na ścianie, podchodzą do niej >
N: Czy to.. ślad dłoni?
P: Ok, więc przyłóżmy tu rękę.
N i P: < przykładają dłonie >
< otwierają się drzwi do jakiegoś przejścia >
N i P: < równocześnie > Woooow! < wchodzą >
P: Wiedziałaś o tym?
N: N-nie.
< drzwi się zamykają, ściana opada na Patricię i Ninę >
N i P: Aaaaa!!
< w pokoju Fabiana i Eddiego >
F i E: < budzą się równocześnie > Dziewczyny!


Wow! Wyszedł długi, co nie? xD. Ale głupi, bo długo nie pisałam, więc trochę "zardzewiały" mi ręce xP.
A teraz pytania do was (poproszę o odpowiedzi, to ważne):
1. Czy podoba wam się nowy nagłówek, czy go zamienić na ten stary?
2. Czy ten wygląd bloga pasuje do nowego nagłówka?
3. Której parze lub parom zaszkodzić ma nowy uczeń?
4. Czy mam zostać na tym blogu? 
5. Czy przyjąć fluffy na bloga?
I to chyba by było na tyle, jeśli chodzi o pytania. Gdy mi się coś przypomni, napiszę o tym w następnej notce.

Teraz prośba do redaktorek bloga: 
Jak może zauważyłyście, zbliża się 100. notka. Więc jeśli będzie ich już 99, to niech żadna z was dalej nie pisze, zrobimy specjalną notkę na tę okazję, tzn. każda z nas napisze w niej coś od siebie, czyli scenariusz, ewentualnie informacje itp. i to wszystko w tej jednej notce. Ok? Taką samą "zbiorową notkę" zrobimy na 2-miesięcznicę bloga, która będzie już 13.09. (czwartek). Mam nadzieję, że każdej z was uda się coś w nich napisać, bo ja zrozumiem, jeśli któraś nie będzie miała czasu przez szkołę bądź jakiś wyjazd. Ale.. postarajcie się ;).

No i to by było na tyle. Do kolejnej notki =3














9 komentarzy:

  1. 1.Nagłówek super.
    2.Pasuje
    3.Amfie i Fabinie, ale mają się pogodzić.
    4.No pewnie,że tak, co to za pytanie!
    5.Tak, każda para rąk się przyda.
    Co do 13.09, to bardzo mi przykro, ale 12-15 mnie nie ma ;( Mam nadzieję,że w setnej notce uda mi się coś napisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny scenariusz:) Tło jak najbardziej pasuje do nagłówka, który jest super. Co do par, to nie wiem. Może...Peddie, albo Jara? Oczywiście, że masz zostać na blogu i tak, przyjmij Fluffy-dodatkowa redaktorka zawsze się przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. więc tak zgadzam sie w 100% z Deenie. Pewnie uda mi się coś napisać,ale zacznij ją wcześniej (tą miesięczną) bo w czwartek mam za dużo na głowie. W każdym razie się postaram:) Hm...Pracuję nad zagadka więc za niedługo będzie scenariusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zgadzam się w 100% z Deenie. Co do 100 notki i 2-miesięcznicy-świetny pomysł. I zgadzam się z asiulek, zbiorowe notki zacznij wcześniej, przecież każdemu może coś wyskoczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety na miesięcznice nie załapie się, bo 12 wyjeżdżam, a wracam coś koło 15.

    OdpowiedzUsuń
  6. super ale dziewczyny będą żyć

    OdpowiedzUsuń
  7. sorry ma kate i nede tautaj pisła przez 3 miescace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 miesiące?! To co zrobiłaś? xD. A właśnie, kim jesteś? ;)

      Usuń