poniedziałek, 13 sierpnia 2012

scenariusz 10 by Amber

Kolejne scenariusze!!!!!

(Następnego dnia Rano)
*salon, są tylko dziewczyny*
P- Jak ich obudzić???
A- Nie mam pojęcia
M- A jakbym powiedziała,że ja mam pomysł???
N-Mów.
M- Wszystkie wiemy, że chłopców jedna rzecz doprowadza do szału..
A- My???
M- Też. Ale ..woda.
N- Podoba mi się twój tok myślenia!!!!
*Każda dziewczyna wylała wiadro wody na chłopaków i zeszły na dół*
*wchodzą chłopcy*
Ch- Ej!!!!
Dz- Hej!!
F- Dlaczego???
N- Żeby was obudzić!!!
Je- Po co??
M- A ile można wrzeszczeć??
Ch- ugh...
Al- Nie ważne!!! A tak w ogóle rozwiązałem zagadkę!!!
W- co????
Al- Tu chodzi o piwnicę a konkretnie to szafę!!
N- Alfie wytłumacz nam swoją teorie
Al- Jak szukaliście tego..kielicha i nie było mnie w Sibunie. Zeszliście do Piwnicy z Jeromem, żeby mnie znaleźć.
N- Kapuje!!
A- Jesteś Genialny!!!!
P- Idźcie się przebieżcie bo zaraz do szkoły!!!
Al- Nie zdążę zjeść śniadania???
N- Weźmiemy wam do szkoły!
Ch- Dzięki!!
*wyszli*
A- To ja Mara i Joy zrobimy dla chłopaków śniadanie, a Wy we dwie pójdziecie na dół.
Dz- ok
*piwnica*
N- To ta szafa???
P- Tak.
N- Zobacz tu jest wydrążone oko Horusa!!
P- Przyłóż je!!
*pojawia się napis, Nina czyta po cichu*
N- NIe!! To nie możliwe!!!! Nie.....

Krótki, ale muszę wymyślić zagadkę! (ktoś jest chętny????)

Marzena

5 komentarzy: