sobota, 1 września 2012

Quiz o HoA/Deenie

Hej wam :3

Postanowiłam zrobić Quiz o HoA. Tak na początek września. Nagrody, to myślę,że będzie to reklama bloga,oraz dołączenie do obserwatorów, chociaż i tak jestem w mnóstwie blogów obserwatorką. Reklama będzie polegać na tym,że pod moją każdą notką będzie polecenie danych 2 blogów które zwyciężą. Jedna osoba może tylko dać do polecenia tylko jeden blog. Co do obserwacji, to jedna zwycięska osoba może dać 5 blogów, które mam zacząć obserwować. Nie muszę być zwycięskiej osoby, mogą być też od kogoś innego. Postaram też się w ramach nagrody, komentować notki zwycięskim osobom. Na razie jeszcze go nie dodam, bo chcę tylko sprawdzić ile osób weźmie udział. Pytania będą na temat 1,2,3 sezonu, ale mogą też pojawić się pytania o aktorach i fabule. Pytań będzie dużo, coś myślę 20-30. Także musicie być na bieżąco.Im szybsza odpowiedź, tylko więcej punktów. Wsiąść udział może każdy,nawet anonim, tyle,żeby miał jakiś podpis,żeby było wiadomo,że to on. Jeżeli Marzenka i Paulinka chciałyby wziąść udział, to proszę bardzo mogą, mimo iż są redaktorkami bloga tak jak ja. Także możecie pod tym postem pisać czy weźmiecie udział. Jeżeli będzie za mało osób(wymagam 3!!) to trudno zrezygnuję z Quizu. Jeszcze zaraz dodam ankietę, także jestem dobrej myśli,że zgłosi się dużo osób.


Sibuna!/by Deenie

1 komentarz: