piątek, 10 sierpnia 2012

Płakać mi się przez was chce! / Summer

Jak mówi tytuł notki: Chce mi się przez was płakać. A zwłaszcza przez Marzenkę i Pati. Wy chyba na prawdę chcecie, żebym została. Skoro piszecie takie notki na blogach... I radocho, proszę, nie zabij mnie. Ja chcę żyć... ;D. Przecież moje posty nie są dobre! Nie wiem, po co tego chcecie. Ale... może wrócę. Dzisiaj napiszę ci Marzenko na GG, co zrobię. Dzięki za wsparcie i tym osobom, które chcą, żebym została. To na prawdę wiele dla mnie znaczy :D

2 komentarze:

  1. Jak zostaniesz to ciebie nie uduszę hahahaahahhaha ♥♥♥.

    Przecież dobrze wież że cb. nie zabiję hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulinko ty piszesz wspaniałe notki. I Nam naprawdę zależy,abyś została. Pozdrawiam I liczę na poprawną decyzję

    Marzenka

    OdpowiedzUsuń