sobota, 18 sierpnia 2012

Nowy redaktor

Hej! Postanowiłam skasować ankietę, o której pisałam wczoraj, co zrobię za chwilę. Teraz każdy, kto chciałby pisać tutaj na blogu, niech wyśle mi na moją pocztę zgłoszenie, które będzie zawierało:
- imię,
- nick na bloggerze,
- swoje zainteresowania,
- co pisałby na blogu,
- dlaczego miałabym go przyjąć. 
I zapomniałabym o naważniejszym:
- czy prowadzisz/prowadziłeś jakieś blogi? - jeśli tak, podaj mi ich adres URL,


To wszystko. Jeśli nikt się nie zgłosi, to trudno. Aż tak bardzo nie potrzebujemy nowego autora, choć pewnie się przyda :)

10 komentarzy:

  1. A gdzie jest adres e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety strona szukana przez Ciebie w tym blogu nie istnieje. - Tak pisze kiedy klikam na kontakt.

      Usuń
    2. Och, spróbuję to naprawić. A tymczasem napiszę e-mail tutaj: paulinakaz1@wp.pl . Przepraszam za utrudnienia...

      Usuń
  2. Deenie, adres URL to adres bloga, np. mój to przygody-sibuny-by-summer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja jestem taaaaaaaka ciemna

      Usuń
    2. Wcale nie :D. Miałaś prawo nie wiedzieć, to jest materiał dla gimnazjum w informatyce xD

      Usuń
    3. Zajrzyj na pocztę, przyjmuję cię, bo znamy się dość z bloggera xD. Mogę przyjąć jeszcze 1 osobę ;)

      Usuń
    4. Właśnie zauważyłam,że mnie przyjmujesz. Dzięki Ci bardzo :*
      I teraz mam do Ciebie nowe pytanie. Kiedy mam dodać pierwszą notkę?

      Usuń