poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Scenariusz nr 29 / Summer

Hej! Ale sobie Deenie popisałyśmy, co nie? xD. O i pozdro dla Arizony, hah :P


< tymczasem w jadalni >
Am: < wstaje >
Al: Gdzie idziesz?
Am: Sprawdzić, czy wszystko dobrze.
P i E: < wchodzą, trzymając się za ręce > 
M: Pogodziliście się?
P: Nie wytrzymałabym długo bez tego czegoś. < wskazuje na Eddiego, uśmiecha się >
G: < do Eddiego > Ostatni amulet dobrze ukryty przez Amneris został raz użyty. Schowany przez nią w mieszkaniu Kruka tam, gdzie zwykle trzy razy stuka.
P: Eddie, w porządku?
E: Emm... tak. Mamy kolejną zagadkę. < po cichu do Patricii >
P: Powiem reszcie.
< tymczasem w holu >
N: Wybaczysz mi?
F: < całuje ją >
Si: < wchodzi >
N: < uśmiecha się >
F: Bez ciebie moje życie nie ma sensu. < uśmiech >
Am: Jej, Peddie i Fabina znowu istnieje! < radośnie >
F: Też sobie wybaczyliście? 
P: Tak.
E: Wiadomość z ostatniej chwili...
Al: < przerywa mu > Kosmici napadli na Ziemię! Aaaaa!
Am: Alfie!
Al: Przepraszam.
E: Mamy nową zagadkę.
N: Jaką?
E: "Ostatni amulet dobrze ukryty przez Amneris został raz użyty. Schowany przez nią w mieszkaniu Kruka tam, gdzie zwykle trzy razy stuka.". 
Am: Że co?
P: Ktoś cokolwiek z tego rozumie?  
V: < schodzi na dół > A co to za zbiorowisko, hmmm?!
N: Bo my...
V: Nie tłumaczcie się, tylko rozejdźcie się do swoich pokoi, bo zaraz będę chciał usłyszeć spadającą szpilkę. < idzie na górę >
F: Więc już nadszedł czas szpilki. 
N: Jutro się nad tym zastanowimy. Sibuna?
Si: Sibuna! 
< w gabinecie Victora >
V: Oni chyba wiedzą o naszym Stowarzyszeniu, Corbiere. To bardzo niedobrze. < gładzi Corbiere'a, dzwoni gdzieś >
DS: Sweet.
V: To ja.
DS: Czy wszystko jest aktualne?
V: Tak, dzisiaj o północy. Dopilnuj, żeby wszyscy przyszli.
DS: Dobrze.
V: < rozłącza się, schodzi do holu > Właśnie wybiła 10! Wiecie, co to znaczy. Macie dokładnie 5 minut! A potem chcę usłyszeć, jak upada ta... szpilka! < upuszcza szpilkę > Moje uszy nadal coś słyszą!
E: < wychodzi z kuchni >
V: Panie Miller, co pan tu robi?
E: Hmmm... zastanówmy się... Jem?
V: Nie pyskuj mi tutaj, tylko marsz do swojego pokoju!
E: Dobra, dobra, daj człowiekowi zjeść.
V: Eddison!
E: Ok, ok. Już idę. < wchodzi do pokoju swojego i Fabiana >
V: < do siebie > Wstrętne bachory.
< noc, sen Niny, Fabiana, Eddiego i Patricii >
< piwnica, jest całe Stowarzyszenie Victora >
V: Czy wszyscy już są?
SD: Myślałam, że nie mamy szans na Kielich Ankh.
V: Bo tak jest, siostro.
SR: To co my tu robimy?
PA: Możemy być nieśmiertelni dzięki Bransolecie Anubisa.
SD: Czy do tego aby nie potrzeba...
DS: < dokańcza > Wyjątkowej Czwórki. Tak.
V: Nie martwcie się o to. Ona jest tutaj.
PA: Potomkowie Amneris, Anubisa, Izydy oraz Tutenchamona razem mają wielką moc.
DS: Według legendy, Bransoleta słucha się wyłącznie ich.
V: Niestety, trzeba wybrać, który z nich zginie. Tak mówią starożytne księgi.
SR: Czyli, że...
V: < dokańcza > Tak, to my musimy o tym zdecydować.
N, F, E i P: < budzą się z krzykiem > Aaaaaaa!!

Ok, to tyle. Deenie, na prawdę świetnie piszesz. Ten blog nawet beze mnie odnosi sukcesy i to dzięki tobie. A co do mojego scenariusza, to powiem tylko tyle, że znowu mi nie wyszedł, a co dopiero zagadka. Ona jest za prosta -,-. Echh... A i mam prośbę do redaktorek tego bloga, zebyście wszystkie swoje posty oznaczali jakimiś etykietami, bo chcę, żeby tu był porządek na blogu ;). I specjalnie dla Deenie postaram się, żeby było więcej Peddie w następnym scenariuszu, jak mi się uda ;D



17 komentarzy:

  1. Przeczytałam wasze gadanie ...woow!!! Al z was Gorylo-Małpo-Pawiano-dzieci!!!! :p Super scenariusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etykietki zaraz zrobię... xD

      Usuń
    2. Arizona mi wczoraj powiedziała,że jesteś dziwna, bo masz Fabiana na nicku

      Usuń
    3. No oczywiście :) Ja jestem dorosła :D

      Usuń
    4. I co z tego, że mam Fabiana na nicku? Czy to dziwne? Nie będę Arizono mówiła, co jest dziwne, ale spoko. Jeśli tym chciałaś mnie obrazić, to ci się to nie uda. :D

      Usuń
    5. Ja >????? Małpa?????(oczy Morta) WREDOTO-WIEDŹMOWO-MAŁPOWA. JA JESTEM TYLKO CIUTEK INNA. BO CO CHWILĘ MAM GŁUPAWKĘ!!!

      Usuń
    6. Ok, jesteś goryl, może być? :D

      Usuń
    7. To w takim razie Paula jest małpa

      Usuń
    8. Ja jestem małpą? To kim ty jesteś, Deenie? Pawianem? Orangutanem? :P

      Usuń