piątek, 10 sierpnia 2012

scenariusz 9/ Amber

Przepraszam,że tak dawno nie pisałam,ale nie mam pomysłów. Cieszę sie jak głupia bo Nasza droga Paulinka napisała mi ,że (bębenki)                 zostaje!!!!!

A teraz scenariusz.
A- o co znaleźliście???
N-Naszyjnik i zagadkę którą Fabian już rozwiązał..
E- Szybko.
F-  Jak szukaliśmy kielicha siedziałem z Niną u dziewczyn w pokoju. I rozwiązaliśmy zagadkę.A ona wcześniej powiedziała." Dlaczego robimy jeden  krok w przód, a dwa w tył???"
A- Mądre!!
P-To idziemy??/
A/Al- Gdzie??
N- Do Was do pokoju,żeby rozwiązać zagadkę!!
A/Al- Aaaaaaa......
M(do Niny)- Oni zawsze się tak zachowują???
N-Prawie zawsze!!
(Pokój Amfie)
P- Tu nic nie ma.
N- Spróbuję okiem.
(Zbliżyła sie do okna i pojawił się znak Oka)
N-Miałam rację.
(Przyłożyła i wyleciała bransoletka i zagadka)
Zagadka:
 A- Co?????
W- Nie wiem
N- To mam nosić przy sobie. ok. Ale druga część/?
Je- Pewnie chodzi o Alfiego!  To on jest Pajacem tego domu.
N-Fakt. Ale on był wszędzie!!
V- Wybiła dziesiąta......
N-To do jutra!Sibuna!
W- Sibuna
(Pokój Fabiny)
N- Martwię się.
F- Senkharą??
N- Tak. Ona może was pozabijać.
F- Spokojnie. Jej chodzi o Naszyjnik Izydy. On może wszystko. Masz bransoletkę.Ona nam pomoże.
A przede wszystkim masz mnie!!
N- Z tego ostatniego jestem najbardziej zadowolona!!
(pocałowała go.)
(Nina usiadła mu na kolanach)
F- Jutro do szkoły.Bo skończyli naprawiać ogrzewanie i coś tam jeszcze.
 N- A po co ogrzewanie i to teraz??/
F- Wszystkim nie dogodzisz!!
N- No... Niestety.
 F- Wiesz,że istnieje jedna, jedyna osoba która umie mi dogodzić??
N- Tak.... a kto to taki???
F- Pewna dziewczyna.... Szatynka...Amerykanka...... Siedzi mi na kolanach... Już wiesz???
N- domyślam się...
F- To się cieszę.
(zaczęli sie całować)

Taki sobie,ale mam mało pomysłów dobrze,że chociaż tyle!!
Pozdro!!
Marzena

4 komentarze: