środa, 15 sierpnia 2012

Wyjaśnienie nowej ankiety + pewien przykład (Edit*) / Summer

Hej, już drugi raz ;D. Wstawiłam nową ankietę. Zrobiłam także powiązaną z nią stronę. Chodzi mi o jakiś konkurs. A mianowicie - miałam taki pomysł, by ułożyć jakąś zagadkę lub kilka (takie, jakie ma Sibuna), a waszym zadaniem byłoby je rozwiązać. Pasjonuję się tym, więc każdy miałby korzyść. Ja bym napisała zagadkę, a pierwsze trzy osoby z poprawnymi odpowiedziami zostałyby nagrodzone. Szczegóły o tym napisane są w zakładce "Konkursy". Nie wiem, czy będą dobre, ale niedawno wymyśliłam jedną Marzence (Amber Millington) i chyba jej się spodobała. Do Marzenki: umiałabyś ją rozwiązać, gdybym ci nie wyjaśniła, co i jak? Jeśli pozwolisz, zamieszczę ją tu, bo jestem ciekawa, czy inni potrafiliby odgadnąć, o co chodzi. Jeszcze nie jestem do tego przekonana, dlatego ta ankieta. Do następnej notki. :P


*Edit: Podaję przykład takiej zagadki, czyli tą, co wymyśliłam Marzence:
"Paragon, nim dwa razy wzrok Ra opadnie, w te słowa musi się wczytać dokładnie: arkanę kolejną w ateneum znaleźć musi, inaczej koma jego dwóch prawych rąk go do tego zmusi"
Jest za trudna, za łatwa, średnia czy głupia? Wtedy improwizowałam xD. Wymyślałam ją sama, więc proszę na nikogo nie zganiać, jeśli się ona nie podoba. Biorę pełną odpowiedzialność za nią :D.

3 komentarze:

  1. ok!! Wstawiaj!! I bym umiała. Bo mi w innym e-mailu przyszło rozwiązanie- Tak jakby 2 e-maile

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyć jej do konkursu czy jako taki przykład? Ale mi chodziło o to, czy gdybym ci nie wyjaśniała tym wszystkich słów itp., to czy byś umiała.

      Usuń
    2. jak chcesz!!! !!!! Mi to obojętnie, ale nie wstawiaj na razie rozwiązania. Muszę napisać scenariusz!!

      Usuń