niedziela, 5 sierpnia 2012

Scenariusz nr 21 / Summer

Hej! Piszę dziś dla was ledwo co. Chyba szykuje się choroba w wakacje :|.


E: Nino?
N: T-to niemożliwe.
E: Co tam jest?
N: < daje mu zdjęcia >
E: Co?? Patricia całowała się z Jeromem, a Fabian z Joy?
N: < zaczyna płakać > Tak!
E: J-jak oni nam to mogli zrobić?
M, Je i Jo: < podchodzą do nich >
Je: Co się tutaj dzieje?
Jo: Właśnie?
E: Sami nam powiedzcie! < rzuca im zdjęcia >
Jo: < podnosi je > To nieprawda!
N: Akurat! Proszę, Fabian jest twój!
M: Jerome. Jak mogłeś mi to zrobić?
Je: Ja nie całowałem Patricii! Fuj!
M: A ja ci wierzyłam! < płacze >
Jo: < idzie do pokoju Fabiana >
Je: < idzie do pokoju Patricii >
Jo: Fabian!
F: Co się stało?
Jo: Musimy pogadać.
< pokój Mary, Patricii i Joy >
Je: < wchodzi > 
P: Czego chcesz, skunksie?
Je: Masz przechlapane, razem z Fabianem, ja z resztą też.
P: Niby czemu?
Je: Zobacz sama. < daje jej zdjęcia >
P: A-ale t-to fotomontarz.
Je: Wiem to!
< pokój Fabiana i Eddiego >
F: O czym?
Jo: Bo.. lepiej sam zobacz. < daje mu zdjęcia >
F: Czy... to jakiś żart? Może ukryte kamery?
Jo: Fabian, to prawda!
F: Ale kto? Jak?
Jo: Ktoś to przysłał. Było zaadresowane do Niny i Eddiego.
F: Od kogo?
Jo: Nie było napisane.
F: Muszę to szybko wyjaśnić! < wybiega z pokoju >
< pokój Amber i Niny >
Am: Ale.. oni by tego nie zrobili.
N: ...
Am: Spokojnie, będzie dobrze. < przytula ją >
N: Muszę się przejść. < wychodzi smutna i zapłakana >
< w salonie, jest tylko Eddie >
N: < wchodzi >
E: Jak to znosisz? < smutno >
N: Nie mogę w to uwierzyć.
E: Ja też.
< hol >
F i P: < przychodzą równo pod salon >
Am: Wy tam nie wejdziecie!
P: Amber, ty na prawdę w to wierzysz?
F: Przysięgamy, to nieprawda!
< w salonie >
E: Ja tego Yacker nigdy nie wybaczę!
N: Przebaczyłam już raz Fabianowi, drugi raz tego nie zrobię. < leci jej łza >
E: < ociera jej łzę >
E i N: < patrzą sobie w oczy, po chwili się całują >
F i P: < patrzą zaskoczeni i wściekli >



W tym scenariuszu jest zero zagadek! xD. Bye!

3 komentarze: