niedziela, 26 sierpnia 2012

Zmiana nagłówka - dobry czy zły pomysł? / Summer

Hej! A więc mam do was pytanko. Zrobiłam nawet ankietę o tym, ale postanowię ją skasować ze względu na to, że uświadomiłam sobie, że potem nie będzie czasu. Chodzi mianowicie o nagłówek. Zrobiła mi go, jak niektórzy może wiedzą, znajoma z bloggera, z którą prowadziłam kiedyś dwa blogi. Bardzo mi się on spodobał <3. Ale mam wrażenie, że czas na zmiany, bo ile czasu może być ten sam nagłówek? Postanowiłam spytać się o to was, bo ten blog jest przeznaczony dla czytelników. Więc jak myślicie, co mam zrobić? Zostawić nagłówek taki, jaki jest teraz, czy może go zmienić? Poproszę o odpowiedzi, bo to bardzo ważne. Nie mam żadnych programów graficznych, chyba że Paint, ale tam nic się nie da zrobić. Poprosiłabym kogoś albo jakiś blog z grafiką. Jeszcze zobaczę. Co wy o tym myślicie? Zostawić go, czy zmienić? To zależy od was.


P.S. Scenariusz ode mnie pojawi się dziś lub jutro, ale nie obiecuję, bo jestem w trakcie pisania opowiadania na moim drugim blogu o HoA. ;)

7 komentarzy:

  1. Heh . Jak chcesz to zmień ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh . Jak chcesz to zmień ten nagłówek . ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiłam z nudów nagłówek i ci go prześle ,ale będe mogła go przesłać dopiero we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoks, ale:
      1. Czemu dopiero we wrześniu?
      2. Jest z Sibuną? Jeśli nie, to co na nim jest? :D

      Usuń
    2. 1.Ma problemy z internetem.
      2.Jest z sibuną

      Usuń
  4. Obecny nagłówek jest super, ale rzeczywiście, trochę się już znudził, więc jestem za zmianą:)

    OdpowiedzUsuń