sobota, 15 września 2012

100. notka! / Agnes, Pauline, Deenie, asiulek



Hej, tu Agnes.
Z okazji 100 notki robię konkurs. Nagrody to:
1 miejsce: 20 komentarzy
2 miejsce: 15 komentarzy
3 miejsce: 10 komentarzy

Pytania dotyczą moich notek, a dokładniej tego co (jak wam się wydaje) będzie.
1) Dlaczego Jerome chce zerwać z Marą?
2) Kim jest tajemniczy ON?
3) Czy KT wstąpi do Sibuny?
4) Czy Jerome wstąpi do Sibuny?
5) Kto zostanie porwany?

Pytań jest mało, a ponieważ trzeba zgadywać, wygra ten, kto będzie najbliżej prawdy. Odpowiedzi proszę wysyłać na adres e-mail: agoi342@wp.pl do 23.09.2012r. A i jeszcze jedno daje 10 komentarzy osobie która pomoże napisać mi zagadkę, ale osoba która pomoże mi napisać zagadkę nie może brać udziału w konkursie. Proszę pisać na mój adres email, a ja wyślę czego ma dotyczyć ta zagadka.

   ---------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam, tu Pauline ^^. Nie mogę uwierzyć, że jest to już 100. notka. Jak ten czas szybko leci... Jeśli wszystkie redaktorki bloga się wyrobią, to na następny dzień napiszemy notkę z okazji 2-miesięcznicy bloga, ale nie obiecuję ;). Jeśli jednak nie udałoby się, wówczas zostałaby ona zredagowana trochę później, ale na pewno się pojawi, tylko z opóźnieniem. Aha i pytanko dla was: Czy napisać specjalny scenariusz na tę okazję? Może bym coś wymyśliła, gdybym nie miała zbyt dużo lekcji :D.


Scenariusz Pauline - nr 37 

Ve: Rufusie, o co ci chodzi?
R: To nie może się wydarzyć! 
< następny dzień, Dom Anubisa, jadalnia, śniadanie > 
E i F: < wchodzą >
T: O, już jesteście. Jak się czujecie?
E i F: < równocześnie > Dobrze.
T: To świetnie. Dacie radę iść do szkoły?
F: Jasne. 
T: Dobrze, siadajcie, bo wam śniadanie wystygnie.  
E i F: < siadają >
< ktoś puka do drzwi > 
T: O, ja otworzę. < wychodzi >
P: Jak myślicie? Kto to?
Al: Może nowy kosmita.
N: Kosmita?
F: Serio, Alfie?
M: Wtedy Jerome zostanie sędzią. < uśmiech >
Al: Jeszcze się zdziwicie! Zobaczycie! < obrażony >
T i Mk: < wchodzą >
W: < zdziwione miny >
Al: Mówiłem!
Am: Skąd wiedziałeś?
Al: Ma się swoje wtyki u kosmitów.
Mk: Emm.. czy on tak zawsze?
T: Usiądź, gwiazdko.
Mk: Dziękuję, proszę pani.
T: Och, mów mi Trudy. < uśmiech >
Mk: < nie wie, gdzie usiąść > Yyyy..
T: O, zapomniałam. trzeba dodać jedno krzesło. Victorze! < wychodzi > 
Jo: Kim jesteś? < oczarowana >
Mk: Jestem Michael, ale mówcie mi Mike. A wy?
T: < wraca z krzesłem, stawia je koło stołu >
Mk: < siada >
N: Jestem Nina. < zapatrza się na niego >
F: < patrzy zazdrosny >
Am: A ja Amber.
M: Będziesz tu mieszkał?
Mk: Yyyy.. tak. 
P: Świetnie, tego nam trzeba. Kolejny podrywacz, który myśli, że wszystkie laski na świecie mogą być jego. < sarkazm >
Dz: (prócz Patricii) < patrzą zauroczone na Mike'a > 
P: Żałosne.
E: < uśmiecha się do Patricii >
P: Czemu się uśmiechasz?
E: Bo przynajmniej ja mam normalną dziewczynę.
Dz: (prócz Patricii) Eddie!
< szkoła, lekcje, gabinet pana Sweeta >
DS: Jesteś pewien?
PA: Może ci się tylko wydaje?
V: Jak to mi się wydaje?! Jestem pewien!
DS: Victorze, spokojnie. Pamiętasz, co było z Joy. Nie ona była Wybraną, choć data urodzenia się zgadzała.
V: Ale godzina nie! A u niego jest wprost perfekcyjnie!
PA: Uspokój się!
V: Nie rozumiecie? On może popsuć nasze plany!
DS: Więc co chcesz zrobić?
V: Nie może się niczego dowiedzieć. Znając te szczeniaki, domyślam się, że już niedługo wszystkiego by się dowiedział.
PA: Więc?
V: Już ja dopilnuję, żeby tak się nie stało.
< po szkole >
Mk: < wchodzi do Domu Anubisa, idzie do jadalni > Trudy?
T: Tak?
Mk: Gdzie ja będę mieszkał?
T: Och, zapomniałam o takiej sprawie. Chodź, zaprowadzę cię. Będziesz mieszkał z Eddiem i Fabianem. < zaprowadza go do jego pokoju > Rozpakuj się. Za pół godziny będzie obiad. < wychodzi >
Mk: < podchodzi do łóżek, przez przypadek otwiera szafkę Fabiana, znajduje jego amulet, bierze go na ręce > Co to jest? < amulet zaświeca się >
E: < wchodzi > O.
Mk: < chowa szybko amulet >
E: Cooo tutaj robisz?
Mk: Mieszkam.
E: Czyli już wiem, co czuł Fabian po wyprowadzce Micka.
Mk: Jakiego Micka?
E: Nieważne. < po chwili > Co masz w ręce?
Mk: Ummm... nic.
E: Pokaż!
F i N: < wchodzą, śmiejąc się jednocześnie >
F: I wtedy... < przerywa > Co się tutaj dzieje? < patrzy na Mike'a > Co tu robisz? I... dlaczego masz mój wisior?
Mk: Ja... znalazłem go.. na podłodze.
N: Na pewno?
Mk: Tak, nie chciałbym zaczynać przyjaźni od kradzieży.
E: Ok?
Mk: < wychodzi z pokoju >
F: On jest jakiś.. dziwny.
E: Rzeczywiście.
N: Och, przestańcie. Zachowujecie się jak Patricia. < wychodzi >
E i F: < patrzą niepewnie na siebie >
< w opuszczonym budynku >
R: < rozmawia przez telefon > Tak... Jak to?... Skąd to wiesz?... Niemożliwe... Dobrze, jakby się coś działo, to dzwoń. < rozłącza się >
Ve: Hm?
R: Niestety, stało się, przyjechał.
Ve: O nie... I co teraz?
R: On nie może nam popsuć planów!
Ve: Więc... co teraz zrobimy?
R: Musimy wyeliminować przeszkodę...


Ok, to tyle. Wyszedł chyba długi :). A teraz czas na podsumowanie, jeśli chodzi o notki:
Najpopularniejsza notka - "Scenariusz nr 1". Miała ona 180 wyświetleń. Wow, pierwsza taka "prawdziwa" notka i jest najpopularniejsza. Jak wy odkryliście tego bloga tak szybko? =D
Post z największą liczbą komentarzy - Rozdział 2/Deenie. Są pod nią w sumie 163 komentarze. Trochę sobie tam pogadałyśmy i "pomediumowałyśmy" xD.



   -----------------------------------------------------------------------------------------------
Hej,Hej Hello!!! Tutaj Asiulek!!! Wygłupiam się, ale dla tego,że jestem szczęśliwa, nasz kochany Bloga ma już 100 notek!!! Jestem tu prawie od początku i widzę jak wszystko się zmieniało. Chciałabym podziękować oczywiście naszej Pauli (bez której nie było by bloga) i każdej autorce. A no i przede wszystkim...WAM - Naszym kochanym widzom,komentatorom i dobrym "duszkom"  tego Bloga :) Scenariusz będzie SPECJALNY!!

(Pamiętajcie to moje wymysł a nie prawdziwy serial :P)

( 5[daleka przyszłość] sezon DA{Dom Anubisa} Salon)
(Nina siedzi Fabianowi na kolanach)
F- Obiecaj że mi już nie uciekniesz.
N- Obiecuję słońce!!
(Pocałowali się)
A(wchodzi)Awww...Jak słodko.
N- Jak ja dawno tego nie słyszałam(śmiech)
A- A powiedz co robiłaś na wakacjach???
N- A no właśnie...Skoro o tym mowa...to znalazłam coś co może się przydać dla Sibuny (wyciąga z Torby)
F- To Trójkąt Królów???
N- mhm....
A- A wiesz ile się tu działo???
N- A wiem,wiem....
A/F- Skąd???
N-  Ma się swoje wtyki. Między innymi:Willow i KT.
F- To ty je znasz???
N- Tak. Znam je bardzo, bardzo długo :)
KT- Nina!!
N- KT!!
Willow- Kto tu się tak drze......Nina!!
N-Kotek!!!
(Przytuliły się)
N-Miło was widzieć miśki.
Willow- Cb też Małpo (nasze odzywki z dziewczynami)
Kt- No tak. Zapomniałabym. Małpy!!! Tęskniłam.!!!
F- (Do Niny) Mogę cię zabrać???
N- Może......
(Pocałowali sie i wyszli)
Willow/KT/Amber- Awww jacy oni są słodcy!!
(wchodzi reszta)
Je- Czyżby dziewczynkom udzieliło się od Panny Milington???
(Poruszał śmiesznie Brwiami)
KT- Oj Jerome jeżeli byś zobaczył szczęśliwą przyjaciółkę też  byś się uśmiechnął.
M- To wy znacie Ninę??
Willow- Mhm...
Al- (zaczął mówić jak małe dziecko) Cio tooooo????? Toooo śpagetti ćy Ufo??????
A- Oj Alfie....(Pocałowała go)
Al- Oootak!! Alfiemu się to podoba!!!!
(Spacer Fabiny)
N- Wiesz...Tęskniłam za tb.
F- Ja też za tb tęskniłem. I  mam do cb jedną ważną sprawę związaną z naszym całym życiem.
N- Słucham cię Kotku.
F- Nino. Kocham cię jak nikogo innego, gdy tylko Jesteś przy mnie moje serce zachowuje się jakby miało eksplodować. Działasz na mnie jak magnes. (uklęk) Czy zrobisz mi przyjemność i zostaniesz moją żoną??
N-Fabian....ja....
F- Nie powinienem...przepraszam...
N-.....Fabian posłuchaj mnie...
F- Rozumiem.
N- Fabian zamknij się Nie dasz mi dojść do słowa!! Oczywiście ,że się zgadzam!! Jakbym mogła się nie zgodzić?? No zastanów sie!!
F- Nawet nie wiesz jak się cieszę słońce!!
(Podniósł Ninę i zaczął okręcać. Po 15 obrotach postawił Ninę i ją pocałował)
F- Kocham cie!!
N- Ja też cie kocham słońce!!! I mam do cb prośbę.
F- Jaką??
N- Amber jest spostrzegawcza.Prawda??
F- Tak.
N- Więc  nie mówmy im o tym..zobaczymy z ile Amber się skapnie.
F- Najpóźniej mówimy im jutro na kolacji!!
N- Zgoda!!
(Pocałowali się i wrócili do Domu)
(Salon)
M- NIE ODWRACAJ SIĘ!!
JE- DLACZEGO??/
M- MOŻE BYŚ MI POWIEDZIAŁ O CO CHODZI, A NIE SIĘ DĄSASZ!!!
Je- OO...NAPRAWDĘ NIE WIESZ???
M- NIE WIEM!!
Je- ZDJĘCIA!!
M- CO??
Je- TWOJE I MATTA!!
M- JAK JUŻ TO FOTOMONTAŻ MĄDRALO!! PRZECIEŻ WIESZ , ŻE NAJMOCNIEJ KOCHAM CIEBIE I TYLKO CIEBIE!!!
Je- Ja...ja...
M- Mam cie dość!!
(wybiegła z płaczem)
Dz- Jerome!!!!!!!!!!
Je- Co mam zrobić???
N- Po pierwsze leć za nią! Po drugie nie kupuj kwiatów bo pomyśli,że chcesz ja przekupić i po trzecie jak się pogodzicie to wtedy dopiero wtedy masz jej coś kupić!!
A- Zgadzam się z Nią!!
(Wybiegł z Salonu)
A- Dzieci!!
(Ogród przy DA)
Je- Maro!! Maro!!
M- Czego???!!!
Je- Przepraszam!! Wiem,że nie powinienem tak zareagować,ale po prostu bałem się, że mie opuścisz bo za bardzo ci kocham!!
M- Nigdy bym cie głuptasie nie zostawiła! Za bardzo ....za bardzo się w tobie zakochałam i wiem,że to może zabrzmi naiwnie, ale nie potrafię bez ciebie wytrzymać!! Po prostu nie umiem!!
(Pocałowali sie i poszli na "malutki" spacerek)
 (po 3 godzinach)
 T- Kto mi pomoże z kolacją??
N- Ja.
A- I ja !!
T- Chodźcie dziewczynki!!
(Kuchnia)
 A- Nino mogę się ciebie o coś zapytać??/
N(uśmiech) Zawsze!! W końcu tyle się nie widziałyśmy!!
A- Pokaż lewą rękę...Czy to jest to o czym myślę???
N- A o czym myślisz???
A- ŻE SZYKUJE NAM SIĘ ŚLUB W DOMU ANUBISA!!!
N- Dobrze myśłisz
A- Gratulacje!!
N-dzięki!!
A(Zaczyna wrzeszczeć) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......(Już ciszej) Będzie ślub!! Będzie ślub!! Będzie ślub!! Fabina Forever, and Ever !! Fabina!!!
F- Już wie???
Al- Ale co??
N- Nie dało się nie słyszeć!!
F-- Myślałem,że dłużej pobędziemy jeszcze w ukryciu!!
Al- Ale o co wam chodzi!!
A-(Walnęła Alfiego Patelnią) Fabina się zaręczyła tłumoku!!!!
P- Co tam się dzieje??
A(Wybiega do salonu i krzyczy na cały głos) Będzie ślub!!!!!!!!!
W- Czyj???
A- Fabiny!!!
W- Gratki!!
 N/F-Dzięki
(Dokończyły obiad, porozkładały wszystko)
(Po kolacji chłopcy sprzątali, a dziewczyny poszły na babski wieczór do pokoju Fabiny)
Jo- Nina gratulacje!! Nawet nie wiesz jak się cieszę!!
N- Dzięki Joy!!
Willow- Fabian nawet dostał od Joy jak cie nie było!!
N- Dlaczego?? Co zrobił znowu??
 Jo- Nic takiego...tylko coś go ugryzło i się upił, a za jego przykładem poszła reszta tylko dobrze ze Trudy i Victor wyjechali!! Bo by mieli przechlapane!!
(zaczęły się śmiać)
 (Nina dostaje telefon)
N- Tak...przy telefonie....oczywiście...porozmawiam...a kto??.....rozumiem...Oczywiście...A ile zespołów???......Rozumiem.....da się....co????.....jestem niezmiernie zaszczycona!! ....To prawda!!.....Tęsknię za nimi...Niech się nie martwią tylko przyjeżdżają!!...oczywiście,że tak....Ok...czekam.....SŁOŃCE!!..El nie martw się .......oczywiście razem z dziewczynami wpadajcie do nas....a oni nie mają nic do gadania!! tak...nie powiem...część ...pa!!
(rozłączyła się)
N- Mam dobrą wiadomość.......
(Kilka miesięcy później)
Al- Więc od czego by tu zacząć??? Fabina, Amfie, Peddie, Jara i Moy Są zaręczeni  i planują wspólny ślub.
KT jest z Mattem, a Willow jest z Klausem. Poznaliśmy dwa  najlepsze boy's bendy - BTR i 1D. Było super!!!A się okazało,że Nina całą tą dziewiątkę+ich dziewczyny zna!! aaaaa...Każda była zachwycona!! Ale wracając do rzeczywistości.... Nikt nie narzeka mimo,że chodzimy do szkoły!! Nie mówię o kosmitach, ale dużo jem!! Amber już się tak nie stroi, chociaż nadal lubi być modnie ubrana.A reszta...hm...za dużo by wymieniać Ale dwie rzeczy się nie zmienią: SIBUNA i .................robienie żartów, przez Jeroma i mnie!! I na koniec dowcip:
Jak się nazywa najsłynniejszy Francuski pływak????
- Bul-bul Jatonę

Do zobaczenia na następnych  opowieściach o naszym życiu i odczuciach. Wasz na zawsze i na wieki Alfie....

To tyle ode mnie. Mam nadzieje,ze sie podoba!!! Czekamy na komentarze...I jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc przy realizowaniu tego Bloga!! Pozdrawiam
Asiullek/Marzena

        ----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej! To znowu ja, Pauline ^^. Deenie i fluffy coś nie mają czasu chyba pisać, dlatego ta notka tak się przedłużała. Na szczęście Deenie zdążyła coś napisać, dlatego wstawię tu jej kolejny rozdział. Przepraszam, że tak się rządzę, ale to trochę długo trwa. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe... A i fluffy nawyżej później coś napisze, bo nie można tyle czekać, ok? ;). Tylko proszę, nie obrażajcie się za to na mnie...
Nie wiem, czy ten rozdział jest skończony, ale... nikt tu nie pisał aż jakieś 5-6 dni.

P:Słyszeliście to?
A:Co?
L:To przecież był głos Senkahry...
F:Jaki głos?
P:Czy tylko ja to słyszałam?
L: I ja?
Al:Może jesteście kosmitkami...<podejrzliwe spojrzenie>
A:Alfie!<wali go>
Al:No dobra,dobra....
F:Tylko dlaczego my jej nie słyszeliśmy?
P:Myślisz,że ja wiem?
A:Została przecież wygnana do jakiejś dziury.
Al:Ognistej dziury.
P:To jakim cudzem usłyszałam jej głos?
L:Ja tez usłyszałam jakiś głos, ale nie wiem czy Senkhary, bo rok temu mnie tu nie było.
G.Se: Zdradź ich. Nie są Ciebie warci!
P:Słyszeliście to?
F:Nie.
Am:Nie
Al:Nie
P:A ty Liz?
L:Ja też nie słyszałam..
P:Dlaczego tylko ja?
F:Nie martw się.
Am:Czego Senkahaa chce?
L:A myślisz,że my wiemy?
F:Dobra, spotkanie Sibuny dzisiaj u...Amber i Liz o 23.Sibuna?
Si:Sibuna.
Popołudniu, salon, Eddie ogląda telewizję, a Liz czyta gazetę

K.T<wchodzi>Eddie, możemy porozmawiać?
E:Jasne.
K.T<patrzy na Liz> W cztery oczy?
L:Okej, okej, kapuję. Zmywam się<wstaje i odchodzi, ale chowa się za regałem i podsłuchuje>
E:To co chcesz?
K.T: Wiesz, chodzi o ten pocałunek...
E:Po prostu ty mnie z zaskoczenia pocałowaś.
K.T:Może damy sobie szansę?
E:Nie, dzięki.
K.T:A-A-Ale jak to?
E:Po prsotu kocham kogoś innego.
K.T:Ta jasne niby kogo?
E:Patricię.
K.T:Tego paszteta?
E:Sama jesteś pasztet.<odchodzi>
L<ucieka na górę>


Pokój Patricii

L:Patricio!<wchodzi>
P<leży nieprzytomna na podłodze>
L:Patricio!


I to by było na tyle z 100. notki. Do fluffy: Napisz coś chociaż w notce o miesięcznicy bloga (która powinna się niedługo pojawić), chyba że nie masz czasu...

I.... koniec. Do spóźnionej 2-miesięcznicy.


Autorki bloga

10 komentarzy:

  1. Super!! Już 100 notek!! A teraz zabieram się za 2-miesięcznicę bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się coś napisać na 2 miesięcznice. kończe właśnie 4 scenariusz więc może się nada?

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinko konkurs na moim blogu masz scenariusze.??

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina konkurs na moim blogu masz scenariusze.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, myślałam, że konkurs jest do 17.09., więc ich jeszcze nie napisałam, ale już za późno :(

      Usuń
  5. Byl skonczoney, tyle,ze mnieue nie bylo, bo amm problmy z kompekm i bede pod koniec wrzesnie

    Demenie

    OdpowiedzUsuń
  6. super jestem u babcia ja prez 3 miesc nie bedzie mnie tylko do jutrs jetem siubna

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko niesamowite:D Cieszę się, że to już setna notka i życzę wam, żebyście pisały jak najdłużej, bo macie wielki talent:)

    OdpowiedzUsuń