środa, 26 września 2012

Infromacja/Deenie

Hejka wam :**

Infromacja jest troszkę smutna, bo nie będę mogła już tak często pisać. I tak od kąd zaczęła się szkoła nie piszę,za często, ale też mam teraz trochę problemów w szkole i jestem chora. To chyba przez to,że Paulina na każdym kroku mówi,że jest chora, więc ja przez nią też jestem.Tak na serio, to po prostu prawie zawsze jestem na dworze, a jest bardzo zimno,a często też jem jeszcze lody. Napisałabym wcześniej, ale obudziłam się jakieś pół godziny temu. I jescze mam problem w szkole z ocenami, bo już mam 6 jedynek, 3 dwóje i jakimś cudem 2 piątki. Właściwie to 3, ale jedna jest z alfabetu, więc raczej to się nie liczy. Także to wszystko.

Do następnej notki,

Deenie <3

3 komentarze:

  1. Współczuje a ja narzekam na 2 z chemi i 3 z maty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaak, najlepiej zgonić na mnie xD. Wszyscy - nawet w domu - mówią, że są chorzy prze mnie! Chamstwo xP. Współczuję i szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda do komentowłania

    OdpowiedzUsuń