sobota, 18 sierpnia 2012

Hej wam+ Prolog+ Opis postaci/ Deenie

Jestem nową redaktorką tego bloga. Zatrudniła mnie Paula (Summer :) ) i znamy się trochę z bloggera. Trochę o mnie:
Na imię mam Zosia, ale wszyscy wiedzą,że mają na mnie zakaz tak mówić. Deenie- możecie.Albo cały mój nick, obojętnie tylko nie Zosia, Zocha, Zofia itd.
Mam 12 lat.Właściwie to11, bo dopiero w listopadzie mam urodziny
Co do szkoły, to idę do 6 klasy, ale zawsze jest tak,że 1 semestr olewam. I połowę 2.
Co do kontaktu to mam adres e-mail, Twitter, nk, GG, photobloga i 2 blogi. Linki:
Adres e-mail: ninkaharrisek@gmail.com
Twitter: Twitter
Nk: Nk xD
Mój numer GG: 11401811
Mój profil na photoblogu: Profil Deenie
Mój 1 blog: Slow It Down (nie zawiesiłam go, tylko pisanie 4 odcinka House of Future idzie mi bardzo mozolnie)
Mój 2 blog: Wide Awake
O mnie: Jestem pomysłowa, bardzo energiczna, niektórzy nawet uważają,że mam Adhd, ale nie mam.Mam głowę pełną pomysłów i bardzo często słucham muzyki, to mi pomaga. Według innych mam charakter Patricii, bo nie warto ze mną zadzierać i jestem wulgarna. Ale nie bez powodu. Jak ktoś mnie wkurzy, to po prostu ma pecha. W szkole mam opinie "córki trenera zapaśników". Taa....

A teraz przechodzimy do prologu. Już tłumaczę o co chodzi. Na tym blogu głównie będę dodawać moje wymyślone opowiadania 3 sezonu. Co do opisu, to dodam tylko wymyśloną przeze mnie postać, a reszta jest prawdziwa tak jak w HoA. Zaczynajmy zabawę:

Prolog.

Rozpoczyna się kolejny rok w Domu Anubisa. Nie będzie z nami Niny, to już wiadomo. Tymczasem Amber pędziła jak strzała do domu. Miała najnowsze wieści.
-Nie uwierzycie! - krzyczała kiedy weszła do salonu. Wszyscy byli.
-Amber, wiemy,że Niny nie będzie, jej babcia zachorowała- powiedziała bez entuzjazmu Patricia. Była już znudzona tymi wszystkimi wrzaskami Amber, a to przecież pierwszy dzień szkoły.
-To się robi nudne- stwierdziła Mara.
-Nie chodzi o to- powiedziała wściekła blondynka. No właśnie, dlaczego była taka wściekła?
-To o co- zapytali wszyscy.
- W Domu Anubisa będą 3 NOWE DZIEWCZYNY!- wrzasnęła-Nie 1, nie 2, tylko 3!!
- To się postarali- mruknął Jerome.
-Jedna będzie ze mną dzielić pokój, a te 2 będą na strychu.Po prostu świetnie- powiedziała obażona Amber i usiadła na kanapie.
2 z nich to K.T i Willow. A ta trzecia?


Dam, dam dam...Prolog króciutki, bo nie chciałam zdradzać za wiele.No i raczej wiecie jakie są K.T i Willow, więc dodaje tylko opis tej "trzeciej". Pary są takie jak były na końcu 2 sezonu, czyli po postu to 3 sezon, ale według mojej wyobraźni. Dobra, a teraz opis i zdjęcie.



Lizzie Stevens- Ma 16 lat. Pochodzi ze Stanów.Bardzo nieśmiała. Zamknięta w sobie. Jej cera jest blada( jest bardziej bladsza niż na zdjęciu) i ma jasne włosy. Jednocześnie jej cera jest nienaganna. Nigdy nie lubiła sporów i nie polubi, chociaż często je rozwiązywała. Jest mądra i dużo czyta, jednak jej pasją jej granie na gitarze i rysowanie. Nigdzie nie rusza się bez swoich słuchawek. Jest rodzajem pesymistki. Boi się okazywać uczucia. Skrywa wiele tajemnic. Ale co ważniejsze, jest spokrewniona z kimś ze Domu Anubisa. Ma tajemniczego wielbiciela.Tak właściwie to dwóch. I obaj są zajęci.


I co Paulinko i Marzenko, jak się sprawdziłam?

11 komentarzy:

  1. Extra! Cieszę się, że cię przyjęłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy nie zrobić ankiety, czy mam zostać. Jak ty myślisz?

      Usuń
    2. Proszę bardzo, od teraz to także twój blog :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie, ale blisko. I jeden się zgadza

      Usuń
    2. Nie Eddie na stówę nie. To jest jej... W następnym opowiadaniu się dowiesz.

      Usuń
  3. Mi się wszystko bardzo podoba!! Nie mogę się doczekać dalszej części!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy;)i...super. Nie mogę się doczekać następnej notki.

    OdpowiedzUsuń