niedziela, 5 sierpnia 2012

Scenarius cz.2 / by Patrycja.

Heej . Dzisja scenariusz będzie krótki , ale zastanowie się nad dodaniem jeszce jednego , ale to po południu lub wieczorkiem .... I Zapraszam na  mojego bloga  : http://faaabinastoriesby-patrycja.blogspot.com/ . Prowadzę go razem z Marzenką ; ) No dobra nie przedłużajmy bo was tylko zanudzam < foooch > :

Scenariusz cz.2

F ( otwiera kompas i widzi podpis mamy Niny i zdjęcie . Czyta ) Isabell Nina Martin . .......
F : Dziwne .....
Dom Anubisa . Salon - są wsyscy oprócz fabiana ...
Am ( siada obok Niny na sofie ) Co się stało ?
N : Nic , Amber nic ( mówi niepewnie ze smutkiem )
Am : Najlepszej przyjaciółki Amber Millington nie okłamiesz . Więc ?
N ..............
Am : Nino , mnie nie oszukasz . Widać , że cię coś gryzie ......
N : Martwie się o babcie ...
Am : Nino , przeciż pokonalismy tę" wiedźmę " Senkhare ....
N : Wiem , wiem , ael i tak się o nią martwie . mam tylko ją , jedyną osbę , która mi została.
Am ( przerywa Ninie ) Nino , zapomniałaś o czymś . Masz nas Sibune , reszte , Trudy a przede wszytskim chłopaka , który Cię kocha
N : tak , Fabian ( uśmiechnęła się potajemnie )
< Nagle do salonu wchodzi Fabian >
Am ; fabian ! Siadaj mamy problem z Niną ....
F : jaki ?
Am : Nie gadaj , tylko siadaj !( Krzyczy )
F ( siada po czym obejmuje Nine ) Co się stało kochanie ....
N : Bo ...
Am ( przerywa Nine ) Pozwól Nino , ja to powiem fabianowi .....
N ( nie wie co powiedzieć , więć uśmiechnęła się do Amber )
Am ( opowiada całaą sytuację Niny )
F ( jest zszokowany) Co ? Nino masz nas , Sibune , Trudy i mnie , chłopaka , który Cię przedw wszystkim kocha ......
N ( zarumieniła się )
< Nagle do fabiana , niny i amber podszedł Alfie )
Al : Stary , to co robimy z tym obiadem ?
F : eeeeeeeeeee....
N i Am ( śmieją się potajemnie )
F ; To może , pójdziecie z nami wieczorem do kina a potem na kolacje .....
Am : Alfie ?
Al ( klęka przed Amber ) kwiatuszku , pójdziesz ze mną na randkę ? W sensie do kina i na kolację ?
Am : No nie świadomie , nie o to mi chodziło , ale zgodzę się .
Al : Tak !
Am : Ale pod jednym warunkiem .....
Al : Dla mojego cukiereczka wszytsko .
Am : przez cały wieczór nie będziesz gadał o " UFO "
Al : Aleee....
Am ( patrzy się krzywo na Alfiego )
Am : No dobrze .......
Am : oooch Alfie jakiś ty przemiły i taki wyrozumiały ...
< Amfie się pocałowała >
F : To doskonała okazja , aby się od nich uwolnić ....
N : Masz całkowitą rację .....
F ( bierze Nine na ręce i zanosi dpo swojego pokoju )
Pokój Micka i , Eddiego i Fabiana ...
F ( wnosi Nine )
N : Fabi puść mnie !
F ( obkręca Nine wokół siebie 5 razy po czym ją następnie namiętnie całuje , a następnie ją stawia na podłodze >
N ; Nie chciałbyś mi czegoś powiedzieć ?
F : A no tak , pójdziesz ze mną na tę randkę ?
N ..............

 Soryy , że przerwałam w takim momecie , no ale cóż . Może jeszcze po południu dodam następny , ale dłuższy a jak nie to dopiero za trzy dni ... Plus ; terminy scenariusz są w takie dni , kiedy mojego taty nie ma cały dzień w domku to spodziewajcie się , że scenariuszy będzie bardzo dużooo .. Proszę o komcie " koochani " ; *
                               Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 333

3 komentarze: