czwartek, 27 września 2012

Mam tego dość!! + Anonimku / Pauline ^^

Hej! A więc jak wskazuje tytuł notki - mam tego serdecznie dość! Pewnie się zastanawiacie czego. Otóż, chodzi o - być może niektórym znane - kopiarstwo. To mnie zaczyna strasznie denerwować! Na kilku blogach, w większości na pingerze, zauważyłam, że blogerzy piszą scenariusze o HoA. Ok - każdy ma do tego prawo... Ale tylko wtedy, gdy wymyślą własną fabułę i całą resztę! Ale niestety ludzie są tacy wredni, chamscy i leniwi, że po prostu ściągają ode mnie pomysły, nie informując mnie o tym! A skąd wiem, że jest to skopiowane? Odpowiedź jest prosta. Cały ten problem się zaczął kilka dni po tym, jak napisałam pierwszy scenariusz na tym blogu. A więc ja to wymyśliłam, bo napisałam to wcześniej. Wystarczy tylko spojrzeć na datę dodania danego wpisu i wszystko jest jasne. Nie mydlcie mi oczu, ja w internecie potrafię odnaleźć wszystko. Dlatego co jakiś czas wpisuję odpowiedni tekst w google i sprawdzam, czy ktoś nie skopiował notki którejś z redaktorek bloga. Możecie mi nie wierzyć, ale to prawda. I za każdym razem znajduję coś ineteresującego, co mnie denerwuje. Może ja odejdę z tego bloga, skoro wszyscy zabierają moje pomysły? Bo moim zdaniem to nie ma sensu. Ja coś wymyślam, ktoś to kopiuje, a naiwni czytelnicy myślą, że to ten ktoś to napisał. Za pierwszym razem przymknęłam na to oko, ale nie dzisiaj... Przez te osoby znowu rozmyślam nad zawieszeniem swojej działalności. Ciekawe, co by teraz te osoby zrobiły? Musiały by w końcu ruszyć tą swoją "nieużywaną" mózgownicę i wymyślić coś samemu.


Druga część notki skierowana jest do pewnego Anonimka:
Dziękuję bardzo za powiadomienie mnie o tej sprawie. Mam nadzieję, że to czytasz, bo chciałabym ci zadać pytania:
1. Czyj opis postaci i scenariusz widziałaś na danym blogu? (podejrzewam, że Deenie)
2. Jaką ten blog miał domenę? Blogspot czy pinger?

Poprosiłabym o te informacje, bo wtedy odnajdę tego kopiarza. Jeśli nie odpowiesz, to trudno. Ale dzięx za info. Za chwilę tak czy siak biorę się za odnalezienie tego kogoś.

44 komentarze:

  1. Myślałam czy nie zrobić blokady kopiawania, wtedy po rpostu nikt nie będzie umiał nic skopiować. Jak coś to masz link do strony: http://profilki.blogspot.com/2011/11/blokada-kopiowania-z-roznymi-dzwiekamid.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak się nieraz nad tym zastanawiałam...

      Usuń
    2. Tak po prostu będzie lepiej. A jak się czujesz?

      Usuń
    3. A z innej beczki. Dlaczego podejrzewasz,że moje scenariusze?

      Usuń
    4. Bo Anonimek napisał tę informację po tym, gdy napisałaś swój opis postaci i scenariusz. Aha i dzięki za troskę. Czuję się lepiej, ale i tak jutro zostaję w domu. Ciągle nie mogę zbić podgorączkowego :|

      Usuń
    5. Cóż, mój stan też się pogorszył, bo jutro też zostanę w domu.

      Usuń
    6. Och, współczuję. A jak się czujesz?

      Usuń
    7. Okropnie. Mam anginę. Nie mam na nic siły,potrafię przespać połowę dnia i potem chce iść do łazienki, to ledwie tam dochodze.

      Usuń
  2. Co za szuja (sorry za wyrażenie)!!! Nie znoszę takiego chamstwa! -,- Nie przejmujcie się tym. To, że ktoś tak robi, to o nim źle świadczy. Ten ktoś nie ma mózgu i jest debilem. Jakbyś mogła podać mi adres tej strony, to ja chętnie napisze mu co o tym myślę. ;D
    Do dennie i pauli:
    Życzę powrotu do zdrowia. :)
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^. Poza tym, tak robi kilka osób... To jakieś na pingerze, ale nie chce mi się tego szukać :3. Zawsze wiesz, co powiedzieć, a raczej napisać :)

      Usuń
    2. Bez przesady. Chcę wam tylko pomóc :)
      Paula xD

      Usuń
    3. Masz chyba jakiś dar do pocieszania ludzi :D

      Usuń
    4. Lubię pomagać. Nic nadzwyczajnego, ale jak ktoś mnie zdenerwuje to... Uch! Lepiej nie być w pobliżu, chyba, że ktoś umie udzielać pierwszej pomocy. ;D
      ... Nie, no żart.
      Paula xD

      Usuń
    5. I do tego masz poczucie humoru :D. Dlaczego nie prowadzisz bloga? ;)

      Usuń
    6. Rozważałam to, ale nie mam o czym. Poza tym czas nie pozwala. :(
      Ale lubie czytać inne blogi :p
      Paula xD

      Usuń
    7. Skoro lubisz HoA to może o HoA? A może masz swoje zainteresowania lub lubisz jeszcze jakieś inne seriale? Możliwości jest wiele :). A czasem się nie martw. Też się o to martwiłam przy zakładaniu tego bloga, a spójrz - mam 3 i się wyrabiam. Teraz nie piszę ze względu na chorobę. Nauka mi nie przeszkadza, bo pamiętam wszystko z lekcji ^^

      Usuń
    8. Zastanowie się. Ty to masz gadane :p A co do bloga, to ja nie mam takiego talentu jak ty, dennie, agnes, czy inne blogerki.
      Paula xD

      Usuń
    9. 1. Nie zastanawiasz się, tylko migiem zakładasz se bloggera i tworzysz bloga xDDD.
      2. Wszyscy mi to mówią :P.
      3. Ja nie mam talentu i jakoś piszę notki. Ty go na pewno masz, sądząc po twoim poczuciu humoru, empatii i sposobie wyrażania się :D. Dasz radę ;).

      To jak? xP

      Usuń
    10. 1.Dzięki, że we mnie wierzysz. Pomyślę. A nawet, jeśli założę to z kimś. Nie znam się za bardzo na tym, a np. w dwie będzie raźniej. :)
      2. Kradniesz mi fuchę. ;p To ja tu was przekonuje, a nie odwrotnie.
      3. Fajnie mi się z tb gada. ;D
      Paula xD

      Usuń
    11. 1. Mogę ci pomóc ;3.
      2. < troll face > xD.
      3. Mi też :)))). Musimy tak częściej, hah :]

      Usuń
    12. Koniecznie, zresztą zerknęłam ta twój profil na blogerze i mamy podobne zainteresowania. :)
      Paula xD

      Usuń
    13. Ok, to zakładaj konto i twórz xD.

      P.S. Serio? Fajnie, hihi ;]

      Usuń
  3. No, zobaczymy. Jak wpadnę na pomysł, to założę i ci o tym powiem.
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na co? Na tematykę? ;). Tak czy siak - czekam z niecierpliwością ;P

      Usuń
    2. Tak. Pisałam kiedyś tak dla siebie scenariusze tda, ale przestałam. Może wznowić i o tym bloga zrobić? Niewiem.
      Paula xD

      Usuń
    3. Oczywiście! I widzisz? Masz już pomysł :D. A masz nadal te scenariusze? Chętnie bym sobie poczytała :>

      Usuń
    4. Jasne :) Mogę ci wysłać.
      Paula xD

      Usuń
    5. Nie możesz, a musisz xD. Do dzieła ;>

      Usuń
    6. Oki, postaram jutro ci wysłać lub w weekend.
      Paula xD

      Usuń
    7. Oks, czekam :). A ty w tym czasie zastanów się nad blogiem, bo ja łatwo nie odpuszczam xP.

      To... o czym teraz piszemy? ^^

      Usuń
    8. O czym chcesz? A i jeśli nie chcesz gadać publicznie to mogę podać ci moje gg od razu że scenariuszami. :P
      Paula xD

      Usuń
    9. Mi tam obojętnie :). Ale podaj GG, chcę cię mieć w kontaktach ;)

      Usuń
    10. To nie publicznie, bo zaraz będe miała nawał wiadomości. Hahaha :P
      Paula xD

      Usuń
    11. To napisz na moje :D

      42904450

      Zaraz na nim będę, tylko muszę wziąć tabletkę ;]

      Usuń
    12. Oki. Ją też i wiadomość wysłana.
      Paula xD

      Usuń
    13. To mi też te scenariusze wyślij. Pomożesz mi się wyleczyć z nudy

      Usuń
  4. Paulinko. Żeby nie kopiowali twoich i inych notek to zrób blokadę kopiowania.
    Jak pomyślałam o tym na początku i nikt nie może skopiować ani jednego mojego pomysłu.

    Przecież to kradzież

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej wejdź na bloga tego kopiarza i zgłoś nadużycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. nie wiem . nie mam tam bloga :))

      Usuń
    2. bum cyk cyk
      Sorka odbija mi :D Ale to chyba ci nie przeszkadza :) :*

      Usuń
    3. No co ty, głupawka może ogarnąć każdego, hah :P

      Usuń