sobota, 1 września 2012

Sorki + info + redaktorka / Summer

Hej! Zacznę od informacji. Niestety, od jutra do najprawdopodobniej wtorku lub środy nie będę miała internetu :(. Ale ja będę miała zaległości na blogach. Przepraszam za to :[. A kolejna wiadomość to ta, że nasza radocha odeszła, nie podając powodu. Szkoda. Dlatego też będę poszukiwała nowej redaktorki, bo Marzenka nie może zbyt często pisać (ma wiele blogów, ale na szczęście nie odchodzi :]), radocha odeszła, ja postaram się pisać najczęściej, jak się da, ale dużo czasu poświęcę nauce. Na szczęście jest jeszcze Deenie, która postara się zaopiekować blogiem, choć sama ma ich cztery. Jeśli ktoś chciałby pisać razem z nami na tym blogu, to niech napisze na mój e-mail - paulinakaz1@wp.pl :
- swoje imię,
- zainteresowania,
- jaki ma nick na bloggerze (lub na google+),
- co pisałby/pisałaby na blogu, (jest możliwość pisania własnych notek o HoA, redagowania własnych scenariuszy, pamiętników, opowiadań itp., ale o TDA oraz pisania scenariuszy razem ze mną, czyli tę samą historię, co ja)
- czy prowadził/a lub prowadzi jakieś blogi (jeśli prowadzi, to poproszę o napisanie jego adresu URL [chyba wiecie, co to jest ;)] oraz jego tematykę),
- dlaczego chciałby/chciałaby pisać na tym blogu.

Być może ktoś się zgłosi, ale jeśli nie, to trudno. Najwyżej nasza trójka sobie poradzi :). A i scenariusz ode mnie nie obiecuję, że pojawi się dzisiaj, sorki. Jeśli tak by się stało, to napisałabym go dopiero po odzyskaniu internetu. Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. O tak!! Proszę zgłaszajcie sie!! A z odejściem to jest różnie. Zastanawiam się,ale nie opuszczę takiego bloga jak ten!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 5 tyle,że jeden jest dla wyznaczonych członków i dlatego go nie widać na moim profilu

    OdpowiedzUsuń