wtorek, 18 września 2012

Rozważam... odejście / Pauline ^^

Hej! A raczej dobry wieczór. A więc tak się dzisiaj zastanawiałam nad różnymi rzeczami, aż w pewnym momencie pomyślałam o... blogu. Po kilku minutach doszłam do wniosku, po co ja w ogóle prowadzę blogi? Ja się przecież do tego nie nadaję. Nie piszę zbyt dobrych notek. Mam też kilka innych powodów, żeby myśleć o... odejściu. I nie, nie chodzi o szkołę czy brak czasu lub weny, mam swoje powody... Wiem, Marzenka i dziewczyny mnie chyba będą chciały zabić, ale... Już się boję xDDD. Odeszłabym ze WSZYSTKICH moich blogów, a może i z bloggera. Z innego mojego bloga odeszłabym, gdybym dokończyła historię, którą tam piszę jako stażystka. Ale... kto tam będzie za mną płakał? No nikt. Więc wszyscy będą happy, choć mi byłoby trudno wcisnąć przycisk "usuń mnie z bloga". Poza tym, nie licząc mnie, ten blog ma 4 redaktorki. Zostawiłabym wam go. Byłby to od tej pory wasz blog... Rozwinęłam go na początku, bo pod pierwszymi notkami było 7-8 komentarzy.. Wow! Fajnie :). Blog ma ponad 10,5 tysiąca wyświetleń w 2 miesiące, więc... nie zostawiałabym wam byle czego xP. Jeśli w piątek nie zauważycie mnie w autorach, będzie to znaczyło, że postanowiłam odejść. Tak więc... nie wiem, do kiedy, bo być może to moja ostatnia notka tutaj. Papa...

15 komentarzy:

  1. Bez urazy, ale... CO CI ODBIŁO? Nie piszesz dobrych notek?? Piszesz świetne notki, masz talent!! Zostań i pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz posłuchaj dobrej, starej, upierdliwej, chamskiej Marzenki!!!!
    Do cholery jasnej dziewczyno o ci odpierdoliło w tej twojej łepetynie??? Poważnie się pytam!!!!! Bo to nie do pomyślenia, żebyś odchodziła!!! Ty piszesz najlepsze notki na całym tym blogu!!! Myślisz, że jak odejdziesz to będzie tobie czy nawet nam lepiej??? MYLISZ SIĘ!! Będzie gorzej!! Wiem o tym bo jak mnie nie było te kilka dni to za wami mocno tęskniłam!! A co dopiero odejść, ze wszystkich blogów!!?? Czy ty się w ogóle zastanowiłaś co my czujemy???? Nie??? To ci powiem. Kiedy cie nie ma na blogu. ja czuję ogromną pustkę!! To dzięki tobie zaczęłam pisać mojego bloga!! To dzięki tobie nauczyłam się radzić ze wszystkim, to dzięki tobie tak naprawdę mam te wszystkie blogi!! Wiesz dlaczego??Wiesz po co ci to piszę???? Po to, żebyś wiedziała ile rzeczy w moim życiu zmieniłaś!! Czy ty wiesz co ja teraz przeżywam??? łzy mi lecą bo bez ciebie czy bez Patrycji blogów sobie nie wyobrażam!!! Nie raz było tak, że ktoś obrażał Ciebie, Twoje blogi, Twoje notki. Ale ty się tym nie przejmowałaś, robiłaś dalej to co kochasz!!! I proszę w imieniu każdego na tym blogu!! ZOSTAŃ Z NAMI!!
    Prosze.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłaczę się chyba... I jak to piszesz blogi dzięki mnie? Przecież... to była twoja decyzja, a bloga założyłaś, gdy jeszcze się nie znałyśmy...

      Usuń
  3. Ja też myślę nad odejściem z bloga ilovesibuna.blogspot.com ale wiesz nie chcę bo wtedy po co się zgłaszałam.Chcę się poświęcić czas moim ulubionym przyjacielom a przede wszystkim nauce. Ja też bym odeszła z wszystkich blogu i tylko mieć blogi które obserwuje ale jest to bardzo trudne.!

    Paulina nie możesz odejść ale ja wam tylko mówię to jest wybór Pauliny i to ona zdecyduję czy odejdzie Paulina nie odchodź dobrze wszyscy wiedzą że ja też nie piszę za dobrych scenariuszy.! I nie zamierzaj się z mną kłócić a pamiętajcie to jest i wyłącznie decyzja Paulinki.!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanko : Tobie coś odbiło ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się w 100 % procentach z Marzenkę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem,że jest trudno pogodzić szkołę, naukę, blogowanie i inne problemy, ale piszesz wspaniale masz talent i nie marnuj go. Ja wiem,że ty uważasz,że w ogóle nie masz, ale to nieprawda. Masz talent i to największy jaki do tej pory widziałam. U mnie też nie jest kolorowo,więc wyobrażam sobie,że tobie jest bardzo ciężko, bo chodzisz do gimnazjum. Ale nie rezygnuj z tego co kochasz. Nie będę Cię przekonywać, bo to tylko twoja decyzja, czy zostaniesz, ale ja kiedyś miałam podobną sytuację, a byłam wtedy od Ciebie młodzsza. Nie chodziło o blogowanie, tylko o coś innego. Nie będę teraz tego tutaj opisywać, bo to nadal jest trochę dla mnie bolosne, mimo,że zdarzyło się już trochę dawno, w każdym razie. Ztezygnowałam i potem bardzo żałowałam. Ty zawsze możesz do nas wrócić, ale ja wtedy już nie mogłam i starciłam coś co kochałam. Kiedy ty odejdziesz, na pewno każdy starci wiarę w to co robi. Po tobie wszyscy będą chcieli odejść, bo to ty stworzyłaś tego bloga i zrobiłaś zniego wspaniałego bloga. Twoje scenariusze są ciekawe, dramatyczne i po prostu wspaniłe. Wiem,że życie jest ciężkie, nawet jak się nie jest pełnoletnim, ale nie porzucaj tego co kochasz robić. Mimo tych wszystkich przeszkód jakie napotkałaś nie poddwałaś się, a teraz chcesz to wszystko stracić i zniszczyć? Po rpostu uwierz w siebie i w to co robisz. Nie możesz tego stracić, bo bez Ciebie ten blog nie istnieje. Jesteś najlepszą osobą jaką spotkałam, jesteś wesoła, pomysłowa i na pewno dasz sobie radę. Nie tylko ty masz problemy i rozważąsz odejście z bloga. Ja też rozważam odejście, bo ja nie mam takiego talentu jak ty. Po rpostu chodzi,że przez pewne wydarzenie w moim życiu, nie wierzę już w to co kocham, ale ty się nie daj. Ja sama nie raz mam watpliwości, po co ja to robię i wątpie też w moje scenariusze, ale zawsze udaje mi się wychodzić na prostą i tobie na pewno też się uda. Mi zawsze pomaga muzyka, więc może też pomoże. Tylko podnieś się i dalej rób to co kochasz. Uwierz w siebie, bo naprawdę stracić kogoś takiego jak ty, jest dużą stratą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpisałaś się... Rozumiem waszą reakcję. Ale to na prawdę nie chodzi o szkołę itp. Poza tym, ja nie mam talentu, a ty, a raczej wy - macie. Chcecie się ze mną kłócić? Proszę bardzo, ja się nie zawaham xD

      Usuń
  7. Nie odchodź! Pliss. Już to kiedyś pisałam na innym blogu, ale powtórzę. Ludzie mają różne problemy i czasem trudno to pogodzić, ale musisz w siebie wierzyć, bo jak nie ty, to kto? Masz MEGA talent i nie marnuj tego. Inni mogą ci pozazdrościć. Wiem co mówię, bo sama zrezygnowałam z tego co kocham i bardzo żałuję. Popełniłam błąd, ale ty masz szanse i wykorzystaj ją. Nie ważne, że upadłaś, ważne żeby wstać. I pamiętaj nigdy się nie poddawaj!
    Paula xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że pomogłam i weźmiesz to do serca. ;*
      Paula xD

      Usuń
    2. Tak, wszystkie wasze komentarze wzięłam sobie do serca :D. Decyzję podejmę do jutra. Pozdro, być może poraz ostatni.

      Pauline ^^

      Usuń
  8. czasami przeraża mnie to, że ludzie zastanawiają się nad bardzo oczywistymi rzeczami. miałam już dużo blogów i uwierz, że prawie przy każdym się zastanawiałam po kilku dniach czy nie odejśc, bo nie umiem pisać itp. ale na tym blogu jest inaczej. chociaż nie umiem pisać, to piszę i sprawia mi to przyjemność. zastanów się, czy lubisz pisać. jeśli nie, to proszę bardzo, odejdź z bloga, bo robienie czegoś, czego się nie lubi jest straszne, ja to wiem. ale jeśli kochasz to co robisz to nigdy nie rezygnuj. ale to już jest tylko twoja decyzja. :)

    OdpowiedzUsuń