wtorek, 4 września 2012

Piąta właścicielka bloga? / Summer

Hej! Piszę tak na szybko. Na razie mam jeszcze neta o.O, ale na niedługo :(. Ale przejdę do sedna. Napisała do mnie e-maila niejaka fluffy. Napisała w nim, że ten blog bardzo jej się podoba i chciałaby na nim pisać. Mamy obecnie (razem ze mną) 4 redaktorki. Więc pytam się was: Przyjąć kolejną autorkę, czy uważacie, że 5 to za dużo? Poprosiłam ją więc, by napisała 2 próbne scenariusze. Opublikuję je, a wy zadecydujecie o jej przyjęciu. Nie jestem pewna, czy nie będzie nas za dużo...  Dlatego wam, czytelnicy i pozostałe autorki bloga, zadaję to pytanie. Poproszę o odpowiedzi, bo to ważne. Pozdrawiam i do za kilka dni. :P

5 komentarzy:

  1. SPOKO IM WIĘCEJ TYM CZĘŚCIEJ NOTKI :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam obojętnie :) I popieram Marzenkę i więcej autorek , tym lepiej dla bloga :)))
    xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Marzeną. Im więcej autorek, tym częściej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... Plus-Więcej notek. Minus-Obawiam się, że się pogubicie w tym wszystkim, bo łatwiej się dogadać z jedną osobą, niż z czterema.
    Ostatecznie...zgadzam się z dziewczynami. Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie będzie was trochę dużo, ale fajnie by było przeczytać jakąś następną nową wersję TDA.;D ostatecznie też jestem naa ... TAK!

    OdpowiedzUsuń