piątek, 24 sierpnia 2012

"Drogi Anonimku (...)" / Summer

Drogi Anonimku, podpisujący się jako Aniaa, mam do ciebie kilka pytań. Co ci się nie podobało w moim scenariuszu, skoro myślisz, że jest głupi? Ja tak zwykle piszę pod prawie każdym postem, że mi nie wyszedł itp., ale ja tylko żartuję. I o co ci chodziło z częścią "hehe zaszalałaś"? Nie zrozumiałam tego. Jeśli to czytasz, to mogłabyś mi napisać, co wyszło aż tak źle, bo chcę się poprawić. Zwykle wszystkie komentarze są pozytywne, które wyrażają, że czytelnikom bardzo się podobają moje scenariusze. Choć może są fałszywe, bo każdy może napisać, że coś jest fajne, ale tak nie myśli. Może ja w ogóle odejdę z tego bloga i zostawię go reszcie redatorek? Możę tak będzie lepiej, hmm? Po co ja mam to pisać, skoro się to nie podoba? Czasami sobie myślę, po co ja założyłam tego bloga, w tej chwili także. Scenariusz JEŚLI w ogóle się pojawi, to już nie dzisiaj, tylko jutro. Tym, którym się moje scenariusze podobają, mogą podziękować rzeczonej Ani, która mnie mocno zdołowała i dodała wątpliwości...

19 komentarzy:

  1. Właśnie, dziękujemy ci anonimie. Jeśli coś ci się nie podoba, to tu nie wchodź. Rozumiem, że istnieje coś takiego, jak zdrowa krytyka, ale może warto by się wyrażać trochę precyzyjniej. I może uprzejmiej?
    Do Summer: Nie przejmuj się, świetnie piszesz. Serio. Ja, jeśli coś mówię, to tak naprawdę myślę. Sądzisz, że ja nie mam wątpliwości? Zawsze w takich wypadkach, stwierdzam, że nie przeżyłabym bez blogowania i naprawdę, nie bierz sobie do serca niemiłych komentarzy, szczególnie anonimów, bo te osoby w większości boją się przyznać do swojej tożsamości i są mocne tylko w gadaniu.

    Cóż, mam nadzieję, że ci chociaż trochę poprawiłam humor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Lovely Everdeen ! ;) Piszesz super i nawet nie myśl o odchodzeniu z bloga tylko przez komentarz jakiegoś jednego Anonimka ! :) Twoje scenariusze są, były i będą świetne ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) SORRY ZA SŁOWNICTWO,ALE TO PARSZYWE COŚ MNIE WKU***A!!!
    2) Anonimku, Aniu, czy jak ci tam. Zamkniesz tę swoją jadaczkę??Nie widzisz jak dziewczyna się stara??? Skoro ci się nie podoba to nie czytaj, napisz co ci się nie podoba Paulina przyjmie to i spróbuje poprawić, a nie :"I tak przyznaje ci rację - jest głupi." To powiedz nam dlaczego??? Ją to obraziło. Ona jest jedną z dziewczyn które mają naprawdę wielki talent!! Może ty nam coś napiszesz i zdecydujemy kto lepiej pisze??? Bo ja da sobie rękę i nogę uciąć,że Paulina lepiej pisze!!!1 Kocham tą dziewczynę jak siostrę chociaż nie poznałam jej na żywo!! Z dziewczyną da sie pogadać z resztą jak z każdą. Jeżeli Paulinie coś odbije to uprzedzam ie dam spokoju!!!!
    3) Paulinko : Moje ty kochanie nie martw się,. To ludzie są glupi. Każdy ma gorszy dzień. PISZESZ ODJAZDOWO!! Nic pochopnego nie rób tzn: Nie zawieszaj pisania!!! Bo bym zabiła sb i tą ..dziewczynę. Nigdy bym tego nie wybaczyła (chip) Powtórzę się: JESTEŚ WSPANIAŁA!!! Traktuję cię jak siostrę której nie znam . Było mi przykro jak to usłyszałam,ale każdy ma sw. Zdanie. Nie martw się!! My jesteśmy z tb. Nie przejmuj się anonimkiem!!! Tw. Scenariusze Były są i będą świetne!!! Pllliiiiisssssssss!!! Tylko nie rób nic głupiego!!!!!!! Ja tak bardzo lubię twoje scenariusze,opowiadania!! Nie byłam zadowolona z żadnego odejścia tw, ale to twój wybórr!!!!! Jeszcze raz powtórzę : MASZ WIELKI TALENT!! NIE PRZEJMUJ SIĘ TYM...KIMS!!!!!

    POZDRAWIAM I GORĄCO CAŁUJĘ MOJĄ BLOGOWĄ "SIOSTRZYCZKĘ" POZDRAWIAM!!!
    MARZENA!!
    PS.: Tęsknię za tw. Pamiętnikami Niny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Dziękuję wam wszystkim bardzo, płakać mi się nawet zachciało, ale się powstrzymam :D. Marzenko, też cię uważam za siostrę, której niestety nie mam :(. Naprawdę uważasz, że mam wielki talent? Dzięki za każde słowo. Jak ja się cieszę, że założyłam bloggera i poznałam takie osoby jak ty :). A i na Pamiętniku Niny masz przecież pomoc ;)

      Usuń
    2. Kochanie ty moje ja mam pomoc i dziewczyny są super, ale i tak tęsknię za tw kartkami!! Nikt ci do głowy nie zajrzy ....No chyba,że Deenie :P

      Usuń
    3. śmieję się bo po ostatnich waszych rozmowach wyczuwam silną więź.....No...no... Chyba naprawdę praca Medium to coś dla was!!! A kochanie masz wielki talent i nie zapominaj o tym nigdy!!!!!!! PAMIĘTAJ!! NIGDY!!!!

      Usuń
    4. Dzięki :). Jestem "dzieckiem szczęścia" z dwóch przesądnych powodów, a nawet 3 xD. Ty też masz wielki talent :D. Co masz na myśli przez "silną więź"? xDDD

      Usuń
    5. JAK BYŚCIE ...NO NIE WIEM.....BYŁY JAKIMIŚ BLIŹNIACZKAMI!!! Ale zauważ że poznać (nie osobiście) Takie wariatki jak MY to wielka przyjemność!!!! Zawsze się dogadamy!!!

      Usuń
    6. Święta prawda. Marzenko, kiedy masz urodziny?

      Usuń
    7. A myślałam, że w marcu xP

      Usuń
    8. A którego roku? Wyliczę twoją liczbę przeznaczenia xD

      Usuń
  4. Paulinko ty moja, nie przejmuj się.

    A tera do Anonima:

    Pierdol się ciulu jebany, wypierdzielaj na rower przewal się i niech ktoś w ciebie walnie lizakiem.


    I Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rób mi tego nie odchoć

    OdpowiedzUsuń